Heeeequote:Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben afgelopen week ook begonnen met poging 386..
nou heb ik die topic een beetje doorgebladerd, maar ik snap de op niet helemaal.
als ik naar dieet-web ga dan is de laatste post daar van 2007..
komt dat dan goed??
Ik heb net alle luxaflexen in ons huis van de muur gehaald en rolgordijnen op maat gemaakt en opgehangen en vrouwlief komt thuis en vind ze lelijk en ze moeten er weer af en luxaflexen terug en tot overmaat van ramp moet ik mee shoppen om nieuwe raambekleding te gaan kopen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ok, ik heb een klotehumeur maar ik heb de afhaalmaaltijden weten te skippen en ook de chocola is in de winkel gebleven. Ik ben tevreden voor vanavond
*knuf*quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb net alle luxaflexen in ons huis van de muur gehaald en rolgordijnen op maat gemaakt en opgehangen en vrouwlief komt thuis en vind ze lelijk en ze moeten er weer af en luxaflexen terug en tot overmaat van ramp moet ik mee shoppen om nieuwe raambekleding te gaan kopen.
3 keer raden hoe mijn humeur nu is![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb net alle luxaflexen in ons huis van de muur gehaald en rolgordijnen op maat gemaakt en opgehangen en vrouwlief komt thuis en vind ze lelijk en ze moeten er weer af en luxaflexen terug en tot overmaat van ramp moet ik mee shoppen om nieuwe raambekleding te gaan kopen.
3 keer raden hoe mijn humeur nu is![]()
![]()
hmm.. ik wil niet te ongeduldig lijken.. maar doet troel nog iets mbt het activeren?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeeeeJij hier
Nu vallen er wat kwartjes op zijn plek
En dat van die laatste posts klopt. Volgens mij i shet forum daar een beetje dood en wordt het puur nog gebruikt om gewicht e.d. bij te houden zodat we netjes van die staatjes krijgen
Je menu klinkt best ok hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik wil niet te ongeduldig lijken.. maar doet troel nog iets mbt het activeren?
wil me graag gaan mengen hier
wat ik hier wel veel lees is dat iedereen erg weinig mag eten..
ik let erg op m'n eten:
ontbijt: bordje yoghurt en een gekookt eitje
10 uur snack: snack reep of plakje ontbijtkoek (bolletje "koek in pak")
lunch: salade uit de salade bar op werk, evt met vlees/vis van de warme maaltijd. met een bruin bolletje erbij
3 uur snack: 2 fruitjes
avondeten: maaltijd salade of vlees met groente en salade
verder geen gesnack na het avond eten..(heb ik ook geen trek in , dat scheelt)
veel water en thee (ik lust geen koffie dus daar ook niks aan)
start gewicht was 89.4, streef gewicht is 75 ( dream on...
)
inmiddels al op 87.7 in 2 weekjes![]()
eens zien wat er verder van wordt.. fijn om hier wat "maatjes" te hebben
Troel is er nog wel zo af en toe. Maar je kan hier gewoon posten hoor en mee doen alleen sta je dan nog niet direct in de OP. Dat is natuurlijk geen probleem lijkt me zoquote:Op maandag 14 juni 2010 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. ik wil niet te ongeduldig lijken.. maar doet troel nog iets mbt het activeren?
wil me graag gaan mengen hier
Die tip van na half 8 's avonds niet meer eten werd inderdaad een jaar of wat gelden heel vaak verkondigd door Oprah Winfrey! In tijdschriften, in haar show...met als motivatie dat je lichaam het dan toch niet meer goed kon verteren, en dat dat vreselijke hongergevoel wat je nog kon hebben 's avonds, juist goed was, want dat betekende dat de vetcellen werden afgebrokenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef willempjewever het volgende:
[..]
men word in iedergeval niet dikker van mijn verkeerde advies
zie nu ook op websites staan dat het een fabeltje is wat al lang bestaat.
klopt het ook dat als je te weinig eet, bijv. als man zijnde 6 boterhammen met kipfilet, 1 glas melk, 2 appeltjes en een avondmaaltijd met aardappellen en groente en een klein stukje vlees dat je dan te weinig calorieeen binnenkrijgt en je lichaam ook in spaarstand gaat werken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef Laureline het volgende:
dat wijst er juist op dat je lichaam in de spaarstand gaat, en je géén vet meer verbrand!
Ja, want dan raakt het lichaam gewend aan het feit dat het zo weinig calorieën binnenkrijgt en spaart alles op en zo val je dus niet af. Als je dan meer begint te eten kom je aan. Het beste is om als je wilt afvallen wil iets minder te eten, maar niet te weinig. En bewegen helpt ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
klopt het ook dat als je te weinig eet, bijv. als man zijnde 6 boterhammen met kipfilet, 1 glas melk, 2 appeltjes en een avondmaaltijd met aardappellen en groente en een klein stukje vlees dat je dan te weinig calorieeen binnenkrijgt en je lichaam ook in spaarstand gaat werken?
Maar die slaapstand is toch op een gegeven moment op lijkt mij en dan ga je afvallen of werkt dat niet zo? Ik zit 1000 eronder namelijk, maar werk wel 8 uur per dag en moet dan ook veel nadenken en dat lukt gewoon prima. Ik ben ook niet moe.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Laureline het volgende:
Als je daar niet meer dan 500 onder gaat zitten, vermijd je volgens mij de gevreesde spaarstand.
Het is dan ook spaarstandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Maar die slaapstand is toch op een gegeven moment op lijkt mij en dan ga je afvallen of werkt dat niet zo? Ik zit 1000 eronder namelijk, maar werk wel 8 uur per dag en moet dan ook veel nadenken en dat lukt gewoon prima. Ik ben ook niet moe.
Die hele slaapstand is me wat onduidelijk.
toch maar even wat bakken kwark van optimel ingeslagen, met 6 boterhammen met spaarzaam beleg en wat avondeten kom ik niet aan de benodigde calorietjes. Vreemd genoeg heb ik niet echt trek in iets erbij, maar er was weer citroenkwark en dat gaat er wel in straksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is dan ook spaarstand. Simpel gezegd houdt dit in dat jouw lichaam denkt aan 'hongersnood' omdat jij weinig voedsel binnenkrijgt. Elke keer wanneer je hetzelfde of meer eet begint jouw ilchaam als een gek te werken om het allemaal op te slaan, voor het geval er straks helemaal niks meer binnen komt!
Snap je het een beetje? Misschien kan iemand anders het beter uitleggen
Als je nou in Amsterdam woonde konden we samen zwemmen. Kan ons het schelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Blue. het volgende:
Zeg people, gaan jullie wel 's zwemmen? Sinds niet al te lang fiets ik elke dag 2 x 40 minuten, wat op zich een hele mooie vooruitgang is, maar eigenlijk zou ik hier graag naast willen zwemmen. Alleen...de laatste keer dat ik dit deed was op zo'n vrouwenavond in het zwembad, en dat vond ik al redelijk genant. Nu zit er een zwembad om de hoek, maar die hebben alleen gemengd zwemmen. Niet dat ik er iets op tegen heb, ik vind het alleen eng om er tussen te lopen, met m'n logge lijf.
Aan de andere kant, als ik niet beweeg, val ik nooit af natuurlijk.
Hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:31 schreef Ender_W het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens naar de sportschool geweest. FF lekker actief geweest. Gelijk maar wat extra buikspiertjes getraind. Wel warm, maar toch. Van het weekend maar weer eens een stukje proberen te fietsen. (Als het schema het toelaat) Anders ga ik wel weer draven in het bos ofzo.
Enneh, xBlossomx, proost en santéneem er nog eentje
Je moet het altijd met elkaar combineren. Cardio is puur voor verbranding, maar om je metabolisme echt omhoog te gooien moet je ook krachttraining doen zodat je BMR omhoog gaat. Spieren verbranden immers meer dan vet. Ik doe wissel nu cardio met krachttraining af. Maandag, woensdag en vrijdag cardio. Dinsdag, donderdag en zaterdag krachttraining. Zondag rust. Om de 6 weken verander ik van cardio en krachttraining programma zodat mijn lichaam er niet aan went.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Gister ook weer wezen sporten en dinsdag krijg ik een nieuw schema dat meer in het krachthoek zit. Volgens (leuke) gozer daar is dat nu even wat beter. Omdat met cardio je niet (veel) verbrand per definitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |