abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82719588
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:38 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat is erg netjes van je! Dan komt dat vast wel goed allemaal.
Ja, maar het helpt dat de sportschool 10 minuten fietsen is.
pi_82719618
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ja, maar het helpt dat de sportschool 10 minuten fietsen is.
dat natuurlijk zeker. maar dan nog vergt het veel van je. dat is natuurlijk hartstikke goed dat j het lukt.
pi_82719810
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef Laydina het volgende:

[..]

dat natuurlijk zeker. maar dan nog vergt het veel van je. dat is natuurlijk hartstikke goed dat j het lukt.
Dank je ^.^ De crosstrainer motiveert me zo erg! En nu mijn sport bh's eindelijk gemaakt zijn kan ik er helemaal tegenaan!
pi_82732844
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihigihg -19!!!

Dit lijkt erg kort op mijn -18, maar ik was rijkelijk laat met die melden, dus das valsspelerij

OMG ik lijk gewoon mijn doel (-22) te gaan halen!!!

Dan moet ik iig dit topic verlaten en als ik dan zin heb om door te gaan, verhuizen naar hiernaast!
DancingPhoebe
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_82733392
DankDank!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 13 juni 2010 @ 10:21:27 #231
300039 Figueras
Tralala lala lalaa
pi_82733853
quote:
Mghihigihg -19!!!

Dit lijkt erg kort op mijn -18, maar ik was rijkelijk laat met die melden, dus das valsspelerij

Dan moet ik iig dit topic verlaten en als ik dan zin heb om door te gaan, verhuizen naar hiernaast!
Wauw, helemaal top zeg! Gefeliciteerd!

Ik ga vandaag maar eens typen voor den studie... Gelukkig heb ik geen snacks in huis, want anders Nu maar eens een bak zwarte koffie
When all are one and one is all!
pi_82734253
quote:
Mghihigihg -19!!!

Netjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82745772
hallo allemaal,

ik ben afgelopen week ook begonnen met poging 386..
nou heb ik die topic een beetje doorgebladerd, maar ik snap de op niet helemaal.
als ik naar dieet-web ga dan is de laatste post daar van 2007..
komt dat dan goed??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_82748681
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
hallo allemaal,

ik ben afgelopen week ook begonnen met poging 386..
nou heb ik die topic een beetje doorgebladerd, maar ik snap de op niet helemaal.
als ik naar dieet-web ga dan is de laatste post daar van 2007..
komt dat dan goed??
dieetweb wordt niet gebruikt als forum. Je kan je registreren en inloggen om daar je vorderingen bij te houden. Deze verschijnen dan ook in de tabel in de OP.
pi_82751245
quote:
Mghihigihg -19!!!

Ga zo door!!!

Hoe lang heeft die -19 geduurd? En wat is je streefgewicht?
pi_82753043
De -19 is vanaf begin dit jaar,dus wel in een net tempo vind ik zelf.

Mijn eerste streefgewicht was -22, maar ik denk dat ik daar aangekomen nog wel even doorzet, want ik zie wel dat er echt nog wel meer af moet kunnen, maar eerst maar de -22 halen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_82753217
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
De -19 is vanaf begin dit jaar,dus wel in een net tempo vind ik zelf.

Mijn eerste streefgewicht was -22, maar ik denk dat ik daar aangekomen nog wel even doorzet, want ik zie wel dat er echt nog wel meer af moet kunnen, maar eerst maar de -22 halen!
Ja, zeker wel netjes. 20 kilo ongeveer in 6 maanden .

Let je alleen op je eten, op train je ook regelmatig?

Misschien moet je voor de -25 gaan? (Dat is mijn streven trouwens). -22 gaat je zeker wel lukken!
pi_82753949
Zo, een weekeinde in een vakantiepark geweest met toastjes op tafel en bij aankomst had mijn zus al dikke punten taart op tafel. Maar even niet aan de lijn gedaan en morgen weer wegen en dan weer van start.

Vanavond als afsluiting van het weekeinde nog even spare ribs gegeten, dat zit er nu de komende tijd nie meer in.

Hoop dat ik morgen toch niet te hoog eindig, ik hoop op 97 kilo's max. zodat ik toch nog wat ben afgevallen ondanks dit weekeinde.
pi_82776164
Schade valt mee, toch nog 300 gram afgevallen afgelopen week. Deze week hoop ik op 800 gram uit te komen zodat ik gemiddeld op 500 gram per week zit.

Mijn vrouw die op nu 12 kilo zit is 1,3 kilo aangekomen dit weekeinde, die was minder tevreden vanochtend...
pi_82777504
Bij mij is het dit weekend ook goed gegaan. Paar ons afgevallen, ondanks dat ik toch twee broodjes kroket op heb tijdens het festival zaterdag Vrijdag kon ik me nog inhouden, maar zaterdag niet meer Nou ja, nu weer met volle vaart normaal doen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82777686
Dit is mijn lijstje voor vandaag:

3 eetlepels brinta met ongeveer 200 ml halfvolle melk;
3 sneetjes brood met gelderse worst en plantaardige margarine (alpro soja);
Kalfvlees (2 kleine gehaktballetjes) met een portie aardappelen en snijbonen (yum!);
1 Banaan;
2 Kiwi's;
1 Tomaat;
1 Appel;
1 glas dubbelfriss bij het avondeten (kan het niet laten);
8 glazen water over de gehele dag.

Heb dit allemaal in het programma van Weightwatchers gedaan en ik kom precies op mijn ADH per dag . Verder krijg ik voldoende groente en fruit binnen (5 porties aan fruit en groente) en genoeg water.

Zometeen even een banaan eten, totdat ik kan lunchen.
pi_82777795
ja, water drinken. Dat werkt goed om de afvalstoffen uit je lichaam te krijgen, doe het zelf alleen te weinig...
pi_82778035
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef willempjewever het volgende:
ja, water drinken. Dat werkt goed om de afvalstoffen uit je lichaam te krijgen, doe het zelf alleen te weinig...
Leer jezelf aan om bij alles wat je eet een (klein) glas water te nemen (erna, niet tijdens!). Dan kom je er zo aan.
pi_82782567
Net even een half uur op de crosstrainer gestaan en buikspieren getraind. Zweet me kapot. Even douchen en dan lunchen. Ik voel me top!
pi_82803158
Vandaag gezondigd

Heb noedels op.. (Niet echt low carb)

Maar goed zo ga ik asperges eten met ham en ei dat is wel weer allemaal volgens het dieet

Tijdens het voetbal niet gesnaaid
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  maandag 14 juni 2010 @ 20:43:39 #246
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82804628
Ik wil het liefst deze week beginnen. Maar ik weet absoluut niet wat voor dieet ik zal doen en hoe. Ik heb al eens Atkins geprobeerd maar ik vond er teveel beperkingen bij zitten. Zoals geen brood, geen fruit enzo. Dat zijn dingen die ik dagelijks eet. Iemand misschien tips?

En ik wil er eerst 30 kilo af zijn te krijgen ( ik heb echt geen idee wat ik nu weeg )
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 14 juni 2010 @ 20:44:38 #247
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82804683
@juicyhill: wat dacht je van gewoon gezond eten ipv een dieet?

/open deur
Kwak
pi_82804690
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil het liefst deze week beginnen. Maar ik weet absoluut niet wat voor dieet ik zal doen en hoe. Ik heb al eens Atkins geprobeerd maar ik vond er teveel beperkingen bij zitten. Zoals geen brood, geen fruit enzo. Dat zijn dingen die ik dagelijks eet. Iemand misschien tips?
Een dieet wat fruit verbiedt kan je meteen aan de kant schuiven.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:48:15 #249
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82804887
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
@juicyhill: wat dacht je van gewoon gezond eten ipv een dieet?

/open deur
Nja, ik wil graag een richtlijn hebben. Iets dat me zegt wat ik kan doen, anders gaat het denk ik helemaal de mist in
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 14 juni 2010 @ 21:06:15 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82805945
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nja, ik wil graag een richtlijn hebben. Iets dat me zegt wat ik kan doen, anders gaat het denk ik helemaal de mist in
daarvoor hebben we de richtlijn gezonde voeding.. (zie voedingscentrum of google)

los van alle dieethypes en low carb enzo is gezond verstand toch echt het beste.

6 maaltijden (3 maaltijd 3 tussendoor)
volkorenproducten
vette vis
mager vlees
peulvruchten
aardappelen
groenten
zo min mogelijk geraffineerde suikers
niet te veel verzadigd vet
fruit
noten
zuivelproducten

lijstje met hoeveelheden kun je op t voedingscentrum vinden (ik haat het voedingscentrum maar de basisvoeidngslijst klopt gewoon)
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')