Goede zaakquote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
Jammer dat hij zo weinig wedstrijden krijgt...
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
Dat vind ik dus ook, hij mag niet eens een Nederlandse wedstrijd voorzien van commentaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
We hopen op de 1/8e finale.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, hij mag niet eens een Nederlandse wedstrijd voorzien van commentaar.
niet klagen ouwe!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Sethje het volgende:
Ik heb me zo kapot geergerd aan die kut ten napel, hij spreekt elke zin uit alsof wat hij op dat moment gaat zeggen de quote van het wk zal gaan worden. Altijd maar op zoek naar superlatieven terwijl ze op dat moment totaal niet nodig zijn. Neem die penalty van Ghana, die gast neemt hem in principe superslecht, maar hij wacht gewoon op de keeper en schiet hem daarna lafjes in de andere hoek. Wat doet evert; JOHAN NEESKEEEEEEENS !!!!!11!!!!!!! wat een randdebiel zeg, het leek in de verste niet op een streep door het midden, hij nam hem gewoon binnenkant voet.
Waarom vind Evert het beroep van de verzorger van de vader van ghana en zichzelf belangrijker dan de wedstrijd?
arghquote:Op maandag 14 juni 2010 06:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet altijd uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is toch officieel gestopt dacht ik ?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
van de wiki:quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij is toch officieel gestopt dacht ik ?
quote:Op 29 maart 2009 werd bekend dat ten Napel stopt als commentator. Ten Napel zal nog wel op oproepbasis voor de NOS beschikbaar blijven, waardoor zijn stem niet helemaal van Radio 1 of de televisie verdwijnt. Hij gaat bijvoorbeeld nog een paar wedstrijden van commentaar voorzien op het WK Voetbal 2010 in Zuid-Afrika. Eerst was de bedoeling dat hij niet mee zou gaan. Maar uiteindelijk besloot Arno Vermeulen hem wel mee te nemen. Ten Napel mag ook nog een enkele maal in het avondprogramma van Jack van Gelder gaan zitten.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:38 schreef Witteveldroos het volgende:
Vandaag ons aller Evert tijdens Ivoorkust - Portugal!
DIE DROGBA WAT EEN RASPAARD IS HET TOCH OHOHOHOHOHHHHOOOOOOOO ROOOOOOOONAAALLDDOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:38 schreef Witteveldroos het volgende:
EEN KLEIN LISTIG MANNETJE DIE DECO. MAAR VOETBALLEN KAN DIE ALS DE BESTE. DAT WEET OOK ORANJE.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:38 schreef Witteveldroos het volgende:
17 juni Griekenland nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Is dit nu de laatste wedstrijd van ons aller Evert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |