pakje kamelen op jou kosten vriend!quote:
Biefstuk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:31 schreef sciter het volgende:
[..]
ja, maar ik vindt het stiekem ook wel een beetje eng om bij onbekende mensen biefstuk te eten en bier te drinken
Gezellig tochquote:
Oh, dat dacht ik naar aanleiding van de sc titelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biefstuk?
Hamburgers en kip kan je krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen frikandel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biefstuk?
Hamburgers en kip kan je krijgen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik naar aanleiding van de sc titel[UDOWU SC] Leven en laten stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ook natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef babybel het volgende:
[..]
geen frikandel?(daar eet ik er echt een stuk of 10 van als we BBqen
)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vergeet de kipnuggets nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef babybel het volgende:
[..]
geen frikandel?(daar eet ik er echt een stuk of 10 van als we BBqen
)
Of ik zet in de schuur de PATATpan aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de kipnuggets niet![]()
Die doen het ook verbazingwekkend goed op een bbq.
De reis hierop aan was langer toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
Anders vind ik het een nogal lange en saaie reis.Onder voorbehoud dus.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de kipnuggets niet![]()
Die doen het ook verbazingwekkend goed op een bbq.
Emmen heeft een prachtig stationquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef eNGine10 het volgende:
Huppel, je bent wel met het openbaar vervoer te bereiken neem ik aan? Want ik kom gewoon met de trein.
Scheurijzer... dat maak je er wel van zodra jij achter het stuur kruipt ja...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen heeft een prachtig stationEn dan is het even afhankelijk van hoeveel mensen er tegelijk met de trein aankomen. max 3 en dan kom ik jullie in mn scheurijzer halen en anders met de bus
Lijn 1 naar Emmen- Rietlanden. Uitstappen bij halte kuifleeuwerikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Scheurijzer... dat maak je er wel van zodra jij achter het stuur kruipt ja...
Ik rij met ST mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijn 1 naar Emmen- Rietlanden. Uitstappen bij halte kuifleeuwerik
Wat mij betreft niet.quote:
Ja.quote:
quote:
quote:Een schuur is een klein of groot vrijstaand gebouw, dat gebruikt wordt om goederen neukende stelletjes in op te slaan.
Dan kom ik (wellicht)quote:
Morgen weer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was dan ook een lange en saaie reis.
lukt je toch niet, of je moet heul erg omrijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef babybel het volgende:
Zal (ko)nijn proberen mee te krijgen.
iemand vervoer nodig die in omg. deventer woont?
kan je wel ergens oppikken rondom deventer-apeldoorn-zutphen
Jij moet ook komen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Opdekop het volgende:
Als ik kom is het zeventien
Ohnee, juli ben ik al 18. Helaas.
quote:
Jij wel, tenzij je denkt dat ik je ga neuken.quote:
Misschien dat Matthijs gaat met zijn turkenbakquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef Opdekop het volgende:
Ik kom dus ook alleen als er korting is of een auto hehe.
Iedereen is welkom, jij dus ook.quote:
Want? Dat gaat niet gebeuren? Er is een grote opslagruimte las ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wel, tenzij je denkt dat ik je ga neuken.
Ze neukt al iemand anders.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Want? Dat gaat niet gebeuren? Er is een grote opslagruimte las ik.
Een grote opslagruimte is de enige voorwaarde voor sex inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Want? Dat gaat niet gebeuren? Er is een grote opslagruimte las ik.
hehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lukt je toch niet, of je moet heul erg omrijden![]()
oeh, zullen we doen wie er het eerste is?
Zuidwest Frieslandquote:
Natuurlijkquote:
Ikke, maar dan zonder logerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie moeten er nou nog allemaal bij in de OP?
Ja maar voor de mensen die uren in de trein zitten is het niet handig om vlees oid mee te nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke, maar dan zonder logerenEn ik vind Oksel z'n idee van een Amerikaans feestje wel tof, als iedereen iets te eten en te drinken meeneemt dan scheelt dat voorschieten van jou en heb je van alles
Bij dezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Opdekop het volgende:
Ja, zet mij ook maar op het lijstje. SVP AUB
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar voor de mensen die uren in de trein zitten is het niet handig om vlees oid mee te nemen.
[..]
Bij dezen
Ik ben 17.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Eerst zou ik komen maar aangezien jullie allemaal een stuk ouder zijn zie ik daar toch maar vanaf.
Niet allemaal hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Eerst zou ik komen maar aangezien jullie allemaal een stuk ouder zijn zie ik daar toch maar vanaf.
Dat geeft niets hoor, gaat waarschijnlijk prima!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
De jongste is 12quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Jij durft nietquote:
ohquote:
Jawel hoor, genoeg parkeermogelijkhedenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef Elmostyle het volgende:
Trouwens, kan ik bij jou(Huppeltje) in buurt parkeren?
Ik ben net 19.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
ZE KOMT!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke, maar dan zonder logerenEn ik vind Oksel z'n idee van een Amerikaans feestje wel tof, als iedereen iets te eten en te drinken meeneemt dan scheelt dat voorschieten van jou en heb je van alles
Denk je er over ook te komen dan?quote:
Weifel, twijfel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk je er over ook te komen dan?
Er komen mensen uit het zuiden hoorquote:
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 05:46 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Jammer dat het helemaal in Emmen is. Anders hadden jullie allemaal BroodjePindakaas in levende lijve kunnen aanschouwen
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
Schiphol.quote:
Oh hellup geen whiskeyquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:57 schreef Smight het volgende:
Zijn er nog Whiskey drinkers? Dan neem ik wat extra mee
Er is vast wel iemand die er langs rijd?quote:
Reserveer je vast een plekje voor mijn mega luchtbed van 2 bij 2?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hellup geen whiskey![]()
De slapers weten wel dat eigen luchtbed enz een dikke vette aanrader is om mee te nemen? De vloer ligt zo hard
Op Fok 18, in het echt om en nabij het dubbele. En nee, rijtjeshuis, dus het gaat passen en meten wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef Oksel het volgende:
Huppelmuts; hoe oud ben jij? En woon je in een boerderij ofzo, dat je zoveel ruimte hebt?
Wat is er mis met whiskey?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hellup geen whiskey![]()
De slapers weten wel dat eigen luchtbed enz een dikke vette aanrader is om mee te nemen? De vloer ligt zo hard
quote:
Bij de AH hebben ze een automatisch opblaasbaar matje van 18 euro.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand iets waar ik op kan slapen? Want we hebben hier thuis niets.Ik vraag het hier maar, want in de SC komen we niet verder dan wat mannenlichamen om op te liggen.
Anders kan ik nog wel iets halen of van een vriendin lenen denk ik.
kan wel ff kijken, maar geef het weinig kans dat ik nog wat over heb.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand iets waar ik op kan slapen? Want we hebben hier thuis niets.Ik vraag het hier maar, want in de SC komen we niet verder dan wat mannenlichamen om op te liggen.
Als ik een luchtbed meeneem, blijf je dan op mijn luchtbed slapen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |