Weifel, twijfel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk je er over ook te komen dan?
Er komen mensen uit het zuiden hoorquote:
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 05:46 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Jammer dat het helemaal in Emmen is. Anders hadden jullie allemaal BroodjePindakaas in levende lijve kunnen aanschouwen
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
Schiphol.quote:
Oh hellup geen whiskeyquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:57 schreef Smight het volgende:
Zijn er nog Whiskey drinkers? Dan neem ik wat extra mee
Er is vast wel iemand die er langs rijd?quote:
Reserveer je vast een plekje voor mijn mega luchtbed van 2 bij 2?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hellup geen whiskey![]()
De slapers weten wel dat eigen luchtbed enz een dikke vette aanrader is om mee te nemen? De vloer ligt zo hard
Op Fok 18, in het echt om en nabij het dubbele. En nee, rijtjeshuis, dus het gaat passen en meten wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef Oksel het volgende:
Huppelmuts; hoe oud ben jij? En woon je in een boerderij ofzo, dat je zoveel ruimte hebt?
Wat is er mis met whiskey?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hellup geen whiskey![]()
De slapers weten wel dat eigen luchtbed enz een dikke vette aanrader is om mee te nemen? De vloer ligt zo hard
quote:
Bij de AH hebben ze een automatisch opblaasbaar matje van 18 euro.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand iets waar ik op kan slapen? Want we hebben hier thuis niets.Ik vraag het hier maar, want in de SC komen we niet verder dan wat mannenlichamen om op te liggen.
Anders kan ik nog wel iets halen of van een vriendin lenen denk ik.
kan wel ff kijken, maar geef het weinig kans dat ik nog wat over heb.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand iets waar ik op kan slapen? Want we hebben hier thuis niets.Ik vraag het hier maar, want in de SC komen we niet verder dan wat mannenlichamen om op te liggen.
Als ik een luchtbed meeneem, blijf je dan op mijn luchtbed slapen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |