quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
3VOOR12 Spotify Gids - De beste muzieklijstjes van 3VOOR12, festivals, labels en artiesten
bij mij doet ie het gewoonquote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Paul het volgende:
Doet bij jullie wel de webcam op de site van 3fm? Sinds die nieuwe vormgeving hoor ik hem alleen maar ik zie hem niet
quote:WAUW! De single gemixed gehoord. wauw wauw wauw. WAUW! Of jullie het mooi gaan vinden of niet, IK BEN TROTS EN BLIJ! (hoezo moodswings haha)
quote:"Radio 2 en 3FM kunnen direct weg!"
Radio 2 en 3FM mogen direct opgeheven worden en driekwart van het budget van de publieke omroep kan weggesneden worden. Het is de harde mening van Michael Bartelet, die zes jaar werkte bij Noordzee FM en Q-music en momenteel een eigen bedrijfje in de e-commerce start. Op Twitter valt hij op door zijn mening vaak ook hard naar omroepmedewerkers te uiten. Niks persoonlijks. "Maar ik ga de discussie graag aan. Radio 2 heeft de ouderen naar Radio 5 verwezen om zichzelf algemener te kunnen profileren en te 'verjongen'. Waarom? Voor wie? En als ik tussen 07:00 en 19:00 uur een hele dag naar 3FM luister, wat hoor ik dan wezenlijk waarvan we allemaal kunnen zeggen 'nee, dat zou je bij een commerciële zender nou nooit kunnen horen?' Inderdaad, voor 99 procent helemaal niets!"![]()
"Florent Luyckx heeft 3FM weer populair gemaakt en gezorgd voor een enorme stijging in de luistercijfers, wat hij vanuit commercieel oogpunt goed heeft gedaan. Maar het feit dat Florent nu voor een reclamebureau werkt en daar met open armen is ontvangen zegt veel over de publieke omroep. 3FM is de afgelopen jaren gewoon een commerciële zender geworden. Dan zeg ik, verkoop het fijn aan jongens als Erik de Zwart of John de Mol, die willen het morgen hebben. Kan de publieke omroep zich weer richten op hun primaire taak."
Hoezo Lutser klopt wel aardig dat artikel, 3fm is meer een commercieele omroep geworden waar je de hele dag dezelfde muziek hoort, veel van die nummers hoor je ook op een Qmusic of 538quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)M-kunnen-direct-weg/
[..]Lutser
3FM Weg is overdreven maar op een aantal punten geef ik hem wel gelijk. Het mag allemaal wel wat meer 3v12 overdag.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo Lutser klopt wel aardig dat artikel, 3fm is meer een commercieele omroep geworden waar je de hele dag dezelfde muziek hoort, veel van die nummers hoor je ook op een Qmusic of 538
Ik blijf die bril geniaal vinden elke keer als ik hem weer ziequote:
Echte he, ze krijgt straks nog een hartaanval als ze nul zetels heeft, ze is er heilig van overtuigd dat ze een of zelfs meer zetels paktquote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef j95 het volgende:
Dat ze nog serieus denkt dat de mensen ernaar kijken omdat het een goed spotje is, zet die oogkleppen is af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |