Ja, en nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn toch die vrouwens die van geslachtsgemeenschap houden?
En 's avonds gezellig met je op de bank een leuke serie kijken?
Stel je voor. Misschien zou je wel heel veel bootycalls gemist hebben, als zou blijken dat je alarm kapotz is.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat mijn alarm faalde.
Sex.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn toch die vrouwens die van geslachtsgemeenschap houden?
En 's avonds gezellig met je op de bank een leuke serie kijken?
En waarom ons niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Pff wat een huiswerk, ff flink aanpoten deze dagen maar dan ben ik er van af. Mirne ik laat je me flashfilmpje nog wel zien als je niet gaat lachen
Show me the goodies.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
Pff wat een huiswerk, ff flink aanpoten deze dagen maar dan ben ik er van af. Mirne ik laat je me flashfilmpje nog wel zien als je niet gaat lachen
En dat mag niet gebeuren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stel je voor. Misschien zou je wel heel veel bootycalls gemist hebben, als zou blijken dat je alarm kapotz is.
Ze houden van seks? Joepelejee. Dat lijkt me wel wat. Doe mij er maar zo eentje.quote:
Mogen wij niet lachen dan?quote:
Jullie ook natuurlijk, maar ik het het laatst met haar erover omdat we dezelfde opleiding doen snapjequote:
JE VERWAARLOOST JE HAND. WAAROM DOE JE DAT? JE BLOEDEIGEN HAND.quote:
Wij hebben er ook verstand vanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie ook natuurlijk, maar ik het het laatst met haar erover omdat we dezelfde opleiding doen snapje
Interesse in DW?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ze houden van seks? Joepelejee. Dat lijkt me wel wat. Doe mij er maar zo eentje.
Jawel maar eerst moet ik hem afmakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |