Hij had 14 dagen vooruitbetaald, maar was er al vanaf 14 mei. Dus ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Was t al genoemd dat in het ene verhaal staat dat het kamermeisje uit eigen beweging op de kamer is gaan kijken omdat ze nog kamerhuur kreeg ( terwijl dat in het andere verhaal vooruit betaald was)
en in het andere verhaal komt naar voren dat die poker speler naar t hotel had gebeld en dat ze daarom op de kamer zijn gaan kijken....
Dit is dan ook Portugees.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Drumpie het volgende:
Wat is dit?
Kan geen spaans..
http://www.tre-sc.gov.br/(...)ecao_80390_23456.pdf
Ik heb geen idee, maar het is een document uit oktober of juli 2008...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Drumpie het volgende:
Wat is dit?
Kan geen spaans..
http://www.tre-sc.gov.br/(...)ecao_80390_23456.pdf
dat bedoel ik niet...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij had 14 dagen vooruitbetaald, maar was er al vanaf 14 mei. Dus ja...
Wie joran?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft hij nou twee broers?
De media vertellen twee verhalen. Dat wil niet zeggen dat er ook twee verhalen zijn. Daarnaast kan het bv. ook een combinatie van factoren zijn. Het belletje en er werd opgemerkt dat er al 2 dagen niet meer was betaald....quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet...
Er zijn dus 2 verhalen Waarom ze op die kamer zijn gaan kijken...
Beetje vreemd wel
Origineel, maar ze was lesbisch, dus onwaarschijnlijk...quote:
Er zijn ook 800 verhalen over de toedracht, 140 over zijn vlucht, etc. Mensen speculeren nu eenmaal graag, en kranten doen alles voor een leuke headline.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet...
Er zijn dus 2 verhalen Waarom ze op die kamer zijn gaan kijken...
Beetje vreemd wel
Lesbische vrouwen doen het nooit met een man?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Origineel, maar ze was lesbisch, dus onwaarschijnlijk...
Ik vind 'm ontzettend hilarisch! Heus!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef JEFFreal het volgende:
Ik heb trouwens uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat ze samen naar het hotel gingen om te neuken. Eenmaal daar aangekomen lag zij al klaar met haar benen wijd en toen begon ze te lachen om joran ze kleine lulletje en toen bots sloegen de stoppen door
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Wat? Er wordt nu zoveel gespeculeerd dat ik de draad helemaal kwijt ben... dus Joran is lesbisch en die poker vriend van hem is eigenlijk stefany?
Dat is toch geen tennis racket? Meer een soort langwerpig tafeltennis geval.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef starla het volgende:
Op één van die foto's van het pokertoernooi staat het moordwapen en misschien zelfs de dader.
[ afbeelding ]
Deze heeft iets meer leden: http://joranvdslootisidioot.hyves.nl/quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef WammesWaggel het volgende:
http://joran-onschuldig.hyves.nl/
Allemaal lid worden![]()
Hij wil trouwens helemaal niet reageren op mijn aanvraag vriendjes met hem te worden
http://joran-sloot.hyves.nl/
Nee, anders ben je biquote:Op maandag 7 juni 2010 16:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen doen het nooit met een man?
Misschien een kruising tussen een tennisracket en een honkbalknuppel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Dat is toch geen tennis racket? Meer een soort langwerpig tafeltennis geval.
Wie heeft het over een groot pakket? Maar goed, denk niet dat elke Peruaan bij al het afval gaat kijken wanneer ze wat weggooien. Het is daar niet zo dichtbevolkt als in Nederland he.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kan het nog gevonden worden. Als een gringo een groot pakket weggooit, dan kan er best iemand even een kijkje gaan nemen.
Een shirt in een tas is wat groter dan een propje papier. Het is of dichtbevolkt of niemandsland. Iets uit het raam van de taxi gooien was de chauffeur ook wel opgevallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Wie heeft het over een groot pakket? Maar goed, denk niet dat elke Peruaan bij al het afval gaat kijken wanneer ze wat weggooien. Het is daar niet zo dichtbevolkt als in Nederland he.
Geen idee, ik hoor/lees alleen dat ze openlijk lesbisch was en dat is dus niet openlijk bi. Sorry! Dreams aan gort?quote:
Vandaar dus dat ze het eerst over een honkbal knuppel hadden en daarna over een tennis racket.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien een kruising tussen een tennisracket en een honkbalknuppel.
Daar kan je wel iemand mee doodslaan jaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef starla het volgende:
Op één van die foto's van het pokertoernooi staat het moordwapen en misschien zelfs de dader.
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar kan best zijn dat ze stiekem ook weleens 'n man mee nam naar 'n hotel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor/lees alleen dat ze openlijk lesbisch was en dat is dus niet openlijk bi. Sorry! Dreams aan gort?
Ikzelf vind het enig om mee te denken en te puzzelenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
19 topics al... is deze jongen nu echt zo charismatisch of is het gewoon nu al komkommertijd?
Stel de vraag eens aan jezelf.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
19 topics al... is deze jongen nu echt zo charismatisch of is het gewoon nu al komkommertijd?
En deze heeft veel meer leden, : http://joranindebak.hyves.nl/quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef starla het volgende:
[..]
Deze heeft iets meer leden: http://joranvdslootisidioot.hyves.nl/
Ja, maar dat is het net... het is vrij duidelijk... de meeste onduidelijkheden zijn in het leven gekomen door de media hype... dit is niet echt een Columbo aflevering vol met twistsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ikzelf vind het enig om mee te denken en te puzzelen
Ja, dat is ook de vraag natuurlijk. Maar het is dus al bewezen dat ze geen seks hebben gehad. Nergens op beelden is te zien dat ze intiem doen (zoenen, of flirterig) en geen enkele getuige heeft dat ook gemeld, dus denk toch dat ze daadwerkelijk zonder seksuele bedoelingen naar zijn kamer zijn gegaan. Toch geld kwestie of had ze ruzie thuis en zocht ze een slaapplek (las ik ergens)?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kan best zijn dat ze stiekem ook weleens 'n man mee nam naar 'n hotel.
Vraag me af wat ze anders in zijn hotel moest.
Het is ook wel een behoorlijke zaak natuurlijk. Dat was de zaak Holloway al en als de jongen waarvan iedereen van overtuigd is dat hij de dader is, dan op deze manier weer in het nieuws komt, is dat groot nieuws. Dat vind ik allemaal niet zo raar.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ikzelf vind het enig om mee te denken en te puzzelen
Dat meisje had wel wat geld om zelf een hotelkamer te boeken voor een nacht. Waarom zou ze daarvoor bij Joran op de kamer moeten zijn?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de vraag natuurlijk. Maar het is dus al bewezen dat ze geen seks hebben gehad. Nergens op beelden is te zien dat ze intiem doen (zoenen, of flirterig) en geen enkele getuige heeft dat ook gemeld, dus denk toch dat ze daadwerkelijk zonder seksuele bedoelingen naar zijn kamer zijn gegaan. Toch geld kwestie of had ze ruzie thuis en zocht ze een slaapplek (las ik ergens)?
Ik vind het een soort levend detective-verhaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is ook wel een behoorlijke zaak natuurlijk. Dat was de zaak Holloway al en als de jongen waarvan iedereen van overtuigd is dat hij de dader is, dan op deze manier weer in het nieuws komt, is dat groot nieuws. Dat vind ik allemaal niet zo raar.
Wat een verwarring hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Wat? Er wordt nu zoveel gespeculeerd dat ik de draad helemaal kwijt ben... dus Joran is lesbisch en die poker vriend van hem is eigenlijk stefany?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien vinden veel meisjes Joran op een teddybeer lijken. Hij heeft namelijk dezelfde oren.
daagquote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef bierjoost het volgende:
* bierjoost neemt zich voor pas weer in topic #119 te posten, aangezien het al 19 topics speculeren is...
Nou ja, als hij geld van haar had geleend en dat terug zou betalen. Of misschien gewoon voor de gezelligheid. Ik vind het niet heel gek. Zeker niet als je een avond gewoon vriendschappelijk met elkaar bent opgetrokken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat meisje had wel wat geld om zelf een hotelkamer te boeken voor een nacht. Waarom zou ze daarvoor bij Joran op de kamer moeten zijn?
Geld terugbetalen zou kunnen. Maar geld lenen aan een pokerverslaafde die je net kent? Dat is wel apart. Vriendschappelijk naar een hotelkamer gaan lijkt me sterk. Naar een hotel ga je voor een one night stand, niet voor een vriendschappelijke babbel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou ja, als hij geld van haar had geleend en dat terug zou betalen. Of misschien gewoon voor de gezelligheid. Ik vind het niet heel gek. Zeker niet als je een avond gewoon vriendschappelijk met elkaar bent opgetrokken.
Iets teveel 'eer' voor dat menneke.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Misschien vindt iedereen dit zo interessant omdat hij toch een veel besproken figuur is en Nederland heeft nu eenmaal geen Charles Manson of Ted Bundy... maar nu horen we er ook bij... en ook nog met iemand van nog geen 23 jaar. Hup Holland Hup.
Toch gaan echte fansites ook wel weer wat ver: Het joranadoratietopic, joranisonschuldighyve....quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Misschien vindt iedereen dit zo interessant omdat hij toch een veel besproken figuur is en Nederland heeft nu eenmaal geen Charles Manson of Ted Bundy... maar nu horen we er ook bij... en ook nog met iemand van nog geen 23 jaar. Hup Holland Hup.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien vinden veel meisjes Joran op een teddybeer lijken. Hij heeft namelijk dezelfde oren.
Sowieso al die mensen die zich veel bezighouden met Hyves...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Toch gaan echte fansites ook wel weer wat ver: Het joranadoratietopic, joranisonschuldighyve....
Je kunt je de uitzendingen van Peter R. de Vries niet herinneren?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
quote:“Law Of The Donkey” Could be Applied to Joran van der Sloot
Joran van der Sloot, accused of killing a young Peruvian woman and who has long been the lead suspect in the disappearance of Natalie Holloway back in 2005, could be facing some severe jail time if convicted in the slaying of Stephany Flores Ramirez in his Lima hotel room.
"Severe" may be an understatement. The prisons in Peru are known to be among the most brutal in the world.
Here is one account of what happens to prisoners such as child molesters:
A neighbor of Cieneguilla suffered the worst shock which could have happened. His daughter, only two years old, was raped by a drug addict and drunk who during a party at the neighbor's house went to her room and raped her. The unfortunate was saved from being lynched by the locals, but it was reported and he went to Lurigancho. The case, incredibly, didn't appeared in the papers, and the rapist entered in prison with nobody knewing he was. The mother, hurt, because her daughter was unable to talk permanently because of the experience, went to Lurigancho and knelt before a 'daddy' ( which is like one of the bosses among the convicts). 'I want justice, no matter the price. " 'Do not kill him, make him suffer as he did to my daughter. " The lady gave, weekly, money hidden in fruit. For seven months, the damn was massacred and raped with sticks, iron bars and pepper that they put him in the rectum. Although the lady said not to kill him and only make him suffer just a night that had consumed a lot of weed and liquor, the daddy's assasins ran his hand and did it.
Joran could face the same fate. He is, without any doubt, the most hated person in Peru right now. The victim's father is a prominent Peruvian businessman and one time candidate for the Vice Presidency of that country.
The van der Sloot matter has attracted the attention of poker players and industry media like Gambling911.com because the young Dutchman was in Peru to watch the Latin American Poker Tour. He is also known to play poker online.
One Peruvian poker player defined "The Law of the Donkey" and believes it will be applied to van der Sloot should he ultimately be sentenced.
"The law of the donkey is basically about getting raped by a lot of prisoners during a lot of nights," the individual relayed.
Jagajeet Chiba, Gambling911.com
Het had erger gekund.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef maickeltje het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)stro-gevangenis.html
Tuurlijk.. maar dat is bij al die criminelen die brieven krijgen van vrouwen in de gevangenis, enz... en ik moet toegeven dat het jongetje een soort uitstraling en manier van doen heeft dat je hem nog wilt geloven ook... toen ik hem zag bij de Wereld Draait Door en Pauw en Witteman voordat het Peter R de Vries gedoe begon, toen geloofde ik hem verdomme ook nog... hij zei zelfs "U" tegen iedereen... welke jongen van die leeftijd gebruikt de beleefdheids vorm nog? Maar goed... Ik weet nu beter...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Toch gaan echte fansites ook wel weer wat ver: Het joranadoratietopic, joranisonschuldighyve....
Met dat kale hoofd lijkt het meer een dildo met oren, misschien dat dat het isquote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Sorry maar als ze hem daar in die gevangenis ook af willen slachten... dat vind ik wel een beetje ver gaan!!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef maickeltje het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)stro-gevangenis.html
Dat is zijn verdiende loon. Al gaat Joran nu naar Castro Castro. Dat ligt vlakbij de Lurigancho-gevangenis, maar is wel een stuk minder gevaarlijk dan Lurigancho.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Sorry maar als ze hem daar in die gevangenis ook af willen slachten... dat vind ik wel een beetje ver gaan!!
Ga huilenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Sorry maar als ze hem daar in die gevangenis ook af willen slachten... dat vind ik wel een beetje ver gaan!!
Of begin "slachtjorannietafindebajes.hyves.nl"quote:
Stel je voor dat je daar serieus vals beschuldigd bent.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joran zal z'n broekje ook wel vol hebben zitten.
Ook dat gun ik hem wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
Stel je voor dat je daar serieus vals beschuldigd bent.
Het is niet overal lui/lekker/knuffellandquote:
Ik bedoelde niet Joran eigenlijk, maar over het algemeen. Gewoon een toerist op de verkeerde plek op de verkeerde tijd. Zit je dan.quote:
yesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm ontzettend hilarisch! Heus!
Dat dus!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
Stel je voor dat je daar serieus vals beschuldigd bent.
Yep. Als je er niets mee te maken hebt, dan kun je dat wel bewijzen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet Joran eigenlijk, maar over het algemeen. Gewoon een toerist op de verkeerde plek op de verkeerde tijd. Zit je dan.
Als hij daadwerkelijk schuldig is, dan heeft hij inderdaad pech. Ik zou het niemand toewensen, maar dan heeft hij pech dat hij in Peru een meisje heeft vermoord en daar moet hij dan mee leven.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er even niet vanuit dat hij valselijk beschuldigd wordt. En dan denk ik vooral: If you can't do the Peruvian time ... don't pick this country to do the crime.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er even niet vanuit dat hij valselijk beschuldigd wordt. En dan denk ik vooral: If you can't do the Peruvian time ... don't pick this country to do the crime.
Naja in Nederland zijn er zat zaken geweest waarbij de verkeerde een tijd vast zat toch? Dus dat is niet altijd waar. Ik uit ook geen waarde-oordeel over of het nou beter of slechter is dan waar dan ook. Ik zou het alleen heeeeel klote vinden als het me overkwamquote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Als je er niets mee te maken hebt, dan kun je dat wel bewijzen.
Nee, filmpje 2. Tijd weet ik niet en geen zin om terug te kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Mercer het volgende:
In welk filmpje van die vier die ik had gepost zag iemand dat lichaam/reconstructie? En op hoeveel min?
In deze?
Klopt maar deze jongen heeft het er ook wel na gemaakt he..de hele wereld kent m.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja in Nederland zijn er zat zaken geweest waarbij de verkeerde een tijd vast zat toch? Dus dat is niet altijd waar. Ik uit ook geen waarde-oordeel over of het nou beter of slechter is dan waar dan ook. Ik zou het alleen heeeeel klote vinden als het me overkwam.
Het komt weleens voor, maar dat zijn uitzonderingen. In Nederland, maar ook in Peru.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja in Nederland zijn er zat zaken geweest waarbij de verkeerde een tijd vast zat toch? Dus dat is niet altijd waar. Ik uit ook geen waarde-oordeel over of het nou beter of slechter is dan waar dan ook. Ik zou het alleen heeeeel klote vinden als het me overkwam.
Weet ik, daarom maakte ik deze opmerkingen ook los van de zaakquote:Op maandag 7 juni 2010 16:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Klopt maar deze jongen heeft het er ook wel na gemaakt he..de hele wereld kent m.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
okequote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Weet ik, daarom maakte ik deze opmerkingen ook los van de zaak.
Geheel mee eens. Hij komt oprecht over als lieve, betrouwbare jongen, als je zijn geschiedenis niet kent. En nog steeds als ik hem dan zo in die filmpjes zie, kan ik gewoon nauwlijks geloven dat die jongen een paar dagen geleden dat meisje op brute wijze vermoord heeft. Ik vind hem bijna zielig en krijg medelijdenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Tuurlijk.. maar dat is bij al die criminelen die brieven krijgen van vrouwen in de gevangenis, enz... en ik moet toegeven dat het jongetje een soort uitstraling en manier van doen heeft dat je hem nog wilt geloven ook... toen ik hem zag bij de Wereld Draait Door en Pauw en Witteman voordat het Peter R de Vries gedoe begon, toen geloofde ik hem verdomme ook nog... hij zei zelfs "U" tegen iedereen... welke jongen van die leeftijd gebruikt de beleefdheids vorm nog? Maar goed... Ik weet nu beter...
ahh daar ligt het motief..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Origineel, maar ze was lesbisch, dus onwaarschijnlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |