Ik gooi het vanavond ff in de groep bij de dietiste. Hebben we gelijk zekerheidquote:Op maandag 7 juni 2010 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Een gemiddelde man moet ongeveer 2500 eten, maar P is wel wat groter dan gemiddeld - en meer gewicht betekent gewoon een hogere energiebehoefte.
Sportschool meerdere malen geprobeerd. Ik heb daar gewoon echt geen zin meer in! Klinkt stom, maar het motiveert niet. Ik hou dat een tijdje vol. Daarna s het over.quote:P, hoezo niet sporten? OK, echt sporten-sporten is misschien een te acute omschakeling, maar zie je misschien mogelijkheden om gewoon meer te gaan bewegen?
Zekersquote:Op maandag 7 juni 2010 15:18 schreef Laydina het volgende:
@P Alleen maar goed dat je er nu let op wat je eet. Je hoeft natuurlijk niet alles te vermijden, maar minderen is altijd een goed begin
Vandaag ook lekker een broodje hamburger met mayo gehad
Vraag het aan de mensen in je foboquote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klopt het dat dikke mensen gezellig zijn?
Het is me gisteravond nog verteldquote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ligt eraan wat je lekker vind en hoeveel je wilt eten.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekersEn dat van die hamburger wil ik dan weer niet weten he
![]()
Maar wat doen jullie met de lunch danDat is mijn grote punt een beetje
Ik neem gewoon netjes vier boterhammetjes met kaas en fricandeau of kipfilet mee, maar eigenlijk komt me dat een beetje de keel uit
En halen is af en toe wel leuk, maar dan heb je gelijk een berg extra zooi erbij aan saus en zo.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een beetje lekkere gevarieerde lunchtips die niet al te veel cals bevatten maar wel voedzaam zijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Er gaat al 2-2,5 liter water per dag naar binnenAch, het is een leuk puntje van onderzoek dan
De definitie van BMR is eigenlijk 'wat je lichaam minimaal nodig heeft om normaal te kunnen functioneren'. Lager zitten geeft ook meer kans op jojo-effect.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik gooi het vanavond ff in de groep bij de dietiste. Hebben we gelijk zekerheid
Oh, maar dat bedoel ik dus juist ook. Sowieso, heel intensief gaan sporten vanuit het niets is vragen om problemen, zowel voor je gewrichten als, bij mensen die echt flink te zwaar zijn, voor je hart! Volgens mij gaan best wel wat mensen daarmee de fout in.quote:Sportschool meerdere malen geprobeerd. Ik heb daar gewoon echt geen zin meer in! Klinkt stom, maar het motiveert niet. Ik hou dat een tijdje vol. Daarna s het over.
Ik ben nu meer beweging aan het inbouwen door meer te wandelen rond lunchttijd gewoon een stevige wandeling ipv slenteren door het winkelcentrum en meer op pad met de camera en door meer de fiets te pakken. Ook als ik naar Den Haag moet vrij regelmatig dus.
Dat moeten we niet hebben hequote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Lager zitten geeft ook meer kans op jojo-effect.
Jaquote:Wandelen, fietsen, meer traplopen, uberhaupt meer lopen is allemaal heel goed om je verbranding wat omhoog te krijgen en je lijf te laten wennen aan meer bewegen.
quote:Als je merkt dat je het lekker begint te vinden (reële kans!), kun je altijd over 20 kilo nog eens op zoek naar een sport die je leuk vindt
Ik neem vaak restanten van het avondeten mee, die ik op mijn werk opwarm. Maar dat is wel even 'wennen'; sommige collega's vinden dat heel raarquote:Op maandag 7 juni 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekersEn dat van die hamburger wil ik dan weer niet weten he
![]()
Maar wat doen jullie met de lunch danDat is mijn grote punt een beetje
Ik neem gewoon netjes vier boterhammetjes met kaas en fricandeau of kipfilet mee, maar eigenlijk komt me dat een beetje de keel uit
En halen is af en toe wel leuk, maar dan heb je gelijk een berg extra zooi erbij aan saus en zo.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een beetje lekkere gevarieerde lunchtips die niet al te veel cals bevatten maar wel voedzaam zijn
Weet ik, maar ik heb gemerkt dat ik me rot voel als ik minder drink. En ik kan beter water drinken als dat ik aan de cola gaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Dat vele water drinken is niet per se nodig hè.
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef PdeHoog het volgende:Die kans is heel klein. Ik heb al sinds mijn jeugd een bloedhekel aan sport
Een half uur maar? Hmmm....die haal ik al met mijn stevige lunchwandelingquote:Op maandag 7 juni 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik heb het ook altijd gehaat, maar ik ben de afgelopen jaren echt veranderd in een hijgerige, moralistische endorfinejunk
Afijn, de norm is een half uur bewegen per dag hè, niet een half uur sporten.
Nou ja, je bent natuurlijk nog wel een beetje te zwaarquote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een half uur maar? Hmmm....die haal ik al met mijn stevige lunchwandelingDat komt goed uit want dan hoef ik 's avonds niks meer te doen
Daar heb ik serieus over nagedachtquote:Op maandag 7 juni 2010 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, je bent natuurlijk nog wel een beetje te zwaarOp de fiets naar je werk, dus
Ok. ff goed nakijken danquote:Check trouwens die wiener melange wel even - dat soort drankjes bevatten vaak behoorlijk veel suiker èn veel vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Willen jullie ook nog een foto van na de show zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |