abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82479754
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:30 schreef Re het volgende:
O'Reilly zelf zou hem trouwens persoonlijk 3 dagen onder water torture houden om een confession eruit te krijgen in de Holloway zaak
Terecht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juni 2010 @ 02:57:42 #227
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_82479818
Volgens het hoofd van de Peruaanse politie gaat Joran praten, zwijgen zoals op Aruba was geen optie.
Peru had daar zo haar methodes voor.
pi_82479821
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens het hoofd van de Peruaanse politie gaat Joran praten, zwijgen zoals op Aruba was geen optie.
Joran praat veel. Of het de waarheid is, is een ander verhaal.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 03:00:58 #229
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_82479826
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:58 schreef Ben_Weekdier het volgende:

[..]

Joran praat veel. Of het de waarheid is, is een ander verhaal.
Niet bekennen zal men niet als praten ervaren, hij zal dus wel bekennen onder enorme druk... en of dat nou de waarheid is..
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 03:05:31 #230
88815 The_Emotion
98.3
pi_82479841
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of een kaartje van Carglass
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 01:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Kijk even in het topic van Zhe-Angel, waarin de vraag: "Wat zou je Joran in Peru willen sturen?"

Post er iemand dit:

Wat wil jij Joran sturen in Peru

dan post ik hem hier ook maar
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_82480145
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn zege om joran te martelen hebben ze.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 04:41:12 #232
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82480185
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef SeLang het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Meest gehate man in Peru, een gringo, misdaden tegen weerloze meisjes... Dat dat betreft zou iedereen hem (anaal) willen pakken. Aan de andere kant is ie wel 1,95m en niet echt een type dat normaal gesproken onderaan in de pikorde zou staan. Dus het is wel interessant om te zien of ie over 5 jaar iedereen's bitch is of dat hij daar juist de tent runt.

Mooi thesis onderwerp voor een sociologie PHD
Nou, een reeks psychologen hebben in de media al gezegd dat Joran de eigenschappen vertoont van een klassieke psychopaat. Als dat zo is dan is de kans dat hij daar over 5 jaar de tent runt, in ieder geval niet onderaan in de pikorde.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 06:02:22 #233
3542 Gia
User under construction
pi_82480273
En heeft dus bekend:

'Joran bekent moord op Flores'

Er is wel een nieuw topic over, maar ik zie niet in waarom we hier niet verder kunnen.

Wat is deze bekentenis waard? Trekt hij die morgen weer in?

Nog een linkje:

http://www.islandcrisis.n(...)private-information/

Dus, toch omdat zij iets van Holloway zag!

[ Bericht 30% gewijzigd door Gia op 08-06-2010 06:07:31 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 06:20:24 #234
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_82480314
Het zal mij benieuwen wat er dan op die laptop staat, dat van die bekentenis.... daar had die Peruaanse chef dus wel gelijk in
  dinsdag 8 juni 2010 @ 06:51:50 #236
3542 Gia
User under construction
pi_82480398
Maar het is dus gebeurd nadat hij koffie had gehaald, volgens de tekst onder dit filmpje.
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores
quote:
Precisa el informe que los hechos de violencia ocurrieron a las 8:11 a.m. cuando el ciudadano holandés regresaba a la habitación luego de haber tomado un café. Al ver que Stephany Flores revisaba su computadora portátil reaccionó violentamente: la abofeteó y le apretó el cuello causándole la muerte inmediata.
Het geweld heeft plaatsgevonden om 8.11, toen de Nederlander terugkwam nadat hij koffie had gehaald. Toen hij zag dat Stephany op zijn laptop keek, heeft hij haar meteen vermoord.

(Vrij vertaald, maar moet ongeveer kloppen)

Vraag ik me toch af of die beelden dat hij vertrekt met die tassen dan van het moment van koffie halen zijn, of van na de moord, omdat verderop weer wordt gezegd dat hij na de moord het hotel heeft verlaten met al zijn spullen, waaronder de laptop.

Deze wordt, overigens vandaag onderzocht.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 07:00:28 #237
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82480446
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 8 juni 2010 @ 07:06:49 #238
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_82480471
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:30 schreef Re het volgende:
de FBI had hem op 10 Mei al kunnen arresteren op Aruba
De FBI kan iemand arresteren in een ander land?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 07:09:26 #239
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82480483
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 06:51 schreef Gia het volgende:
Maar het is dus gebeurd nadat hij koffie had gehaald, volgens de tekst onder dit filmpje.
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores

Dat maakt het op zich wel weer plausibel.

Joran gaat om koffie. Stephany verveelt zich en gaat wat internetten op de laptop. Joran had misschien wat bookmarks naar dingen over de zaak. Een youtubefilmpje van een interview met hem, verzin maar wat. Zij schrikt dr eigen wild. Joran komt terug en confrontatie volgt.

Helemaal als het zijn bedoelling was om geld van dr te lenen. Hij probeert zich van zijn beste charmantste kant te laten zien, loopt dr op haar wenken te bedienen en zij ontmaskert hem - in zijn belevingswereld.

Jorans stoppen slaan weer door en mept haar aan gort.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 07:13:27 #240
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_82480495
Nou, bukken maar Joran.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 07:13:41 #241
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82480498
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 06:02 schreef Gia het volgende:
En heeft dus bekend:

'Joran bekent moord op Flores'

Er is wel een nieuw topic over, maar ik zie niet in waarom we hier niet verder kunnen.

Wat is deze bekentenis waard? Trekt hij die morgen weer in?

Nog een linkje:

http://www.islandcrisis.n(...)private-information/

Dus, toch omdat zij iets van Holloway zag!
Als zijn vader nog geleefd, dan had ie nooit bekend, nooit.
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_82480518
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 07:13 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

Als zijn vader nog geleefd, dan had ie nooit bekend, nooit.
Weet niet, er is nu wel erg veel bewijsmateriaal tegen hem. Dat ontbrak toch een beetje op Aruba.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 07:35:02 #243
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_82480650
Wat een raar verhaal, over die bekentenis...
Omdat ze in z'n laptop keek...? Kweenie ...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_82480721
Opzich geloof ik wel dat dit waar is. Dan mag hij dus zeepjes gaan rapen

Wat ik wel raar vind is dat hij kennelijk daarbij ook iets loslaat over de Holloway-zaak. Is dit niet gewoon een slimme manier om ervoor te zorgen dat Nederland, ondanks het uitleveringsverbod, zijn best gaat doen om hem uit Peru te krijgen om hem ook voor de Holloway-zaak te berechten?

Ik zou als ik hem was in ieder geval alles eraan doen om Peru uit te komen. Hij gaat nat, dat is al zeker, zal hij ook wel weten. Dan liever onder iets humanere condities in een cel zitten lijkt mij.

maargoed, ik heet geen Joran en doe aardig tegen meisjes
pi_82480730
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 07:35 schreef Jane het volgende:
Wat een raar verhaal, over die bekentenis...
Omdat ze in z'n laptop keek...? Kweenie ...
Volgens mij ook. Volgens mij is het 1 grote leugen om onder een aanklacht van roofmoord uit te komen. Daar staat een lagere straf op als een moord in een opwelling. Wat kan zij nou gelezen hebben of gezien wat hem verdacht kan maken. Of is hij zijn memoires in het Spaans aan het schrijven?

En hij heeft nooit gehoord van encryptie programmatuur terwijl de Amerikanen al jaren achter hem aan zitten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 07:51:34 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82480829
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 03:05 schreef Remqo het volgende:

[..]

[..]

dan post ik hem hier ook maar
[ afbeelding ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 07:52:17 #247
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82480837
Als hij geld en sierraden heeft meegenomen kan hij het ook vergeten op doodslag te gooien. Dan wordt het roofmoord, waar in Peru zelfs levenslang voor gegeven kan worden dacht ik.
pi_82480891
Eventjes een paar regeltjes opgezocht voor Joran, mocht hij ooit gaan fokken daarzo dan weet hij wat hem te wachten staat.
quote:
- Vrijlating op borgtocht is vrijwel onmogelijk. Buitenlanders worden zelden op borgtocht vrijgelaten, omdat zij dan kunnen vluchten.

- Rechtszaken zijn openbaar. Drie rechters buigen zich over een zaak. Alle drie vellen zij een vonnis. Schuldigverklaring door twee van de drie is voldoende voor een veroordeling en strafoplegging. Zowel de verdachte als de officier van justitie kunnen hoger beroep aantekenen tegen een vonnis.

- De president van Peru kan gratie verlenen. Verzoeken om gratie kan na het uitzitten van een derde van de straf. Gratie wordt alleen in bijzondere omstandigheden verleend, zoals bij ernstige ziekte.

- Gevangenispersoneel spreekt uitsluitend Spaans.

- Een Nederlandse gevangene ontvangt 30 euro per maand van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

- Medische zorg in gevangenissen blijft beperkt tot het hoogst noodzakelijke, de kwaliteit ervan is doorgaans slecht. Tuberculose, hepatitis en andere infectieziekten komen veelvuldig voor.

- Een buitenlandse gedetineerde heeft geen recht op (proef-)verlof.

- De gevangenissen in hoofdstad Lima zitten overvol, wat zorgt voor veel extra spanningen en vervelende situaties.

- Het is niet mogelijk een in Peru opgelegde straf in een Nederlandse gevangenis uit te zitten.

- De brochure geeft in een woordenlijst enkele praktische Spaanse zinnen. Enkele voorbeelden daaruit: ,,Tengo problemas con mi companero de celda.'' (Ik heb problemen met mijn celgenoot.) ,,Cumplir su condena.'' (Zijn straftijd uitzitten.) ,,Grado de la pena.''
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 juni 2010 @ 08:00:46 #249
862 Arcee
Look closer
pi_82480915
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 07:09 schreef NorthernStar het volgende:
Joran gaat om koffie.
Dan moet dat dus ook op film staan

Dat is nog niet vertoond, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:08:28 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_82481015
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 07:58 schreef peesmaker het volgende:
Eventjes een paar regeltjes opgezocht voor Joran, mocht hij ooit gaan fokken daarzo dan weet hij wat hem te wachten staat.

- De gevangenissen in hoofdstad Lima zitten overvol, wat zorgt voor veel extra spanningen en vervelende situaties.
Vervelende situaties....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')