abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82882366
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef sp3c het volgende:
gevonden

Filosofie & Levensbeschouwing

als je die lijn doortrekt zou er dus veel meer over moslims gezegd mogen worden dan voorheen het geval was
ik zal het eens bespreken achter de schermen
Filosofie en Levensbeschouwing gaat over de ideologieen zelf. En als je daar het een en ander leest, wordt daar ook veel meer besproken.

Een manke vergelijking dus. Maar het is altijd het proberen waard, ik weet immers dat je diep in je hart veel meer wilt zeggen over moslims dan nu het geval is.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 14:33:18 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82882430
ja en DEF gaat over het krijgsbedrijf zelf. En als je daar het een en ander leest, wordt daar ook veel meer besproken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82882491
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een manke vergelijking dus. Maar het is altijd het proberen waard, ik weet immers dat je diep in je hart veel meer wilt zeggen over moslims dan nu het geval is.
Wat een zwaktebod zeg. En ook jammer dat niemand nog met een verklaring komt waarom het een bash-topic wordt genoemd terwijl er maar een iemand in het topic was die de moslims heeft zitten bashen en dat was way2paradise zelf door zich als zogenaamde woordvoerder op te werpen.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82882612
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef sp3c het volgende:
ja en DEF gaat over het krijgsbedrijf zelf. En als je daar het een en ander leest, wordt daar ook veel meer besproken
Dus, dat klopt toch met wat ik zeg? Het krijgsbedrijf is een eigen instituut, Religie en levensbeschouwing is wel ene behoorlijk breder onderwerp. Dat omvat niet alleen het atheisme, Islam, Jodendom of Christendom. Neen, het omvat ook het boedhisme, hindoeisme en andere levenswijzen of filosofieen over het leven.

Defensie omvat een redelijk vast te stellen instituut.
Allah Al Watan Al Malik
pi_82882713
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod zeg. En ook jammer dat niemand nog met een verklaring komt waarom het een bash-topic wordt genoemd terwijl er maar een iemand in het topic was die de moslims heeft zitten bashen en dat was way2paradise zelf door zich als zogenaamde woordvoerder op te werpen.
En dit is geen zwaktebod wil je zeggen. Naar een ander wijzen als enig argument. "Maar die user"....

Ik heb reeds uitgelegd waarom het topic nergens op slaat en slechts een negatief doel heeft. Dat jij je daar niet in kan vinden is niet echt verwonderlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_82882761
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dit is geen zwaktebod wil je zeggen. Naar een ander wijzen als enig argument. "Maar die user"....

Ik heb reeds uitgelegd waarom het topic nergens op slaat en slechts een negatief doel heeft. Dat jij je daar niet in kan vinden is niet echt verwonderlijk.
De paar idioten die dachten grappig te zijn over varkens zijn gewoon verwijderd (en terecht) maar verder was het inhoudelijk totdat mensen ineens gingen roepen want oh wee het gaat over een moskee (die zich niet aan de wet houdt)
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 14:40:15 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82882779
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus, dat klopt toch met wat ik zeg? Het krijgsbedrijf is een eigen instituut, Religie en levensbeschouwing is wel ene behoorlijk breder onderwerp. Dat omvat niet alleen het atheisme, Islam, Jodendom of Christendom. Neen, het omvat ook het boedhisme, hindoeisme en andere levenswijzen of filosofieen over het leven.

Defensie omvat een redelijk vast te stellen instituut.
het heet defensie maar het strekt veel verder dan alleen de Nederlandse krijgsmacht en welke schoenen die jongens dragen

maar goed, ik vond dit geen bashtopic. Ik vind het redelijk nieuwswaardig dat zo'n moskee ontruimd moet worden en dan vooral dat ze het daar waarschijnlijk op aan gaan laten komen

daarnaast ga ik niet topics sluiten aan de hand van de posthistorie van de TS, nooit gedaan en ga ik niet doen ook
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 15:56:54 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82886906
is al weg gok ik
pi_82887814
En maar volhouden dat het geen moslimbashtopic is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_82887894
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
1 achterlijke user die iets doms post ===== moslimbash-topic?
Dus al die israel-topics mag je dan ook afschilderen als israel-bash topics of jodenbash-topics? Kom op zeg.
pi_82888015
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

1 achterlijke user die iets doms post ===== moslimbash-topic?
Dus al die israel-topics mag je dan ook afschilderen als israel-bash topics of jodenbash-topics? Kom op zeg.
1? Er waren al eerder reacties weggehaald nota bene. Nog afgezien van de verzameling verhalen over verkeersincidenten met moslims en weet ik al dan niet.

Maar nee hoor Amos, zeker geen moslimbash-topic. Verdedigen wat je niet kan verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 16:18:52 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82888054
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
dat heb ik nog niet 1 keer gezegd slimmerik
pi_82888150
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

1? Er waren al eerder reacties weggehaald nota bene. Nog afgezien van de verzameling verhalen over verkeersincidenten met moslims en weet ik al dan niet.

Maar nee hoor Amos, zeker geen moslimbash-topic. Verdedigen wat je niet kan verdedigen.
Ik vind het echt welhaast pathetisch worden hoe je nu tekeergaat, ook je getroll tegen Gia in dat topic over die picknick.

Het was geen moslimbash-topic maar je hebt altijd users die niet normaal doen. Ook in topics over israel. Maar dan springt niemand naar feedback.
pi_82888205
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat heb ik nog niet 1 keer gezegd slimmerik
Nee klopt, je zegt niks. Wellicht is dat nog vervelender. Het topic zou zogenaamd gaan over de ontruiming van een moskee, maar ondertussen gaat het over bidden op het werk, incidenten met moslims op het werk en incidenten met moslims in het verkeer.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:25:13 #166
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_82888456
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee klopt, je zegt niks. Wellicht is dat nog vervelender. Het topic zou zogenaamd gaan over de ontruiming van een moskee, maar ondertussen gaat het over bidden op het werk, incidenten met moslims op het werk en incidenten met moslims in het verkeer.
Ik vind het eigenlijk wel waardevol dat KoffieMetMelk eindelijk eens heeft uitegesproken wat hem nou zo dwars zit met Moslims. Juist het terugbrengen van generalisaties naar de incidenten waarop die generalisaties zijn gebaseerd vind ik nuttig. Generalisaties kun je niet tegenspreken, alleen veroordelen. Over incidenten kun je praten.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 16:26:49 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82888558
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

jij bent zo druk met voor mij te spreken dat ik het meestal niet nodig vind om daar heel erg diep op in te gaan

ik vond dit topic wel kunnen, en op een aantal mafkezen na is het nog vrij redelijk volgekomen
pi_82888601
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind het echt welhaast pathetisch worden hoe je nu tekeergaat, ook je getroll tegen Gia in dat topic over die picknick.
Ik vind het eerder pathetisch dat iemand die zich zo irriteerde aan de toonzetting in Israel-topics, nu doet alsof zijn neus bloed. In dit topic hebben we het dan zelfs nog over een bevolkingsgroep, niet eens een regering of een staat, zoals dat bij Israel-topics vaak het geval is. Verder heeft Gia er een handje van verhalen te verzinnen en een stroom aan suggestieve opmerkingen te plaatsen, ik heb het recht om er op mijn manier tegen te ageren.
quote:
Het was geen moslimbash-topic maar je hebt altijd users die niet normaal doen. Ook in topics over israel. Maar dan springt niemand naar feedback.
Pardon!?
Allah Al Watan Al Malik
pi_82888709
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel waardevol dat KoffieMetMelk eindelijk eens heeft uitegesproken wat hem nou zo dwars zit met Moslims. Juist het terugbrengen van generalisaties naar de incidenten waarop die generalisaties zijn gebaseerd vind ik nuttig. Generalisaties kun je niet tegenspreken, alleen veroordelen. Over incidenten kun je praten.
Wat heb ik er aan dat hij in dit topic over dit incident spreekt, terwijl hij in andere topics aan de lopende band verder kan gaan met zijn tirades en generaliseringen? Wat win ik daarbij? Leuk dat hij sympathie heeft weten op te wekken voor zijn manier van denken hoor, maar daar wordt mijn aversie tegen zijn denkwijze bijv niet minder van.
Allah Al Watan Al Malik
pi_82888725
Jij rept steeds over toonzetting terwijl dat "moslim-bash" topic van je helemaal geen rare toon heeft. De paar rotte appels zijn gewoon door mods verwijderd verder was het heel inhoudelijk. Dat je de inhoud wellicht niet fijn vond kan men niet veranderen?
pi_82888876
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef sp3c het volgende:
jij bent zo druk met voor mij te spreken dat ik het meestal niet nodig vind om daar heel erg diep op in te gaan
Je hebt genoeg momenten gehad waarop je kon spreken. Maar dat is nu juist het probleem, dat wil je niet of je durft het niet.
quote:
ik vond dit topic wel kunnen, en op een aantal mafkezen na is het nog vrij redelijk volgekomen
Ieder z'n smaak.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:32:18 #172
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_82888921
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heb ik er aan dat hij in dit topic over dit incident spreekt, terwijl hij in andere topics aan de lopende band verder kan gaan met zijn tirades en generaliseringen? Wat win ik daarbij? Leuk dat hij sympathie heeft weten op te wekken voor zijn manier van denken hoor, maar daar wordt mijn aversie tegen zijn denkwijze bijv niet minder van.
Wat jij eraan hebt is dat je hem kan aanspreken op het feit dat zijn ervaring niet representatief is. Dat is het verschil. Het biedt een opening om hem te matigen. Niet dat ik de illusie heb dat ik dat zomaar kan. Maar het helpt wel.
bron
pi_82889054
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Amos_ het volgende:
Jij rept steeds over toonzetting terwijl dat "moslim-bash" topic van je helemaal geen rare toon heeft. De paar rotte appels zijn gewoon door mods verwijderd verder was het heel inhoudelijk. Dat je de inhoud wellicht niet fijn vond kan men niet veranderen?
Jij vindt de OP niet vreemd, de titel niet suggestief en de verwijzing naar de frontpage niet debiel als startpunt van discussie? Tja, dan valt er inderdaad weinig over te discussieren, we hebben dan een compleet tegenovergestelde visie op hoe een redelijk topic er uit dient te zien. Nu kan ik de bal terug kaatsen wat betreft dat laatste: Wellicht vind je de inhoud erg fijn en wil je het daarom niet veranderen?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:36:01 #174
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_82889138
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij vindt de OP niet vreemd, de titel niet suggestief en de verwijzing naar de frontpage niet debiel als startpunt van discussie? Tja, dan valt er inderdaad weinig over te discussieren, we hebben dan een compleet tegenovergestelde visie op hoe een redelijk topic er uit dient te zien. Nu kan ik de bal terug kaatsen wat betreft dat laatste: Wellicht vind je de inhoud erg fijn en wil je het daarom niet veranderen?
Vind je nu de verwijzing naar de frontpage debiel, of hetgene waarnaar verwezen werd op de frontpage?
bron
pi_82889185
Ik vind de houding van de moskee tegenover een besluit, 2 jaar daarvoor al genomen door een rechter, inderdaad reden genoeg om een topic in die strekking als normaal te zien. En Asscher geeft, geheel diplomatiek correct, aan dat men ervoor kan kiezen het zelf te ontruimen of dat ze het laten ontruimen. En daarbij geeft hij aan dat er geen rekening gehouden kan worden met de regels van het gebedshuis.

Dat is de essentie van het topic, en de OP geeft een mening daarbij. Wat logisch is want NWS is geen linkdump.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')