De 4de naam de telefoon niet op en ging over naar voicemail. De eerste 3 deden het alledrie uitstekendquote:Op maandag 7 juni 2010 13:54 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, hoe faalden ze?
De 4de was een voicemailquote:Op maandag 7 juni 2010 13:54 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ik luisterde even niet, hoe faalden ze?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat ze bij elkaar in de klas zitten ofzo
Wel de meest tactische manier om dit te winnen natuurlijkquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts, maar recht naar de bodem van de diepste oceaan...
Geweldige plaat inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 15:28 schreef G-NiLES het volgende:
ik vind dit stiekem een goed nummer (paramore.. :x )
quote:
Wie?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Is er eigenlijk al dikke vette Prince gedraaid omdat ie jarig is?
Nee zeker he...
quote:16:34| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
16:33| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
16:32| Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
Doe eens de datum checkenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef FlorentijnH het volgende:
las net dit op radiofreak. heeft bart arens ekstra weekend gepresenteerd als invaller van michiel?
Was dan ook niet echt een heel spannende uitzendingquote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef FlorentijnH het volgende:
las net dit op radiofreak. heeft bart arens ekstra weekend gepresenteerd als invaller van michiel?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
3VOOR12 Spotify Gids - De beste muzieklijstjes van 3VOOR12, festivals, labels en artiesten
bij mij doet ie het gewoonquote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Paul het volgende:
Doet bij jullie wel de webcam op de site van 3fm? Sinds die nieuwe vormgeving hoor ik hem alleen maar ik zie hem niet
quote:WAUW! De single gemixed gehoord. wauw wauw wauw. WAUW! Of jullie het mooi gaan vinden of niet, IK BEN TROTS EN BLIJ! (hoezo moodswings haha)
quote:"Radio 2 en 3FM kunnen direct weg!"
Radio 2 en 3FM mogen direct opgeheven worden en driekwart van het budget van de publieke omroep kan weggesneden worden. Het is de harde mening van Michael Bartelet, die zes jaar werkte bij Noordzee FM en Q-music en momenteel een eigen bedrijfje in de e-commerce start. Op Twitter valt hij op door zijn mening vaak ook hard naar omroepmedewerkers te uiten. Niks persoonlijks. "Maar ik ga de discussie graag aan. Radio 2 heeft de ouderen naar Radio 5 verwezen om zichzelf algemener te kunnen profileren en te 'verjongen'. Waarom? Voor wie? En als ik tussen 07:00 en 19:00 uur een hele dag naar 3FM luister, wat hoor ik dan wezenlijk waarvan we allemaal kunnen zeggen 'nee, dat zou je bij een commerciële zender nou nooit kunnen horen?' Inderdaad, voor 99 procent helemaal niets!"![]()
"Florent Luyckx heeft 3FM weer populair gemaakt en gezorgd voor een enorme stijging in de luistercijfers, wat hij vanuit commercieel oogpunt goed heeft gedaan. Maar het feit dat Florent nu voor een reclamebureau werkt en daar met open armen is ontvangen zegt veel over de publieke omroep. 3FM is de afgelopen jaren gewoon een commerciële zender geworden. Dan zeg ik, verkoop het fijn aan jongens als Erik de Zwart of John de Mol, die willen het morgen hebben. Kan de publieke omroep zich weer richten op hun primaire taak."
Hoezo Lutser klopt wel aardig dat artikel, 3fm is meer een commercieele omroep geworden waar je de hele dag dezelfde muziek hoort, veel van die nummers hoor je ook op een Qmusic of 538quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)M-kunnen-direct-weg/
[..]Lutser
3FM Weg is overdreven maar op een aantal punten geef ik hem wel gelijk. Het mag allemaal wel wat meer 3v12 overdag.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo Lutser klopt wel aardig dat artikel, 3fm is meer een commercieele omroep geworden waar je de hele dag dezelfde muziek hoort, veel van die nummers hoor je ook op een Qmusic of 538
Ik blijf die bril geniaal vinden elke keer als ik hem weer ziequote:
Echte he, ze krijgt straks nog een hartaanval als ze nul zetels heeft, ze is er heilig van overtuigd dat ze een of zelfs meer zetels paktquote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef j95 het volgende:
Dat ze nog serieus denkt dat de mensen ernaar kijken omdat het een goed spotje is, zet die oogkleppen is af
Boriszquote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM Weg is overdreven maar op een aantal punten geef ik hem wel gelijk. Het mag allemaal wel wat meer 3v12 overdag.
Dat dus, ik heb soms het idee dat ze bepaalde muziek draaien voor de luistercijfers, waar ze ook graag mee pimpen, terwijl ik vind dat een zender als 3fm zich daar niet primair mee bezig moet houden.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM Weg is overdreven maar op een aantal punten geef ik hem wel gelijk. Het mag allemaal wel wat meer 3v12 overdag.
Dat is bij alle gasten.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef Joesse het volgende:
Als er iemand te gast is (ook al is het Rita Verdonk), besteed je daar toch een beetje aandacht aan (ook als de microfoons even niet aan staan)? C&S zitten echt alleen maar op hun computers te kijken en zeggen geen boe en geen bah. Rita zit er maar een beetje bij, was ook al zo met Roemer.
Hangt ook van de gast zelf af, met Rutte en volgens mij ook Halsema waren ze constant aan het kletsen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef Joesse het volgende:
Als er iemand te gast is (ook al is het Rita Verdonk), besteed je daar toch een beetje aandacht aan (ook als de microfoons even niet aan staan)? C&S zitten echt alleen maar op hun computers te kijken en zeggen geen boe en geen bah. Rita zit er maar een beetje bij, was ook al zo met Roemer.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:30 schreef Pino112 het volgende:
Go Back To The Zoo
donderdagochtend spelen we weer bij Giel Beelen @3FM
less than 1 minute ago from web
Doen ze wel vaker. En als een gast er vervolgens na afloop op Twitter in het publiek wat van zegt gaat Coen verbaasd reageren.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef Joesse het volgende:
Juist!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En niet een variant waarbij Den Haag het buskruit zonodig moest heruitvinden.
Geen idee maar is John Mayer?quote:
Daar is toch tegenwoordig een speciale TVP-knop voor?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo, stiekem is dit toch een tvp, maar ik dacht, ik meld even dat ik er ben
Sssht, tvp is undercover in Nederlandquote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is toch tegenwoordig een speciale TVP-knop voor?
dusss...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Bol_Wan het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-dood-gevonden.html
damn
, ze vallen wel bij bosjes tegenwoordig
dus het was een goede drummer/radiomaker en ik vind et jammer dat ie dood is, nog meer uitleg nodig?quote:
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer zijn leeftijd, mijn pa is 5 jaar ouderquote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dus het was een goede drummer/radiomaker en ik vind et jammer dat ie dood is, nog meer uitleg nodig?
o, mijn fout danquote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer zijn leeftijd, mijn pa is 5 jaar ouder
Die zangeres van CU, niet normaalquote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaaaaa RUDY![]()
![]()
Ik zag DWDD toevallig ook, het was om te huilen![]()
quote:
Hij deed het bij het EénVandaag debat beter dan de afgelopen keren, maar ik vond Femke toch de beste vanavondquote:
Het enige recht dat Esmé Wiegman heeft, is het aanrecht.quote:
maar de weddenschap heeft hij verlorenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom was btw voice-over van de Musical Awards!
Weddenschap?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar de weddenschap heeft hij verloren
quote:
Had em laatst echt dagen in m'n hoofd, moet em nog even in m'n Spotify zettenquote:
The Only Exception van Paramore is ook behoorlijk slaapverwekkend... dus laat ik dat ook maar eens gaan doen! Truste!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef alors het volgende:
Rudy, draai eens wat kutmuziek, Caro Emerald ofzo, ik blijf maar hangen op deze manier....
same for me, trusten allenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The Only Exception van Paramore is ook behoorlijk slaapverwekkend... dus laat ik dat ook maar eens gaan doen! Truste!
Ah, je bent geen fan van Hanneke?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Advies voor de NPO: voortaan elke nacht van maandag op dinsdag werkzaamheden uitvoeren.
De radio-ontvangst kan wat mij betreft niet perfect genoeg zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Advies voor de NPO: voortaan elke nacht van maandag op dinsdag werkzaamheden uitvoeren.
De radio-ontvangst kan wat mij betreft niet perfect genoeg zijn.
Die was gisteren weer bijzonder prettig bezig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef alors het volgende:
Rudy, draai eens wat kutmuziek, Caro Emerald ofzo, ik blijf maar hangen op deze manier....
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat kut.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Doe wat ik doe en schakel pas in rond 10:00
.
Doe ik ookquote:
O, enquote:
Het probleem is vooral dat ze juist helemaal niet opnemenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moeilijk is het nouGewoon steeds opnemen met Alpha Bravo Charlie, wie er ook belt. En als diegene aan de lijn het niet kan waarderen is het een sukkel
Ja, maar dat probleem heeft Ekdom heel vaak, ook als 'ie mensen die een paar minuten terug een request hebben opgestuurd probeert terug te bellen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat ze juist helemaal niet opnemen.
Die van gisteren zaten ook allemaal op school... maar wel bij elkaar in dezelfde ruimte!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef alors het volgende:
Volgens mij zijn het veel lui die op school zitten om deze tijd...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die van gisteren zaten ook allemaal op school... maar wel bij elkaar in dezelfde ruimte!
dquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:40 schreef -Hans- het volgende:
Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The Worl
Heeft hij toch aardig verdiend danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Paarlberg moet 4,5 jaar brommen voor 17 miljoen euro witwassen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |