pakje kamelen op jou kosten vriend!quote:
Biefstuk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:31 schreef sciter het volgende:
[..]
ja, maar ik vindt het stiekem ook wel een beetje eng om bij onbekende mensen biefstuk te eten en bier te drinken
Gezellig tochquote:
Oh, dat dacht ik naar aanleiding van de sc titelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biefstuk?
Hamburgers en kip kan je krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen frikandel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biefstuk?
Hamburgers en kip kan je krijgen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik naar aanleiding van de sc titel[UDOWU SC] Leven en laten stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ook natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef babybel het volgende:
[..]
geen frikandel?(daar eet ik er echt een stuk of 10 van als we BBqen
)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vergeet de kipnuggets nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef babybel het volgende:
[..]
geen frikandel?(daar eet ik er echt een stuk of 10 van als we BBqen
)
Of ik zet in de schuur de PATATpan aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de kipnuggets niet![]()
Die doen het ook verbazingwekkend goed op een bbq.
De reis hierop aan was langer toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
Anders vind ik het een nogal lange en saaie reis.Onder voorbehoud dus.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de kipnuggets niet![]()
Die doen het ook verbazingwekkend goed op een bbq.
Emmen heeft een prachtig stationquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef eNGine10 het volgende:
Huppel, je bent wel met het openbaar vervoer te bereiken neem ik aan? Want ik kom gewoon met de trein.
Scheurijzer... dat maak je er wel van zodra jij achter het stuur kruipt ja...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen heeft een prachtig stationEn dan is het even afhankelijk van hoeveel mensen er tegelijk met de trein aankomen. max 3 en dan kom ik jullie in mn scheurijzer halen en anders met de bus
Lijn 1 naar Emmen- Rietlanden. Uitstappen bij halte kuifleeuwerikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Scheurijzer... dat maak je er wel van zodra jij achter het stuur kruipt ja...
Ik rij met ST mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijn 1 naar Emmen- Rietlanden. Uitstappen bij halte kuifleeuwerik
Wat mij betreft niet.quote:
Ja.quote:
quote:
quote:Een schuur is een klein of groot vrijstaand gebouw, dat gebruikt wordt om goederen neukende stelletjes in op te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |