Dat is zijn verdiende loon. Al gaat Joran nu naar Castro Castro. Dat ligt vlakbij de Lurigancho-gevangenis, maar is wel een stuk minder gevaarlijk dan Lurigancho.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Sorry maar als ze hem daar in die gevangenis ook af willen slachten... dat vind ik wel een beetje ver gaan!!
Ga huilenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Sorry maar als ze hem daar in die gevangenis ook af willen slachten... dat vind ik wel een beetje ver gaan!!
Of begin "slachtjorannietafindebajes.hyves.nl"quote:
Stel je voor dat je daar serieus vals beschuldigd bent.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joran zal z'n broekje ook wel vol hebben zitten.
Ook dat gun ik hem wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
Stel je voor dat je daar serieus vals beschuldigd bent.
Het is niet overal lui/lekker/knuffellandquote:
Ik bedoelde niet Joran eigenlijk, maar over het algemeen. Gewoon een toerist op de verkeerde plek op de verkeerde tijd. Zit je dan.quote:
yesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm ontzettend hilarisch! Heus!
Dat dus!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
Stel je voor dat je daar serieus vals beschuldigd bent.
Yep. Als je er niets mee te maken hebt, dan kun je dat wel bewijzen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet Joran eigenlijk, maar over het algemeen. Gewoon een toerist op de verkeerde plek op de verkeerde tijd. Zit je dan.
Als hij daadwerkelijk schuldig is, dan heeft hij inderdaad pech. Ik zou het niemand toewensen, maar dan heeft hij pech dat hij in Peru een meisje heeft vermoord en daar moet hij dan mee leven.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er even niet vanuit dat hij valselijk beschuldigd wordt. En dan denk ik vooral: If you can't do the Peruvian time ... don't pick this country to do the crime.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er even niet vanuit dat hij valselijk beschuldigd wordt. En dan denk ik vooral: If you can't do the Peruvian time ... don't pick this country to do the crime.
Naja in Nederland zijn er zat zaken geweest waarbij de verkeerde een tijd vast zat toch? Dus dat is niet altijd waar. Ik uit ook geen waarde-oordeel over of het nou beter of slechter is dan waar dan ook. Ik zou het alleen heeeeel klote vinden als het me overkwamquote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Als je er niets mee te maken hebt, dan kun je dat wel bewijzen.
Nee, filmpje 2. Tijd weet ik niet en geen zin om terug te kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Mercer het volgende:
In welk filmpje van die vier die ik had gepost zag iemand dat lichaam/reconstructie? En op hoeveel min?
In deze?
Klopt maar deze jongen heeft het er ook wel na gemaakt he..de hele wereld kent m.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja in Nederland zijn er zat zaken geweest waarbij de verkeerde een tijd vast zat toch? Dus dat is niet altijd waar. Ik uit ook geen waarde-oordeel over of het nou beter of slechter is dan waar dan ook. Ik zou het alleen heeeeel klote vinden als het me overkwam.
Het komt weleens voor, maar dat zijn uitzonderingen. In Nederland, maar ook in Peru.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja in Nederland zijn er zat zaken geweest waarbij de verkeerde een tijd vast zat toch? Dus dat is niet altijd waar. Ik uit ook geen waarde-oordeel over of het nou beter of slechter is dan waar dan ook. Ik zou het alleen heeeeel klote vinden als het me overkwam.
Weet ik, daarom maakte ik deze opmerkingen ook los van de zaakquote:Op maandag 7 juni 2010 16:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Klopt maar deze jongen heeft het er ook wel na gemaakt he..de hele wereld kent m.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
okequote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Weet ik, daarom maakte ik deze opmerkingen ook los van de zaak.
Geheel mee eens. Hij komt oprecht over als lieve, betrouwbare jongen, als je zijn geschiedenis niet kent. En nog steeds als ik hem dan zo in die filmpjes zie, kan ik gewoon nauwlijks geloven dat die jongen een paar dagen geleden dat meisje op brute wijze vermoord heeft. Ik vind hem bijna zielig en krijg medelijdenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Tuurlijk.. maar dat is bij al die criminelen die brieven krijgen van vrouwen in de gevangenis, enz... en ik moet toegeven dat het jongetje een soort uitstraling en manier van doen heeft dat je hem nog wilt geloven ook... toen ik hem zag bij de Wereld Draait Door en Pauw en Witteman voordat het Peter R de Vries gedoe begon, toen geloofde ik hem verdomme ook nog... hij zei zelfs "U" tegen iedereen... welke jongen van die leeftijd gebruikt de beleefdheids vorm nog? Maar goed... Ik weet nu beter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |