Dan zou je meer last hebben van je vuist (of iets anders) dan van je linker ringvinger hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heuj, niet iedereen gaat er met een hele vuist in he.![]()
Scheelt dat je met je muis nog kan sturenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Verdomme, goed punt, dat wordt nooit meer naar links lopen in Call of Duty.
Verdomme!!quote:
Ohja. Goed punt.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou je meer last hebben van je vuist (of iets anders) dan van je linker ringvinger hoor
En doet een bepaalde geloofsgroep de trouwring niet aan de linker ringvinger?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Je linker ringvinger is een vinger die je over het algemeen gewoon helemaal niet gebruikt in je hele leven, fucking nutteloos dus. Ik zeg amputeren
Klopt, maar dat zal wel wennen wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheelt dat je met je muis nog kan sturen
Of achteruit. Blij dat ik er geen last van heb.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Verdomme, goed punt, dat wordt nooit meer naar links lopen in Call of Duty.
Die gebruik ik alleen voor de functietoetsen (Shift, Tab enzo)quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wanneer komt er nou een BBQ-topic, want ik weet heul niet meer wie er allemaal komen en nu gaan mensen mijn auto al bij voorbaat reserveren en dan weet ik toch niet wie ik allemaal moet teleurstellen straks en en en en IEK!
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme!!
Wanneer ging je mij vertellen dat ze te huur is?
Ik ben naar bed
BBQ meet 10 juli 2010quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme!!
Wanneer ging je mij vertellen dat ze te huur is?
Ik ben naar bed
Volgens wikipedia zijn er inderdaad bepaalde groeperingen binnen het Rooms-Katholieke geloof die dat doen, maar ik denk niet dat Myraela daaronder valt..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En doet een bepaalde geloofsgroep de trouwring niet aan de linker ringvinger?
Wat heb je weer vertrouwen in mequote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het bijhouden op top snelheid, ik denk het van niet
BBQ meet 10 juli 2010quote:
Nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Interesse in DW?
Ik heb ook mijn vorige vriendin nog in de aanbieding. Jong, vrijgezel, en nympho.
Oke. MSN maar voor een trio zonder je vriendquote:
oooh, jij had het alleen over Myraela's linker ringvinger?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Volgens wikipedia zijn er inderdaad bepaalde groeperingen binnen het Rooms-Katholieke geloof die dat doen, maar ik denk niet dat Myraela daaronder valt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |