Jeroen Grueter was dat. Da's een goeie ja. Maar Evert is cult, dus mond dicht over hem!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:21 schreef Sjapoela het volgende:
Evert ten NapelOphouden met dat gelul en gewoon zeggen wie er aan de bal is, Zuid-Afrika- Mexico, ik weet niet wie daar de verslaggever was, maar das een fijne!
Hahaha op 2:21 hoor je Evert volgens mij "SNEIJDEEEEEEEEEEEEEEEER" roepen op de achtergrond.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde idee
[ afbeelding ]
Je hoort hem idd LOEP- EN LOEPZUIVER!~quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Hahaha op 2:21 hoor je Evert volgens mij "SNEIJDEEEEEEEEEEEEEEEER" roepen op de achtergrond.
Het is gewoon prachtig om te lezen http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napelquote:Op zondag 13 juni 2010 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Evert is gewoon echt de vetste commentator
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Radio-silence het volgende:
Straks weer even genieten van Evert..... ben benieuwd of er nog wat klassiekers uit hem komen![]()
Nog 30 minuten![]()
Wat een rasverslaggever!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Falco het volgende:
Die Evert wordt ook van hot naar her gestuurd door de NOS. Eerst Zuid-Korea - Griekenland in het zuiden van Zuid-Afrika, Port Elizabeth, doen en de dag erop helemaal naar het noorden in Pretoria de volgende pot doen. Tsjonge, wat een klasbak!
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Pulu het volgende:
Commentator is er volgens mij niet helemaal bij....het is gewoon 2x geel....met zijn doorgebroken speler...volgens mij is die lompe Evert die altijd alles verkeerd ziet
Idd baasquote:
De vuvezela's huilenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:41 schreef beertenderrr het volgende:
Het stadion kreunt, de vuvuzela's huilen
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef beertenderrr het volgende:
De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen
Wat een ongekende bazencommentatorquote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef beertenderrr het volgende:
De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen
Weer een legendarische uitspraak erbij voor de Evert ten Napel bingokaartquote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil niet geheel offtopic gaan, maar deze sfeer (vooral in het begin) >>>>> die kankertoetersquote:
Zo ziet ze er niet altijd uitquote:Op maandag 14 juni 2010 01:00 schreef DaggerOne het volgende:
De man zijn dochter![]()
[ afbeelding ]
TIEN MET EEN GRIFFEL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |