I know, dat was me toen al duidelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie ook natuurlijk, maar ik het het laatst met haar erover omdat we dezelfde opleiding doen snapje
vakantie denk ikquote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JE VERWAARLOOST JE HAND. WAAROM DOE JE DAT? JE BLOEDEIGEN HAND.
Doe eens niet DW in de verkoop gooienquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Interesse in DW?
Ik heb ook mijn vorige vriendin nog in de aanbieding. Jong, vrijgezel, en nympho.
Kusje erop?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
MENSEN. IK HEB PIJN IN MIJN VINGER!!!!! GEEN GRAPJE! GA IK DOOD!?
Alleen als het je rechtevinger is. Als het je linker is, minder vingeren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
Is vrij normaalquote:
Nee hoorquote:
Ik eerstquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
Interesse in DW?
Ik heb ook mijn vorige vriendin nog in de aanbieding. Jong, vrijgezel, en nympho.
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
Hoe weet jij met welke ze vingert?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen als het je rechtevinger is. Als het je linker is, minder vingeren.
Het is mijn linker ringvinger. Dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen als het je rechtevinger is. Als het je linker is, minder vingeren.
Maar wil ik het jou wel leren?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vrij normaal
[..]
Nee hoor
[..]
Ik eerst
Verhuurquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet DW in de verkoop gooien
heul welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is mijn linker ringvinger. Dus daar kan het niet aan liggen.
Jij hebt Trev alquote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is vrij normaal
[..]
Nee hoor
[..]
Ik eerst
Je linker ringvinger is een vinger die je over het algemeen gewoon helemaal niet gebruikt in je hele leven, fucking nutteloos dus. Ik zeg amputerenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel suc6quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Maar mensen ik ben weer verder flashen, prettige avond nog
met guitarhero nietquote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Je linker ringvinger is een vinger die je over het algemeen gewoon helemaal niet gebruikt in je hele leven, fucking nutteloos dus. Ik zeg amputeren
Ik wil het wel zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Maar mensen ik ben weer verder flashen, prettige avond nog
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Ah. Dan minder de A en de S typen. En de andere letters aan die kant.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verdomme, goed punt, dat wordt nooit meer naar links lopen in Call of Duty.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
[..]
Ah. Dan minder de A en de S typen. En de andere letters aan die kant.
Hoezo de A? dat is met de pink hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
[..]
Ah. Dan minder de A en de S typen. En de andere letters aan die kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |