Ja, we gaan aardappels kweken, voor de gezelligheid. Iemand noemde het voor de grap ''voortplanten'', omdat we aardappels in de voortuin van Troris gaan planten. ''Voortplanten''.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Met z'n Spaanse gitaristen-styl0w via de webcam
Wat lief.
HAHAAHAA IK SNAP HEMquote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, we gaan aardappels kweken, voor de gezelligheid. Iemand noemde het voor de grap ''voortplanten'', omdat we aardappels in de voortuin van Troris moeten planten. ''Voortplanten''.
Directrice, die van mijn school bohquote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel wat voor de D verzinnen![]()
[..]
Dan niet
Ja opschieten jij, je mama wil oma wordenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Directrice, die van mijn school boh![]()
![]()
Pics van je Directricequote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Directrice, die van mijn school boh![]()
![]()
Maar dat ben ik nietquote:
Zijn er nietquote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pics van je Directrice
[..]
Maar dat ben ik niet
Ah, helder. Thnx.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, we gaan aardappels kweken, voor de gezelligheid. Iemand noemde het voor de grap ''voortplanten'', omdat we aardappels in de voortuin van Troris gaan planten. ''Voortplanten''.
Wait, whut?quote:
Trev, dat het woord ''directrice'' in die zin met een hoofdletter staat, betekent niet dat jij dat ook moet doen. En we zijn hier ook niet in Duitsland.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pics van je Directrice
[..]
Maar dat ben ik niet
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Trev, dat het woord ''directrice'' in die zin met een hoofdletter staat, betekent niet dat jij dat ook moet doen. En we zijn hier ook niet in Duitsland.
Nymfomane in wording, wat ik je bromquote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt echt een grote... ummm seksuele drang he?
Ik? Nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt echt een grote... ummm seksuele drang he?
Soms heb ik hier in de buurt het idee van welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Trev, dat het woord ''directrice'' in die zin met een hoofdletter staat, betekent niet dat jij dat ook moet doen. En we zijn hier ook niet in Duitsland.
Ah, ik was al bang dat mijn alarm faalde.quote:
Dat zijn toch die vrouwens die van geslachtsgemeenschap houden?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nymfomane in wording, wat ik je brom
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms heb ik hier in de buurt het idee van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |