Terecht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:30 schreef Re het volgende:
O'Reilly zelf zou hem trouwens persoonlijk 3 dagen onder water torture houden om een confession eruit te krijgen in de Holloway zaak
Joran praat veel. Of het de waarheid is, is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens het hoofd van de Peruaanse politie gaat Joran praten, zwijgen zoals op Aruba was geen optie.
Peru had daar zo haar methodes voor.
Niet bekennen zal men niet als praten ervaren, hij zal dus wel bekennen onder enorme druk... en of dat nou de waarheid is..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:58 schreef Ben_Weekdier het volgende:
[..]
Joran praat veel. Of het de waarheid is, is een ander verhaal.
quote:
dan post ik hem hier ook maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Kijk even in het topic van Zhe-Angel, waarin de vraag: "Wat zou je Joran in Peru willen sturen?"
Post er iemand dit:
Wat wil jij Joran sturen in Peru
Mijn zege om joran te martelen hebben ze.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens het hoofd van de Peruaanse politie gaat Joran praten, zwijgen zoals op Aruba was geen optie.
Peru had daar zo haar methodes voor.
Nou, een reeks psychologen hebben in de media al gezegd dat Joran de eigenschappen vertoont van een klassieke psychopaat. Als dat zo is dan is de kans dat hij daar over 5 jaar de tent runt, in ieder geval niet onderaan in de pikorde.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef SeLang het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Meest gehate man in Peru, een gringo, misdaden tegen weerloze meisjes... Dat dat betreft zou iedereen hem (anaal) willen pakken. Aan de andere kant is ie wel 1,95m en niet echt een type dat normaal gesproken onderaan in de pikorde zou staan. Dus het is wel interessant om te zien of ie over 5 jaar iedereen's bitch is of dat hij daar juist de tent runt.
Mooi thesis onderwerp voor een sociologie PHD
Het geweld heeft plaatsgevonden om 8.11, toen de Nederlander terugkwam nadat hij koffie had gehaald. Toen hij zag dat Stephany op zijn laptop keek, heeft hij haar meteen vermoord.quote:Precisa el informe que los hechos de violencia ocurrieron a las 8:11 a.m. cuando el ciudadano holandés regresaba a la habitación luego de haber tomado un café. Al ver que Stephany Flores revisaba su computadora portátil reaccionó violentamente: la abofeteó y le apretó el cuello causándole la muerte inmediata.
De FBI kan iemand arresteren in een ander land?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:30 schreef Re het volgende:
de FBI had hem op 10 Mei al kunnen arresteren op Aruba
Dat maakt het op zich wel weer plausibel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:51 schreef Gia het volgende:
Maar het is dus gebeurd nadat hij koffie had gehaald, volgens de tekst onder dit filmpje.
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores
Als zijn vader nog geleefd, dan had ie nooit bekend, nooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:02 schreef Gia het volgende:
En heeft dus bekend:
'Joran bekent moord op Flores'
Er is wel een nieuw topic over, maar ik zie niet in waarom we hier niet verder kunnen.
Wat is deze bekentenis waard? Trekt hij die morgen weer in?
Nog een linkje:
http://www.islandcrisis.n(...)private-information/
Dus, toch omdat zij iets van Holloway zag!
Weet niet, er is nu wel erg veel bewijsmateriaal tegen hem. Dat ontbrak toch een beetje op Aruba.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:13 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Als zijn vader nog geleefd, dan had ie nooit bekend, nooit.
Volgens mij ook. Volgens mij is het 1 grote leugen om onder een aanklacht van roofmoord uit te komen. Daar staat een lagere straf op als een moord in een opwelling. Wat kan zij nou gelezen hebben of gezien wat hem verdacht kan maken. Of is hij zijn memoires in het Spaans aan het schrijven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:35 schreef Jane het volgende:
Wat een raar verhaal, over die bekentenis...
Omdat ze in z'n laptop keek...? Kweenie ...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
dan post ik hem hier ook maar
[ afbeelding ]
quote:- Vrijlating op borgtocht is vrijwel onmogelijk. Buitenlanders worden zelden op borgtocht vrijgelaten, omdat zij dan kunnen vluchten.
- Rechtszaken zijn openbaar. Drie rechters buigen zich over een zaak. Alle drie vellen zij een vonnis. Schuldigverklaring door twee van de drie is voldoende voor een veroordeling en strafoplegging. Zowel de verdachte als de officier van justitie kunnen hoger beroep aantekenen tegen een vonnis.
- De president van Peru kan gratie verlenen. Verzoeken om gratie kan na het uitzitten van een derde van de straf. Gratie wordt alleen in bijzondere omstandigheden verleend, zoals bij ernstige ziekte.
- Gevangenispersoneel spreekt uitsluitend Spaans.
- Een Nederlandse gevangene ontvangt 30 euro per maand van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
- Medische zorg in gevangenissen blijft beperkt tot het hoogst noodzakelijke, de kwaliteit ervan is doorgaans slecht. Tuberculose, hepatitis en andere infectieziekten komen veelvuldig voor.
- Een buitenlandse gedetineerde heeft geen recht op (proef-)verlof.
- De gevangenissen in hoofdstad Lima zitten overvol, wat zorgt voor veel extra spanningen en vervelende situaties.
- Het is niet mogelijk een in Peru opgelegde straf in een Nederlandse gevangenis uit te zitten.
- De brochure geeft in een woordenlijst enkele praktische Spaanse zinnen. Enkele voorbeelden daaruit: ,,Tengo problemas con mi companero de celda.'' (Ik heb problemen met mijn celgenoot.) ,,Cumplir su condena.'' (Zijn straftijd uitzitten.) ,,Grado de la pena.''
Dan moet dat dus ook op film staanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:09 schreef NorthernStar het volgende:
Joran gaat om koffie.
Vervelende situaties....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:58 schreef peesmaker het volgende:
Eventjes een paar regeltjes opgezocht voor Joran, mocht hij ooit gaan fokken daarzo dan weet hij wat hem te wachten staat.
- De gevangenissen in hoofdstad Lima zitten overvol, wat zorgt voor veel extra spanningen en vervelende situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |