Heel veel users hebben er last van hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
Paddy, we lopen nú weg van de computer en komen pas terug als we een steenkoude douche hebben genomen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
Moeten doet er niets met dit weer. Er zat gewoon een stom wijf in de vorige FB dat steeds op reply i.p.v. edit zat te drukken, dus dat heb ik maar even gemeld.
Splitijsjes hier, maar ik heb meer zin in hartige dingen. Helaas hebben de poezen de koude garnalen gereserveerd.
Nou, in principe zouden er nog genoeg garnalen zijn voor één geroosterde boterham. Maar in elke garnaal staan allemaal prikkertjes met teksten als 'deze is voor mij' 'nee voor mij' 'niet waar ik was het eerst'.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de reservering ongedaan maken
Of hebben ze hun reservering al opgesoupeerd?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, in principe zouden er nog genoeg garnalen zijn voor één geroosterde boterham. Maar in elke garnaal staan allemaal prikkertjes met teksten als 'deze is voor mij' 'nee voor mij' 'niet waar ik was het eerst'.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die lekkere nasi van jou is nog wel erg ver weg
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op he?Pientere katten heb je!
Huh? Ik ben gewoon mijn zonnige zelf als altijd in mijn avatar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
waar in de fok! komen al die lelijke ms paint avatars nu eigenlijk ineens vandaan?
Nou dan zeg ik mooi niet waar die ava-invasie zijn bron heeftquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef sp3c het volgende:
crew en ex crew willen nu iets zeggen maar dat doen we dus mooi niet he
Dat hoort bij de nieuwe lay-out.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
waar in de fok! komen al die lelijke ms paint avatars nu eigenlijk ineens vandaan?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef sp3c het volgende:
Schouderklopjes meldtopic.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef sp3c het volgende:
een tsunami van lelijke ms paint avatars!!!
en niemand verteld me wat er aan de hand is!
ik ga mijn haar maar eens bleken denk ik
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef sp3c het volgende:
een tsunami van lelijke ms paint avatars!!!
en niemand verteld me wat er aan de hand is!
ik ga mijn haar maar eens bleken denk ik
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:14 schreef sp3c het volgende:
oeh ok
maar waarom zijn ze zo boos?
het wk is nog niet afgelopen hoor, als jullie de finale nu hebben gejynxed met jullie chagerijnige (hoe schrijf je dat nu eigenlijk???) kutavatars kom ik jullie allemaal stuk voor stuk neerslaan
quote:
dan ga je het nog druk krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:14 schreef sp3c het volgende:
als jullie de finale nu hebben gejynxed met jullie chagerijnige (hoe schrijf je dat nu eigenlijk???) kutavatars kom ik jullie allemaal stuk voor stuk neerslaan
Geen idee. Ik was de eerste die om een boos beestje vroeg, maar ik was dan ook echt boosquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:26 schreef paddy het volgende:
Whehe, een nieuw soort sekte
Doet me denken aan een hororfilm met poppen
Maar waarom zijn ze allemaal boos?
Niet gezien dat je er om vroeg en niet gemerkt dat je boos was ergens om. Wel leuk dat een user toch maar zo even zo'n tekeningetje uit de losse pols bedenkt. Ik vind ze alleen een beetje vreemd door die boze gezichtjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was de eerste die om een boos beestje vroeg, maar ik was dan ook echt boos
Hier begon het allemaal mee:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet gezien dat je er om vroeg en niet gemerkt dat je boos was ergens om. Wel leuk dat een user toch maar zo even zo'n tekeningetje uit de losse pols bedenkt. Ik vind ze alleen een beetje vreemd door die boze gezichtjes
Ow, en ik heb een grappig topic ontdekt
Paul de Octopus #4
Ja, maar waarom was je kwaad? Of heb je dat nergens getypt? Gaat me natuurlijk niets aan uiteraard, maar ja, NWS en nieuwsgierigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier begon het allemaal mee:
[RLS SC #791] ViVa Hollandia.Het was Bloedje Spannend
Ja die Paul, ik heb dat daarstraks live zitten kijken, het beest had gewoon zin in een mosseltje
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, en ik heb een grappig topic ontdekt
Paul de Octopus #4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |