Ja, en nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn toch die vrouwens die van geslachtsgemeenschap houden?
En 's avonds gezellig met je op de bank een leuke serie kijken?
Stel je voor. Misschien zou je wel heel veel bootycalls gemist hebben, als zou blijken dat je alarm kapotz is.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat mijn alarm faalde.
Sex.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn toch die vrouwens die van geslachtsgemeenschap houden?
En 's avonds gezellig met je op de bank een leuke serie kijken?
En waarom ons niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Pff wat een huiswerk, ff flink aanpoten deze dagen maar dan ben ik er van af. Mirne ik laat je me flashfilmpje nog wel zien als je niet gaat lachen
Show me the goodies.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Pff wat een huiswerk, ff flink aanpoten deze dagen maar dan ben ik er van af. Mirne ik laat je me flashfilmpje nog wel zien als je niet gaat lachen
En dat mag niet gebeuren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stel je voor. Misschien zou je wel heel veel bootycalls gemist hebben, als zou blijken dat je alarm kapotz is.
Ze houden van seks? Joepelejee. Dat lijkt me wel wat. Doe mij er maar zo eentje.quote:
Mogen wij niet lachen dan?quote:
Jullie ook natuurlijk, maar ik het het laatst met haar erover omdat we dezelfde opleiding doen snapjequote:
JE VERWAARLOOST JE HAND. WAAROM DOE JE DAT? JE BLOEDEIGEN HAND.quote:
Wij hebben er ook verstand vanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie ook natuurlijk, maar ik het het laatst met haar erover omdat we dezelfde opleiding doen snapje
Interesse in DW?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze houden van seks? Joepelejee. Dat lijkt me wel wat. Doe mij er maar zo eentje.
Jawel maar eerst moet ik hem afmakenquote:
I know, dat was me toen al duidelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie ook natuurlijk, maar ik het het laatst met haar erover omdat we dezelfde opleiding doen snapje
vakantie denk ikquote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JE VERWAARLOOST JE HAND. WAAROM DOE JE DAT? JE BLOEDEIGEN HAND.
Doe eens niet DW in de verkoop gooienquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Interesse in DW?
Ik heb ook mijn vorige vriendin nog in de aanbieding. Jong, vrijgezel, en nympho.
Kusje erop?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
MENSEN. IK HEB PIJN IN MIJN VINGER!!!!! GEEN GRAPJE! GA IK DOOD!?
Alleen als het je rechtevinger is. Als het je linker is, minder vingeren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
Is vrij normaalquote:
Nee hoorquote:
Ik eerstquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
Interesse in DW?
Ik heb ook mijn vorige vriendin nog in de aanbieding. Jong, vrijgezel, en nympho.
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
Hoe weet jij met welke ze vingert?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen als het je rechtevinger is. Als het je linker is, minder vingeren.
Het is mijn linker ringvinger. Dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen als het je rechtevinger is. Als het je linker is, minder vingeren.
Maar wil ik het jou wel leren?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vrij normaal
[..]
Nee hoor
[..]
Ik eerst
Verhuurquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet DW in de verkoop gooien
heul welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is mijn linker ringvinger. Dus daar kan het niet aan liggen.
Jij hebt Trev alquote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vrij normaal
[..]
Nee hoor
[..]
Ik eerst
Je linker ringvinger is een vinger die je over het algemeen gewoon helemaal niet gebruikt in je hele leven, fucking nutteloos dus. Ik zeg amputerenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel suc6quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Maar mensen ik ben weer verder flashen, prettige avond nog
met guitarhero nietquote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Je linker ringvinger is een vinger die je over het algemeen gewoon helemaal niet gebruikt in je hele leven, fucking nutteloos dus. Ik zeg amputeren
Ik wil het wel zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Maar mensen ik ben weer verder flashen, prettige avond nog
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Ah. Dan minder de A en de S typen. En de andere letters aan die kant.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verdomme, goed punt, dat wordt nooit meer naar links lopen in Call of Duty.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
[..]
Ah. Dan minder de A en de S typen. En de andere letters aan die kant.
Hoezo de A? dat is met de pink hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
[..]
Ah. Dan minder de A en de S typen. En de andere letters aan die kant.
Dan zou je meer last hebben van je vuist (of iets anders) dan van je linker ringvinger hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heuj, niet iedereen gaat er met een hele vuist in he.![]()
Scheelt dat je met je muis nog kan sturenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Verdomme, goed punt, dat wordt nooit meer naar links lopen in Call of Duty.
Verdomme!!quote:
Ohja. Goed punt.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou je meer last hebben van je vuist (of iets anders) dan van je linker ringvinger hoor
En doet een bepaalde geloofsgroep de trouwring niet aan de linker ringvinger?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Je linker ringvinger is een vinger die je over het algemeen gewoon helemaal niet gebruikt in je hele leven, fucking nutteloos dus. Ik zeg amputeren
Klopt, maar dat zal wel wennen wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheelt dat je met je muis nog kan sturen
Of achteruit. Blij dat ik er geen last van heb.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Verdomme, goed punt, dat wordt nooit meer naar links lopen in Call of Duty.
Die gebruik ik alleen voor de functietoetsen (Shift, Tab enzo)quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wanneer komt er nou een BBQ-topic, want ik weet heul niet meer wie er allemaal komen en nu gaan mensen mijn auto al bij voorbaat reserveren en dan weet ik toch niet wie ik allemaal moet teleurstellen straks en en en en IEK!
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme!!
Wanneer ging je mij vertellen dat ze te huur is?
Ik ben naar bed
BBQ meet 10 juli 2010quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme!!
Wanneer ging je mij vertellen dat ze te huur is?
Ik ben naar bed
Volgens wikipedia zijn er inderdaad bepaalde groeperingen binnen het Rooms-Katholieke geloof die dat doen, maar ik denk niet dat Myraela daaronder valt..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En doet een bepaalde geloofsgroep de trouwring niet aan de linker ringvinger?
Wat heb je weer vertrouwen in mequote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het bijhouden op top snelheid, ik denk het van niet
BBQ meet 10 juli 2010quote:
Nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Interesse in DW?
Oke. MSN maar voor een trio zonder je vriendquote:
oooh, jij had het alleen over Myraela's linker ringvinger?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Volgens wikipedia zijn er inderdaad bepaalde groeperingen binnen het Rooms-Katholieke geloof die dat doen, maar ik denk niet dat Myraela daaronder valt..
Het ging toch over Myraela?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, jij had het alleen over Myraela's linker ringvinger?
Handen, of vrouwen. Lijkt mij een makkelijke keuze. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen, ik ken jouw voorkeuren niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee.
Nee.
Ik heb twee handen man, wat denk je?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef Ezechielk het volgende:
En nu even een slaapliedje voor mezelf opzetten, dan kan ik rustig slapen.
Ik combineer mijn handen met vrouwen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Handen, of vrouwen. Lijkt mij een makkelijke keuze. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen, ik ken jouw voorkeuren niet.
Dat dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het een leuk idee maar Emmen is een beetje ver
Alsof het voor mij naast de deur ligtquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Con verplichten we ookquote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
heb jullie nog nooit gezien wel spannend dus opzich
C0nd0r ga jij ?
Ja, maar 'je ringvinger' kan ook algemeen bedoeld zijn he..quote:
Emmen is juist goed!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Fappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Olle. het volgende:
hmmm waar is die C0nd0r als je hem nodig bent
Met jou altijdquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
Oh ja zeker wel, ben ook niet bang dat je het niet kan maar wil je het wel
Is goedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef justmattie het volgende:
Oke. MSN maar voor een trio zonder je vriend![]()
En jij noemt Emmen al verquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Myraela doet WoW. Weet ik veel wat je nog meer van haar kunt verwachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar 'je ringvinger' kan ook algemeen bedoeld zijn he..
Alsof Myraela COD doet...hoewel...
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof het voor mij naast de deur ligt
Gewoon doen
Nee dat doe ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar 'je ringvinger' kan ook algemeen bedoeld zijn he..
Alsof Myraela COD doet...hoewel...
jij durft best alleen hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Olle. het volgende:
Ik heb geen idee waar hij nu uithangtquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Olle. het volgende:
Zo. Liedje afgelopen, peuk op. Ik kan rustig slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |