abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 16:12:14 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82447482
Misschien vinden veel meisjes Joran op een teddybeer lijken. Hij heeft namelijk dezelfde oren.
pi_82447530
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ja, dat is ook de vraag natuurlijk. Maar het is dus al bewezen dat ze geen seks hebben gehad. Nergens op beelden is te zien dat ze intiem doen (zoenen, of flirterig) en geen enkele getuige heeft dat ook gemeld, dus denk toch dat ze daadwerkelijk zonder seksuele bedoelingen naar zijn kamer zijn gegaan. Toch geld kwestie of had ze ruzie thuis en zocht ze een slaapplek (las ik ergens)?
Dat meisje had wel wat geld om zelf een hotelkamer te boeken voor een nacht. Waarom zou ze daarvoor bij Joran op de kamer moeten zijn?
  maandag 7 juni 2010 @ 16:13:19 #53
225540 Pugg
Friends forever
pi_82447543
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Smaharba het volgende:
Joran vond haar sloot stinken.
Zo fris is hij zelf ook niet
  maandag 7 juni 2010 @ 16:13:55 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82447572
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is ook wel een behoorlijke zaak natuurlijk. Dat was de zaak Holloway al en als de jongen waarvan iedereen van overtuigd is dat hij de dader is, dan op deze manier weer in het nieuws komt, is dat groot nieuws. Dat vind ik allemaal niet zo raar.
Ik vind het een soort levend detective-verhaal.
pi_82447652
Het is wel zo uber bizar met die Joran, dat het eerder vreemd is als je dit niet 24/7 wil volgen
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 16:15:53 #56
135305 beequeen
Lost.
pi_82447685
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Wat? Er wordt nu zoveel gespeculeerd dat ik de draad helemaal kwijt ben... dus Joran is lesbisch en die poker vriend van hem is eigenlijk stefany?
Wat een verwarring hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82447696
* bierjoost neemt zich voor pas weer in topic #119 te posten, aangezien het al 19 topics speculeren is...
  maandag 7 juni 2010 @ 16:16:33 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82447722
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien vinden veel meisjes Joran op een teddybeer lijken. Hij heeft namelijk dezelfde oren.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:16:45 #59
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82447738
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef bierjoost het volgende:
* bierjoost neemt zich voor pas weer in topic #119 te posten, aangezien het al 19 topics speculeren is...
daag
  maandag 7 juni 2010 @ 16:17:19 #60
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82447764
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat meisje had wel wat geld om zelf een hotelkamer te boeken voor een nacht. Waarom zou ze daarvoor bij Joran op de kamer moeten zijn?
Nou ja, als hij geld van haar had geleend en dat terug zou betalen. Of misschien gewoon voor de gezelligheid. Ik vind het niet heel gek. Zeker niet als je een avond gewoon vriendschappelijk met elkaar bent opgetrokken.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82447790
Misschien vindt iedereen dit zo interessant omdat hij toch een veel besproken figuur is en Nederland heeft nu eenmaal geen Charles Manson of Ted Bundy... maar nu horen we er ook bij... en ook nog met iemand van nog geen 23 jaar. Hup Holland Hup.
pi_82447894
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Nou ja, als hij geld van haar had geleend en dat terug zou betalen. Of misschien gewoon voor de gezelligheid. Ik vind het niet heel gek. Zeker niet als je een avond gewoon vriendschappelijk met elkaar bent opgetrokken.
Geld terugbetalen zou kunnen. Maar geld lenen aan een pokerverslaafde die je net kent? Dat is wel apart. Vriendschappelijk naar een hotelkamer gaan lijkt me sterk. Naar een hotel ga je voor een one night stand, niet voor een vriendschappelijke babbel.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:19:50 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82447929
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Misschien vindt iedereen dit zo interessant omdat hij toch een veel besproken figuur is en Nederland heeft nu eenmaal geen Charles Manson of Ted Bundy... maar nu horen we er ook bij... en ook nog met iemand van nog geen 23 jaar. Hup Holland Hup.
Iets teveel 'eer' voor dat menneke.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82447948
quote:
Toch gaan echte fansites ook wel weer wat ver: Het joranadoratietopic, joranisonschuldighyve....
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82447956
quote:
pi_82448019
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Toch gaan echte fansites ook wel weer wat ver: Het joranadoratietopic, joranisonschuldighyve....
Sowieso al die mensen die zich veel bezighouden met Hyves...
  maandag 7 juni 2010 @ 16:21:52 #67
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82448053
quote:
Je kunt je de uitzendingen van Peter R. de Vries niet herinneren?
pi_82448136
quote:
“Law Of The Donkey” Could be Applied to Joran van der Sloot

Joran van der Sloot, accused of killing a young Peruvian woman and who has long been the lead suspect in the disappearance of Natalie Holloway back in 2005, could be facing some severe jail time if convicted in the slaying of Stephany Flores Ramirez in his Lima hotel room.

"Severe" may be an understatement. The prisons in Peru are known to be among the most brutal in the world.

Here is one account of what happens to prisoners such as child molesters:

A neighbor of Cieneguilla suffered the worst shock which could have happened. His daughter, only two years old, was raped by a drug addict and drunk who during a party at the neighbor's house went to her room and raped her. The unfortunate was saved from being lynched by the locals, but it was reported and he went to Lurigancho. The case, incredibly, didn't appeared in the papers, and the rapist entered in prison with nobody knewing he was. The mother, hurt, because her daughter was unable to talk permanently because of the experience, went to Lurigancho and knelt before a 'daddy' ( which is like one of the bosses among the convicts). 'I want justice, no matter the price. " 'Do not kill him, make him suffer as he did to my daughter. " The lady gave, weekly, money hidden in fruit. For seven months, the damn was massacred and raped with sticks, iron bars and pepper that they put him in the rectum. Although the lady said not to kill him and only make him suffer just a night that had consumed a lot of weed and liquor, the daddy's assasins ran his hand and did it.

Joran could face the same fate. He is, without any doubt, the most hated person in Peru right now. The victim's father is a prominent Peruvian businessman and one time candidate for the Vice Presidency of that country.

The van der Sloot matter has attracted the attention of poker players and industry media like Gambling911.com because the young Dutchman was in Peru to watch the Latin American Poker Tour. He is also known to play poker online.

One Peruvian poker player defined "The Law of the Donkey" and believes it will be applied to van der Sloot should he ultimately be sentenced.

"The law of the donkey is basically about getting raped by a lot of prisoners during a lot of nights," the individual relayed.

Jagajeet Chiba, Gambling911.com
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82448157
In welk filmpje van die vier die ik had gepost zag iemand dat lichaam/reconstructie? En op hoeveel min?

In deze?

pi_82448174
quote:
Het had erger gekund.
pi_82448222
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Tuurlijk.. maar dat is bij al die criminelen die brieven krijgen van vrouwen in de gevangenis, enz... en ik moet toegeven dat het jongetje een soort uitstraling en manier van doen heeft dat je hem nog wilt geloven ook... toen ik hem zag bij de Wereld Draait Door en Pauw en Witteman voordat het Peter R de Vries gedoe begon, toen geloofde ik hem verdomme ook nog... hij zei zelfs "U" tegen iedereen... welke jongen van die leeftijd gebruikt de beleefdheids vorm nog? Maar goed... Ik weet nu beter...
  maandag 7 juni 2010 @ 16:25:38 #73
28033 Pek
je moet wat
pi_82448302
quote:
Met dat kale hoofd lijkt het meer een dildo met oren, misschien dat dat het is
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_82448322
quote:
Sorry maar als ze hem daar in die gevangenis ook af willen slachten... dat vind ik wel een beetje ver gaan!!
pi_82448330
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Jeetje, hier word ik echt bang van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')