Zoals gezegd: als de troep in jouw tuin ligt hoef je het niet op te ruimen. Hij kan laag of hoog springen, je mag het er gewoon laten liggen tot het einde der tijden.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef iggyinthehouse het volgende:
Nee we hebben geen ruzie over die heg, dat gaat over iets anders...ik wil alleen weten of hij zomaar kan bepalen dat wij de rotzooi moeten opruimen, doordat hij de heg snoeit. En inderdaad, de heg staat op de erfafscheiding tussen de beide huizen.
precies ts,dat is moeilijk doen om moeilijk te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef error_404 het volgende:
Je kan toch gewoon lekker de zooi in je tuin laten liggen, als je dat wil?
Ik snap overigens niet helemaal wat dat is om daar ruzie over te krijgen, maar goed...
He, als jij de rotzooi wil laten liggen, dan mag jij de rotzooi laten liggen. En als jij op een bankstel in je voortuin met een biertje in de zon wil zitten, dan mag jij op een bankstel in je voortuin met een biertje in de zon zitten. Simpel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef iggyinthehouse het volgende:
Nee we hebben geen ruzie over die heg, dat gaat over iets anders...ik wil alleen weten of hij zomaar kan bepalen dat wij de rotzooi moeten opruimen, doordat hij de heg snoeit. En inderdaad, de heg staat op de erfafscheiding tussen de beide huizen.
Ik neem aan dat de "rotzooi" snoeiafval is. Jij mag de "rotzooi" laten liggen als het op jouw erf valt. Maar buurman mag die heg snoeien.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef iggyinthehouse het volgende:
Dat ende dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef error_404 het volgende:
[..]
He, als jij de rotzooi wil laten liggen, dan mag jij de rotzooi laten liggen. En als jij op een bankstel in je voortuin met een biertje in de zon wil zitten, dan mag jij op een bankstel in je voortuin met een biertje in de zon zitten. Simpel.
Juist!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |