Jep, op de lange termijn ziet het er mooi en stabiel uitquote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef Disana het volgende:
Wow Frutsel, in dat bericht dat jij daar postte staan ook zeer gunstige voorspellingen.
'quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef Hukkie het volgende:
Wat dat betreft, als het buiten heet is en binnen ook, is dat slecht voor onze omzet. Iets minder hard werken dus, maar het blijft een drama.
Waar ben je nu dan? Nederland kan wel wat van die warmte gebruiken, en dan hoef je ook niet te sterven!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Als het hier nog veel warmer gaat worden, sterf ik ter plekke.
Het is dat op pagina 101 staat: Gecrasht vliegtuig Congo gevonden ...quote:In het oerwoud van Congo-Brazzaville is een vliegtuig gevonden dat zaterdag van de radar verdween. Aan boord waren zes Australiërs, twee Fransen, twee Britten en een Amerikaan die een groot Australisch mijnbouwbedrijf leidden. Ze waren op weg van Kameroen naar een ijzermijn in Congo-Brazzaville.
Mwah met een zomerbiertje zou ik e.e.a. nog prima kunnen rekken.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Als het hier nog veel warmer gaat worden, sterf ik ter plekke.
Het is hier +- 30 graden vandaag, dat biertje zou meteen warm worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah met een zomerbiertje zou ik e.e.a. nog prima kunnen rekken.
[ afbeelding ]
Citroenen moeten wel PVV proof zijn.
Bij de wat zwaardere en goede biertjes proef je dat verschil niet of nauwelijks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Goede morgen!quote:
Het heeft de afgelopen dagen hier geregendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Hmm...
Komende dagen 22 tot 27 graden, maandag kans op een felle onweersbui...
vanaf donderdag gaat de lange termijn voorspelling werken.. en die geeft op dit moment... temperaturen lokaal oplopend tot 30-35 graad... zeker aanhoudend tot de dagen daarna
Blijft lange termijn werk natuurlijk, maar het zit er positief uit
Ooooowh...quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef sp3c het volgende:
je was iets aan het proberen toen je wegging
Oww, wat goed dat je dat zegt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Frutsel van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Een halve finale als verjaardagskadootje, niet verkeerd zeg
Ow, ze had het over posts die al verwijderd zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Kan een mod mijn laatste drie posts weghalen alsjeblieft? Het is duidelijk te warm voor mij om te posten.
Die twee zitten ook erg dicht bij elkaar idd. Ik bega die fout ook wel eens, maar kan mijn eigen post weggooienquote:Op zondag 4 juli 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
Moeten doet er niets met dit weer. Er zat gewoon een stom wijf in de vorige FB dat steeds op reply i.p.v. edit zat te drukken, dus dat heb ik maar even gemeld.
Splitijsjes hier, maar ik heb meer zin in hartige dingen. Helaas hebben de poezen de koude garnalen gereserveerd.
En nu moet ik qua poezen denken aan dat tweede plaatje een paar posts terugquote:Op zondag 4 juli 2010 15:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Die twee zitten ook erg dicht bij elkaar idd. Ik bega die fout ook wel eens, maar kan mijn eigen post weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |