Ja, maar het helpt dat de sportschool 10 minuten fietsen is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is erg netjes van je! Dan komt dat vast wel goed allemaal.
dat natuurlijk zeker. maar dan nog vergt het veel van je. dat is natuurlijk hartstikke goed dat j het lukt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, maar het helpt dat de sportschool 10 minuten fietsen is.
Dank je ^.^ De crosstrainer motiveert me zo erg!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
dat natuurlijk zeker. maar dan nog vergt het veel van je. dat is natuurlijk hartstikke goed dat j het lukt.
DancingPhoebequote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt erg kort op mijn -18, maar ik was rijkelijk laat met die melden, dus das valsspelerij![]()
OMG ik lijk gewoon mijn doel (-22) te gaan halen!!!
Dan moet ik iig dit topic verlaten en als ik dan zin heb om door te gaan, verhuizen naar hiernaast!
Wauw, helemaal top zeg!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt erg kort op mijn -18, maar ik was rijkelijk laat met die melden, dus das valsspelerij![]()
Dan moet ik iig dit topic verlaten en als ik dan zin heb om door te gaan, verhuizen naar hiernaast!
Netjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dieetweb wordt niet gebruikt als forum. Je kan je registreren en inloggen om daar je vorderingen bij te houden. Deze verschijnen dan ook in de tabel in de OP.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben afgelopen week ook begonnen met poging 386..
nou heb ik die topic een beetje doorgebladerd, maar ik snap de op niet helemaal.
als ik naar dieet-web ga dan is de laatste post daar van 2007..
komt dat dan goed??
Ga zo door!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zeker wel netjes. 20 kilo ongeveer in 6 maandenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
De -19 is vanaf begin dit jaar,dus wel in een net tempo vind ik zelf.
Mijn eerste streefgewicht was -22, maar ik denk dat ik daar aangekomen nog wel even doorzet, want ik zie wel dat er echt nog wel meer af moet kunnen, maar eerst maar de -22 halen!
Leer jezelf aan om bij alles wat je eet een (klein) glas water te nemen (erna, niet tijdens!). Dan kom je er zo aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef willempjewever het volgende:
ja, water drinken. Dat werkt goed om de afvalstoffen uit je lichaam te krijgen, doe het zelf alleen te weinig...
Een dieet wat fruit verbiedt kan je meteen aan de kant schuiven.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil het liefst deze week beginnen. Maar ik weet absoluut niet wat voor dieet ik zal doen en hoe. Ik heb al eens Atkins geprobeerd maar ik vond er teveel beperkingen bij zitten. Zoals geen brood, geen fruit enzo. Dat zijn dingen die ik dagelijks eet. Iemand misschien tips?
Nja, ik wil graag een richtlijn hebben. Iets dat me zegt wat ik kan doen, anders gaat het denk ik helemaal de mist inquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
@juicyhill: wat dacht je van gewoon gezond eten ipv een dieet?
/open deur
daarvoor hebben we de richtlijn gezonde voeding.. (zie voedingscentrum of google)quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, ik wil graag een richtlijn hebben. Iets dat me zegt wat ik kan doen, anders gaat het denk ik helemaal de mist in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |