De loopband in de sportschool vind ik ook niet zo top inderdaad. Roeien is wel leuk en die elliptische machine (naam vergetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Ender_W het volgende:
Heb overigens gisteren voor het eerst sinds vorige zomer een stuk hardgelopen. Ik heb die 6 km nog nooit zo makkelijk gelopen. Dat was ook wel een lekker gevoel. Denk dat ik morgen of zaterdag maar weer een rondje doe. Vind het leuker als op een loopband in de sportschool.
Dan ga ik nog minder cardio doen
Zal best wel ja..crosstrainer XD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef Ender_W het volgende:
de Crosstrainer??
En ik kwam eigenlijk toch alleen nog maar in de sportschool voor krachttraining. In normale weken die ik ook 150 km wielrennen (gemiddeld), dus dan is dat cardio wat overbodig geworden in mijn beleving
Die band is er voornamelijk zodat je kan trainen met een hellingsgraad (band wat omhoog zeg maar). Voor de rest kan je inderdaad (zeker met dit weer) buiten lopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Ender_W het volgende:
Vind het leuker als op een loopband in de sportschool.
Ik merk in een sportschool dat de minuten wat sneller wegtikken. Maar goed, ik ben ook ongeduldig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Ender_W het volgende:
Heb overigens gisteren voor het eerst sinds vorige zomer een stuk hardgelopen. Ik heb die 6 km nog nooit zo makkelijk gelopen. Dat was ook wel een lekker gevoel. Denk dat ik morgen of zaterdag maar weer een rondje doe. Vind het leuker als op een loopband in de sportschool.
Dan ga ik nog minder cardio doen
Ik vind de sportschool leuk, omdat er veel studenten zijn en omdat ik lekker de calorien kan tellen. Op de een of andere manier motiveert dat me ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik merk in een sportschool dat de minuten wat sneller wegtikken. Maar goed, ik ben ook ongeduldig.
Denk dat dit idd het belangrijkst isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef willempjewever het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik me echt veel, veel veel beter voel dan voordat ik zo leefde. Ik heb veel meer energie, voel me fijner, alle kleding zit lekkerder en ik zie ook dat er al wat af is als ik in de spiegel kijk. En dat je jezelf fijner voelt is naturlijk het belangrijkste.
Leuk hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:56 schreef willempjewever het volgende:
Ik merk inmiddels dat mijn broeken wel erg los gaan zitten... nu is dat opzich natuurlijk goed, alleen had ik twee weken geleden net 3 nieuwe broeken gekocht
Ja, mijn broeken zakken ook allemaal af..ik houd ze nu gewoon omhoog met een riem en ga rustig door met afvallen totdat het echt te gek wordt (10kilo eraf). Uiteindelijk wil ik terug naar mijn maatje 36-38quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Leuk he
Het heeft z'n voor en nadelen. Ik heb nu geen enkele broek die echt meer goed zit. En nieuwe kopen kan niet echt want zit in zo'n tussenmaatje dat toch niks goed zit![]()
wow dat zou wel een mooi maatje zijn. Daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:59 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, mijn broeken zakken ook allemaal af..ik houd ze nu gewoon omhoog met een riem en ga rustig door met afvallen totdat het echt te gek wordt (10kilo eraf). Uiteindelijk wil ik terug naar mijn maatje 36-38
Hoezo kom je daar nooit? Ben je lang?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
wow dat zou wel een mooi maatje zijn. Daar kom ik nooit
Maar ik heb vandaag wel een broek gevonden
Nee maar volgens mij heb ik daar de bouw niet voor. En daarbij moeten er dan nog wel heeeeeel veel kilo's vanafquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hoezo kom je daar nooit? Ben je lang?
Wat voor broek heb je gekocht?
Ik ben breed gebouwd hoor ;p. En heb brede heupen en een dikke kont, maar ik moet zorgen dat mijn taille invalt zeg maar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij heb ik daar de bouw niet voor. En daarbij moeten er dan nog wel heeeeeel veel kilo's vanaf
gewoon een domme spijkerbroek. Maar tis iets.
Dat is erg netjes van je! Dan komt dat vast wel goed allemaal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:38 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ben breed gebouwd hoor ;p. En heb brede heupen en een dikke kont, maar ik moet zorgen dat mijn taille invalt zeg maar.
En ik heb ook nog vele kilo's te gaan, maar ik ben elke dag in de sportschool te vinden
Ja, maar het helpt dat de sportschool 10 minuten fietsen is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is erg netjes van je! Dan komt dat vast wel goed allemaal.
dat natuurlijk zeker. maar dan nog vergt het veel van je. dat is natuurlijk hartstikke goed dat j het lukt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, maar het helpt dat de sportschool 10 minuten fietsen is.
Dank je ^.^ De crosstrainer motiveert me zo erg!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
dat natuurlijk zeker. maar dan nog vergt het veel van je. dat is natuurlijk hartstikke goed dat j het lukt.
DancingPhoebequote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt erg kort op mijn -18, maar ik was rijkelijk laat met die melden, dus das valsspelerij![]()
OMG ik lijk gewoon mijn doel (-22) te gaan halen!!!
Dan moet ik iig dit topic verlaten en als ik dan zin heb om door te gaan, verhuizen naar hiernaast!
Wauw, helemaal top zeg!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt erg kort op mijn -18, maar ik was rijkelijk laat met die melden, dus das valsspelerij![]()
Dan moet ik iig dit topic verlaten en als ik dan zin heb om door te gaan, verhuizen naar hiernaast!
Netjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dieetweb wordt niet gebruikt als forum. Je kan je registreren en inloggen om daar je vorderingen bij te houden. Deze verschijnen dan ook in de tabel in de OP.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben afgelopen week ook begonnen met poging 386..
nou heb ik die topic een beetje doorgebladerd, maar ik snap de op niet helemaal.
als ik naar dieet-web ga dan is de laatste post daar van 2007..
komt dat dan goed??
Ga zo door!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zeker wel netjes. 20 kilo ongeveer in 6 maandenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
De -19 is vanaf begin dit jaar,dus wel in een net tempo vind ik zelf.
Mijn eerste streefgewicht was -22, maar ik denk dat ik daar aangekomen nog wel even doorzet, want ik zie wel dat er echt nog wel meer af moet kunnen, maar eerst maar de -22 halen!
Leer jezelf aan om bij alles wat je eet een (klein) glas water te nemen (erna, niet tijdens!). Dan kom je er zo aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef willempjewever het volgende:
ja, water drinken. Dat werkt goed om de afvalstoffen uit je lichaam te krijgen, doe het zelf alleen te weinig...
Een dieet wat fruit verbiedt kan je meteen aan de kant schuiven.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil het liefst deze week beginnen. Maar ik weet absoluut niet wat voor dieet ik zal doen en hoe. Ik heb al eens Atkins geprobeerd maar ik vond er teveel beperkingen bij zitten. Zoals geen brood, geen fruit enzo. Dat zijn dingen die ik dagelijks eet. Iemand misschien tips?
Nja, ik wil graag een richtlijn hebben. Iets dat me zegt wat ik kan doen, anders gaat het denk ik helemaal de mist inquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
@juicyhill: wat dacht je van gewoon gezond eten ipv een dieet?
/open deur
daarvoor hebben we de richtlijn gezonde voeding.. (zie voedingscentrum of google)quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, ik wil graag een richtlijn hebben. Iets dat me zegt wat ik kan doen, anders gaat het denk ik helemaal de mist in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |