Uh? Dat is ook geen rare gedachte om dat te denken hoor. Je doet alsof het een compleet kromme gedachte is dat Joran hoofdverdachte is.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef FokYouTwo het volgende:
Die vader en alle Peruanen zoeken gewoon een dader..en kijk eens wie er die hotelkamer uit kwam lopenen denken...oh ja..was dat niet die gozer die dat US snolletje heeft laten verdwijnen op een eiland
... komt dat ff goed uit he..Dat is de dader..en altijd handig om als Z-Amerikaan die N-Amerikanen te vriend te houden...toch
ach arm mensquote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Stroekie het volgende:
wanneer zit die moeder bij knevel en van den brink ?
Nooit? Die zal zich wel kapot schamenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Stroekie het volgende:
Ik ontken absoluut niet DAT er een misdrijf heeft plaatsgevonden (of dat die mogelijkheid er is), ik zeg alleen dat Peter het gebracht heeft alsof hij de zaak "had opgelost", terwijl dat in mijn mening gewoon niet het geval is. Joran is er niet eens voor aangehouden.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat is juist zo'n belangrijke reden om hem te verdenken van op zijn minst een misdrijf.
Alle ondervragingstechnieken werken op die manier: tegenstrijdigheden eruit pikken.
Helaas was er bij Natalee Holloway nooit een lichaam gevonden, dat weten we allemaal, dus was er geen bewijs.
Ben benieuwd naar vanavond. Peter R zit daar.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Stroekie het volgende:
In Thailand was hij overigens ook niet zo net bezig met die vrouwen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Faithfulness het volgende:
Ik zag eerder in deze topicreeks ook een "berekening" hoeveel kans er zou zijn dat Joran twee maal "op de verkeerde plek, op het verkeerde moment" was, en men zei: 1 op 365. Dit zou kloppen als we allemaal dagelijks met lijken te maken zouden hebben.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Das nou al de 18e keer dat 'ie voorbij komt.
Bedankt.
Neuh, hij lijkt totaal geen respect voor vrouwen te hebben. Waar zal 'ie het vandaan hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
In Thailand was hij overigens ook niet zo net bezig met die vrouwen.
De enige reden waarom hij niet is aangehouden is omdat het verborgen camera-beelden waren met die Patrick Van der Eem, en dus niet bruikbaar voor justitie. Maar hij vertelt daar toch wel heel duidelijk dat op zijn minst betrokken was bij het laten verdwijnen van haar lichaam of haar dood. Later heeft hij hij dat nog op verschillende andere manieren verteld (bv. dat ze van het balkon viel ipv dat ze samen naar het strand waren gegaan).quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ontken absoluut niet DAT er een misdrijf heeft plaatsgevonden (of dat die mogelijkheid er is), ik zeg alleen dat Peter het gebracht heeft alsof hij de zaak "had opgelost", terwijl dat in mijn mening gewoon niet het geval is. Joran is er niet eens voor aangehouden.
Ik zag eerder in deze topicreeks ook een "berekening" hoeveel kans er zou zijn dat Joran twee maal "op de verkeerde plek, op het verkeerde moment" was, en men zei: 1 op 365. Dit zou kloppen als we allemaal dagelijks met lijken te maken zouden hebben.
verwend enigst kindjequote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Neuh, hij lijkt totaal geen respect voor vrouwen te hebben. Waar zal 'ie het vandaan hebben?
er zijn in de afgelopen paar uur 20 oplossingen voor de moordzaak, 10 moordwapens, 2138 veroordelingen en 4343897 motieven gekomen. En allemaal hebben ze iets met Joran te maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er nog nieuws?
Dat dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef FokYouTwo het volgende:
Die vader en alle Peruanen zoeken gewoon een dader..en kijk eens wie er die hotelkamer uit kwam lopenen denken...oh ja..was dat niet die gozer die dat US snolletje heeft laten verdwijnen op een eiland
... komt dat ff goed uit he..Dat is de dader..en altijd handig om als Z-Amerikaan die N-Amerikanen te vriend te houden...toch
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:48 schreef krapula het volgende:
[..]
er zijn in de afgelopen paar uur 20 oplossingen voor de moordzaak, 10 moordwapens, 2138 veroordelingen en 4343897 motieven gekomen. En allemaal hebben ze iets met Joran te maken.
owjah, klein detail: bovengenoemde is allemaal door ons fokkers tot stand gekomen
we zijn goed bezig!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:48 schreef krapula het volgende:
[..]
er zijn in de afgelopen paar uur 20 oplossingen voor de moordzaak, 10 moordwapens, 2138 veroordelingen en 4343897 motieven gekomen. En allemaal hebben ze iets met Joran te maken.
owjah, klein detail: bovengenoemde is allemaal door ons fokkers tot stand gekomen
ik vindt het echt knap wat die doet. Elke keer denk ik weer: Die weet niet meer wat voor onzin die ons nog niet verkocht heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Eigenschap van een pathologische leugenaar. Bovendien is zijn verhaal inconsistent.
groot detail : grote kans dat de ware toedracht er tussen zitquote:Op maandag 7 juni 2010 17:48 schreef krapula het volgende:
[..]
Bingo. Dat was meesterlijke televisie. Eindelijk konden van dichtbij zien wat voor psychopaat die gek is.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:45 schreef Krantenman het volgende:
[..]
De enige reden waarom hij niet is aangehouden is omdat het verborgen camera-beelden waren met die Patrick Van der Eem, en dus niet bruikbaar voor justitie. Maar hij vertelt daar toch wel heel duidelijk dat op zijn minst betrokken was bij het laten verdwijnen van haar lichaam of haar dood. Later heeft hij hij dat nog op verschillende andere manieren verteld (bv. dat ze van het balkon viel ipv dat ze samen naar het strand waren gegaan).
"Opgelost" was de zaak met die uitzending niet nee, maar het maakte wel heel duidelijk met wat voor onbetrouwbaar persoon we te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |