Had em laatst echt dagen in m'n hoofd, moet em nog even in m'n Spotify zettenquote:
The Only Exception van Paramore is ook behoorlijk slaapverwekkend... dus laat ik dat ook maar eens gaan doen! Truste!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef alors het volgende:
Rudy, draai eens wat kutmuziek, Caro Emerald ofzo, ik blijf maar hangen op deze manier....
same for me, trusten allenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The Only Exception van Paramore is ook behoorlijk slaapverwekkend... dus laat ik dat ook maar eens gaan doen! Truste!
Ah, je bent geen fan van Hanneke?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Advies voor de NPO: voortaan elke nacht van maandag op dinsdag werkzaamheden uitvoeren.
De radio-ontvangst kan wat mij betreft niet perfect genoeg zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Advies voor de NPO: voortaan elke nacht van maandag op dinsdag werkzaamheden uitvoeren.
De radio-ontvangst kan wat mij betreft niet perfect genoeg zijn.
Die was gisteren weer bijzonder prettig bezig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef alors het volgende:
Rudy, draai eens wat kutmuziek, Caro Emerald ofzo, ik blijf maar hangen op deze manier....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |