abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 10:56:21 #101
3542 Gia
User under construction
pi_82433249
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:44 schreef johan555 het volgende:

Op welke verdieping zat Joran eigenlijk en konden de ramen daar ook open ?
Ik denk op de 3de, kamer 3 honderd zoveel.
Aan de voorkant van het hotel zijn in elk geval geen balkons.

Heb overigens bij jou het gevoel dat je hem persoonlijk kent....
  maandag 7 juni 2010 @ 10:58:54 #102
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82433350
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:27 schreef Nadine26 het volgende:

Ik vind het iets anders als de beelden hard nieuws bevatten, maar dit is gewoon vermaak. Sterker nog, dit is de Peruaanse versie van Big Brother (Zou John de Mol in het complot zitten?)
Ik voel een nieuw TV-programma aankomen: "De IJzeren Kooi". Dan zetten ze Joran, Murat D en Volkert van der G bij elkaar in een kooi samen met nog wat negers en dan kun je 24/7 volgen hou ze elkaar anaal verkrachten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82433455
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het kan voor hem volstrekt logisch zijn dat Joran de dader is. Hij is een invloedrijk persoon met banden met de politie.
Voor mij is het ook volstrekt logisch, dus waar in het verhaal wordt Joran er dan ingeluisd?

Je zegt eigenlijk: Joran heeft het niet gedaan. Hij wordt erin geluisd door de papa omdat hij het logisch vindt dat Joran het heeft gedaan, terwijl het ook logisch is dat hij het heeft gedaan aangezien hij aanwezig was op het plaats delict. Er is dus helemaal geen sprake van erin luizen, althans niet door die papa.
I feel kinda Locrian today
pi_82433497
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Ik denk dat Joran van der Sloot die indiaantjes wel snel onder zijn controle heeft. Ik denk ook dat hij niet het type is om verkracht te worden in een gevangenis. Dit komt toch al weinig voor en dat gebeurd vooral met mannen die vrouwelijk gedrag vertonen zag ik een keer in een documentaire over een Amerikaanse gevangenis. En mocht het gebeuren dan verweerd die Joran van der Sloot zich echt wel en zo'n klein indiaantje heeft dan natuurlijk geen schijn van kans.
wat een onzin! op het moment dat er een hele wigwam aan 'indiaantjes' aankomt dan heeft Joran echt geen schijn van kans. En net alsof iedere Peruaan 1.20 m is ofzo.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:04:05 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82433535
Sterke witman overheerst domme roodhuid. Ugh!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 juni 2010 @ 11:06:26 #106
3542 Gia
User under construction
pi_82433607
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat verhaal met die andere pokeraar is toch wel heel erg raar. Er zou hier toch iets enorm smerigs kunnen spelen.
Ben ik met je eens. Het komt op mij over alsof die de moord heeft gepleegd (om zijn geld terug te halen) op het moment dat Joran even weg was, verwacht had dat het lichaam snel ontdekt zou worden, maar toen dat niet gebeurde dit verhaal opdiste.
Joran kán dan teruggekomen zijn met de koffie, vindt het lichaam en raakt in paniek. Snel nadenken en besluit te vluchten, omdat hij sowieso de schijn tegen heeft vanwege Natalee. Om een voorsprong te hebben, vertelt hij het personeel dat het meisje nog effe wil slapen. Daarom gaat niemand kijken/schoonmaken.

De dader (als dit waar zou zijn) had hier niet op gerekend, dus trekt aan de bel.

Ik vind dat inderdaad raar, omdat je je normaal gesproken toch niet druk maakt om iemand die je pas één keer gezien hebt.

Maar goed, dan moet wel met de camera geknoeid zijn. Doek erover of stekkertje eruit? Dan missen er dus zo'n minuut of 5 camerabeelden. Dat moet toch na te gaan zijn, lijkt me.
pi_82433615
quote:

[..]

Ik denk dat Joran van der Sloot die indiaantjes wel snel onder zijn controle heeft. Ik denk ook dat hij niet het type is om verkracht te worden in een gevangenis. Dit komt toch al weinig voor en dat gebeurd vooral met mannen die vrouwelijk gedrag vertonen zag ik een keer in een documentaire over een Amerikaanse gevangenis. En mocht het gebeuren dan verweerd die Joran van der Sloot zich echt wel en zo'n klein indiaantje heeft dan natuurlijk geen schijn van kans.
In dit geval is er een meisje vermoord uit Peru dat ligt dan even anders .
Veel bescherming is daar niet want er zijn maar 40 bewakers op 6000 gevangenen
Vaak weten ze niet eens hoeveel gevangenen er zijn
Denk je nou echt dat hij daar met z'n laptoppie kan gaan zitten pokeren ?
Ik denk dat je daar als buitenlander echt geen voorkeurs behandeling krijgt .
IK hoop wel dat hij een eerlijk proces krijgt als het daar van komt .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82433666
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef johan555 het volgende:
IK hoop wel dat hij een eerlijk proces krijgt als het daar van komt .
En als het niet zo is, dan komt Bea met een mooie brief om hem hier wasknijpers in elkaar te laten zetten.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 11:08:50 #109
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82433695
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef krapula het volgende:

[..]

wat een onzin! op het moment dat er een hele wigwam aan 'indiaantjes' aankomt dan heeft Joran echt geen schijn van kans. En net alsof iedere Peruaan 1.20 m is ofzo.
Als je de videobeelden bekijkt, zou je gaan denken van wel. Het zijn net hobbits man.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82433844
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Het komt op mij over alsof die de moord heeft gepleegd (om zijn geld terug te halen) op het moment dat Joran even weg was, verwacht had dat het lichaam snel ontdekt zou worden, maar toen dat niet gebeurde dit verhaal opdiste.
Joran kán dan teruggekomen zijn met de koffie, vindt het lichaam en raakt in paniek. Snel nadenken en besluit te vluchten, omdat hij sowieso de schijn tegen heeft vanwege Natalee. Om een voorsprong te hebben, vertelt hij het personeel dat het meisje nog effe wil slapen. Daarom gaat niemand kijken/schoonmaken.

De dader (als dit waar zou zijn) had hier niet op gerekend, dus trekt aan de bel.

Ik vind dat inderdaad raar, omdat je je normaal gesproken toch niet druk maakt om iemand die je pas één keer gezien hebt.

Maar goed, dan moet wel met de camera geknoeid zijn. Doek erover of stekkertje eruit? Dan missen er dus zo'n minuut of 5 camerabeelden. Dat moet toch na te gaan zijn, lijkt me.

hahaha, met alle respect hoor, maar hier moet ik om lachen, stel dat het AL waar was, dan nog, die vlucht actie van Joran slaat dan helemaal nergens op, het maakt hem alleen maar verdachter. Juist heeft Joran geleerd dat je bij zoiets niet moet vluchten, maar juist gelijk alarm moet slaan als jij het niet bent. Dat heeft hij zelf eens verklaard bij de verdwijning van Natalee, dat hij er geen melding van heeft gemaakt, omdat hij bang was, en dat noohooiiit meer zou doen, yeah right!
Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het, kamertje in, kamertje uit, en er staat verder helemaal niemand op de camera beelden, en vandaag komen als het goed is de uitslagen van het bloedonderzoek van de shirts en op de kamer, en mijn verwachting is dat het daarmee zo goed als case closed is.
pi_82433895
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef Jesine het volgende:

[..]

hahaha, met alle respect hoor, maar hier moet ik om lachen, stel dat het AL waar was, dan nog, die vlucht actie van Joran slaat dan helemaal nergens op, het maakt hem alleen maar verdachter. Juist heeft Joran geleerd dat je bij zoiets niet moet vluchten, maar juist gelijk alarm moet slaan als jij het niet bent. Dat heeft hij zelf eens verklaard bij de verdwijning van Natalee, dat hij er geen melding van heeft gemaakt, omdat hij bang was, en dat noohooiiit meer zou doen, yeah right!
Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het, kamertje in, kamertje uit, en er staat verder helemaal niemand op de camera beelden, en vandaag komen als het goed is de uitslagen van het bloedonderzoek van de shirts en op de kamer, en mijn verwachting is dat het daarmee zo goed als case closed is.
De logica is de wereld gelukkig nog niet uit.
pi_82433916
quote:

Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het
Daar moet ik dan weer om lachen.

De kans is levensgroot aanwezig dat het zo is, maar we weten het gewoon niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82433918
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk op de 3de, kamer 3 honderd zoveel.
Aan de voorkant van het hotel zijn in elk geval geen balkons.

Heb overigens bij jou het gevoel dat je hem persoonlijk kent....
Joehoe Johan555, ken jij Joran persoonlijk zoals Gia aangeeft?
pi_82433956
Ik geloof er ook niks van dat die andere pokeraar het gedaan zou hebben. Hoe zou hij sowieso die kamer ingegaan moeten zijn zonder sleutel?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:18:11 #115
3542 Gia
User under construction
pi_82434055
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Felixa het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat die andere pokeraar het gedaan zou hebben. Hoe zou hij sowieso die kamer ingegaan moeten zijn zonder sleutel?
Aangeklopt?
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 11:19:11 #116
46149 __Saviour__
pi_82434081
quote:

[..]

'zo simpel is het'
Jij bent een tekenend voorbeeld van velen hier. Verblind door de voorgeschiedenis van Joran. Een zaak waarin het nooit tot een veroordeling is gekomen trouwens.
Ik zeg absoluut niet dat hij het niet gedaan heeft. Ik hecht wel groot belang aan een goede uitvoering van de rechtsstaat en een open en eerlijk proces waarbij zonder vooroordelen naar de zaak gekeken wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_82434099
quote:

[..]

Je hebt ook hele grote sterke indiaantjes hoor.
woef
pi_82434162
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef __Saviour__ het volgende:

'zo simpel is het'
Dat is toegevende nogal gechargeerd. Ik denk dat hij wilde zeggen dat het vele malen logischer is dat Joran het heeft gedaan dan alle andere complottheorieen die ik hier hoor.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:23:03 #119
269465 Stiggie
Plankgas
pi_82434225
tvp
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82434232
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef starla het volgende:

[..]

Dat is toegevende nogal gechargeerd. Ik denk dat hij wilde zeggen dat het vele malen logischer is dat Joran het heeft gedaan dan alle andere complottheorieen die ik hier hoor.
Juist! Helemaal mee eens.
En uiteraard ben ik het ermee eens dat er ook gewoon een goed onderzoek komt
P.s. ik ben een "zij"
  maandag 7 juni 2010 @ 11:27:52 #121
3542 Gia
User under construction
pi_82434429
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef Jesine het volgende:
P.s. ik ben een "zij"
Als je dat nou in je profiel zet, zien we dat ook aan het poppetje voor je naam!
  maandag 7 juni 2010 @ 11:29:43 #122
3542 Gia
User under construction
pi_82434496
Overigens, als inderdaad iemand anders de dader is, dan is de datum wel een ongelooflijk toeval.

Maar goed, het zou kunnen, theoretisch.

Ben erg benieuwd naar de uitkomsten van het forensisch onderzoek.
pi_82434504
Joran isn't getting any special help from the Netherlands...cause what he did has nothing to do with the Netherlands. The Netherlands aren't paying for his lawyer. He's getting consulaire assistance...which means information like the list of possible lawyers, contact with family, ¤30 (around $35) a month for stuff in prison like toiletries, a possible loan.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82434577
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef Gia het volgende:
Overigens, als inderdaad iemand anders de dader is, dan is de datum wel een ongelooflijk toeval.
Ach ja, de apriori kans dat de moord op exact de dag 5 jaar na dato wordt gepleegd is natuurlijk net zo groot als elke andere dag.
pi_82434596
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je dat nou in je profiel zet, zien we dat ook aan het poppetje voor je naam!
dank je, dat wist ik niet, heb ik nu gedaan
  maandag 7 juni 2010 @ 11:32:37 #126
3542 Gia
User under construction
pi_82434617
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef johan555 het volgende:
Joran isn't getting any special help from the Netherlands...cause what he did has nothing to do with the Netherlands. The Netherlands aren't paying for his lawyer. He's getting consulaire assistance...which means information like the list of possible lawyers, contact with family, ¤30 (around $35) a month for stuff in prison like toiletries, a possible loan.
Die Helmondse advocaat was een studievriend van Joran's vader. Die zal zich wel geroepen voelen Joran zoveel mogelijk te helpen. Die is ook op zoek naar goede advocaten in Zuid-amerika.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:32:47 #127
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82434620
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef starla het volgende:

[..]

Voor mij is het ook volstrekt logisch, dus waar in het verhaal wordt Joran er dan ingeluisd?

Je zegt eigenlijk: Joran heeft het niet gedaan. Hij wordt erin geluisd door de papa omdat hij het logisch vindt dat Joran het heeft gedaan, terwijl het ook logisch is dat hij het heeft gedaan aangezien hij aanwezig was op het plaats delict. Er is dus helemaal geen sprake van erin luizen, althans niet door die papa.
Ik zeg dat de politie corrupt is en Joran er dus ook in kan luizen, juist omdat papielief denkt dat Joran het gedaan heeft en wil dat er iemand gestraft wordt voor de moord. De politie zal dan dus snel kiezen voor hun invloedrijke vriendje en Joran veroordelen.

Ik zeg niet dat Joran het niet gedaan heeft. Ook niet dat hij het wel gedaan heeft. Ik constateer alleen dat een eerlijk proces niet (meer) mogelijk is.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82434680
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:32 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik zeg dat de politie corrupt is en Joran er dus ook in kan luizen, juist omdat papielief denkt dat Joran het gedaan heeft en wil dat er iemand gestraft wordt voor de moord. De politie zal dan dus snel kiezen voor hun invloedrijke vriendje en Joran veroordelen.

Ik zeg niet dat Joran het niet gedaan heeft. Ook niet dat hij het wel gedaan heeft. Ik constateer alleen dat een eerlijk proces niet (meer) mogelijk is.
Aan de andere kant, is er een grote belangstelling van de media vanuit het buitenland. Dat zou ook in kunnen houden dat de Peruaanse autoriteiten alles in het werk zullen stellen om het proces zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_82434701
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:32 schreef Gia het volgende:

[..]
Die is ook op zoek naar goede advocaten in Zuid-amerika.
Die gaat ie nodig hebben
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 7 juni 2010 @ 11:35:11 #130
163094 Ladidadida
pi_82434720
quote:

[..]

Juist heeft Joran geleerd dat je bij zoiets niet moet vluchten, maar juist gelijk alarm moet slaan als jij het niet bent.
Dat heeft hij waarvan geleerd? Hij is er vorige keer toch ook mee weg gekomen? Als hij al iets geleerd heeft, is het juist dat liegen werkt.
pi_82434721
quote:
Hoezo niet? Ze hebben een terechte verdachte. Wat is in deze zaak wezenlijk anders dan elke andere zaak waarbij iemand die eerder verdacht is geweest (in dit geval niet eens officieel) opnieuw verdachte is?

Ik snap jullie logica niet zo goed. Joran wordt gezien op video en is verdachte. Meteen komen allemaal complottheorieen boven water waarvan ik denk: peoplez...chill...die gast is gezien op het plaats delict for crying out loud, natuurlijk is hij hoofdverdachte! Zou toch te gek voor woorden zijn als de politie zei: 'Ja, die Joran was wel op het plaats delict, maar hij kán het gewoon niet gedaan hebben. Dat het exact 5 jaar na de verdwijning van Holloway is, is té toevallig. We hebben geen andere verdachtes, maar we laten Joran toch lekker vrij'

Snap je hoe belachelijk dit overkomt? Elke andere gozer die op die video werd gezien, zou ook een verdachte zijn geweest.
pi_82434724
quote:

[..]

Precies zoals dus op Aruba is gebeurd, alleen waren het toen de vriendjes van Joran's vader die ervoor zorgden dat Joran uit de gevangenis bleef. Nu beleeft hij dus de andere kant van die medaille.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:35:48 #133
163094 Ladidadida
pi_82434750
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar als buitenlander echt geen voorkeurs behandeling krijgt .
Hij komt in een apart gedeelte in de gevangenis voor buitenlanders en kan, indien hij geld heeft/krijgt, zijn eigen cel huren.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:35:59 #134
3542 Gia
User under construction
pi_82434757
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:32 schreef Jesine het volgende:

[..]

dank je, dat wist ik niet, heb ik nu gedaan
En als je niet wilt dat iedereen aan een willekeurige post kan zien dat je online bent, ga je naar Opties, daar zie je staan 'online status zichtbaar'. Als je daar 'nee' van maakt, wordt je poppetje rood. Een blauw poppetje betekent dat je online bent.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:36:29 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82434780
Ik hoop dat ze vandaag eens naar buiten komen met dat bloed op de kleren
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 7 juni 2010 @ 11:39:22 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82434901
quote:
De in Peru van moord verdachte Joran van der Sloot wil toch een Nederlandse advocaat. Dat meldt de nieuwssite Peru21 op basis van informatie van zijn Peruaanse advocaat.

Het is onduidelijk of zijn advocaat in Nederland, Bert de Rooij, zijn verdediging in Peru op zich zal nemen. De Rooij kon vanochtend niet gelijk reageren. Volgens de Peruaanse advocaat Rosa Luisa Camargo Madrid zoekt Joran weer contact met zijn moeder, die hij donderdag telefonisch sprak. Of de raadsvrouw moet plaatsmaken voor een Nederlandse collega, is onduidelijk.

De Rooij zei vorige week dat hij probeert Joran te adviseren, maar hem niet te pakken krijgt. Van der Sloot mailde hem donderdag na zijn arrestatie in Chili vanaf een politiebureau met vragen. De raadsman heeft 'talloze keren' geprobeerd Van der Sloot te bellen, maar kreeg hem niet te pakken.

De Peruaanse politie doet onderzoek naar een laptop die in de rugzak van de 22-jarige Van der Sloot zat en die mogelijk eigendom was van de vermoorde Stephany Flores. Haar vader verklaarde dat hij zijn dochter de dag voor de moord duizend dollar had gegeven om een laptop te kopen. Ook werd bij Van der Sloot Chileens, Boliviaans en Peruaans geld gevonden. Vandaag komen de eerste resultaten van de autopsie naar buiten.
Draaikont

Die laptop was HP
  maandag 7 juni 2010 @ 11:40:06 #137
3542 Gia
User under construction
pi_82434936
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:36 schreef Qwea het volgende:
Maar is dat bewijs?
Een man neemt een meisje mee naar zijn hotelkamer. 's Ochtends vroeg gaat hij koffie en brood halen en als hij terugkomt ligt dat meisje op de grond. Ik kan me voorstellen dat je dan probeert of je haar nog kan helpen en zo kan er bloed op je kleren komen.
pi_82434956
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Aan de andere kant, is er een grote belangstelling van de media vanuit het buitenland. Dat zou ook in kunnen houden dat de Peruaanse autoriteiten alles in het werk zullen stellen om het proces zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
het mooie is dat de media vanuit het buitenland ook super objectief zijn! Als je kijkt hoe in Amerikaanse programma's over Joran gepraat wordt, daar is weinig objectiefs aan. Maar goed, de informatie die de media wereldkundig maakt is tot nu toe wel behoorlijk duidelijk. Gebaseerd op deze (selectieve) informatie lijkt het me sterk dat Joran helemaal niets met deze moord te maken heeft.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:41:18 #139
163094 Ladidadida
pi_82434970
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef starla het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ze hebben een terechte verdachte. Wat is in deze zaak wezenlijk anders dan elke andere zaak waarbij iemand die eerder verdacht is geweest (in dit geval niet eens officieel) opnieuw verdachte is?
Hij is al veroordeeld. Hij is als een buit getoond aan alle media waar ook ter wereld. Beelden van onbenullige momenten worden de wereld over gestuurd. Hij is een verdachte, nog geen schuldige. Hij zal geen eerlijk proces meer kunnen krijgen omdat er geen rechter is die het nu nog in zijn hoofd zal halen Joran vrij te spreken. Zelfs al zou hij onschuldig blijken, dan zou hij zich nergens ter wereld meer kunnen vertonen nu de Peruanen zo knullig zijn omgegaan met deze zaak. Een verdachte dient niet als een schuldige te worden behandeld. Dat is er mis gegaan.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:41:51 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82434994
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar is dat bewijs?
Een man neemt een meisje mee naar zijn hotelkamer. 's Ochtends vroeg gaat hij koffie en brood halen en als hij terugkomt ligt dat meisje op de grond. Ik kan me voorstellen dat je dan probeert of je haar nog kan helpen en zo kan er bloed op je kleren komen.
Prima. Dan ben ik benieuwd of er huid onder haar nagels zit, sperma in haar poesje en ik ben benieuwd of ze een drugstest hebben gedaan.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:42:06 #141
163094 Ladidadida
pi_82435008
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef starla het volgende:

[..]

Ik snap jullie logica niet zo goed. Joran wordt gezien op video en is verdachte. Meteen komen allemaal complottheorieen boven water waarvan ik denk: peoplez...chill...die gast is gezien op het plaats delict for crying out loud, natuurlijk is hij hoofdverdachte! Zou toch te gek voor woorden zijn als de politie zei: 'Ja, die Joran was wel op het plaats delict, maar hij kán het gewoon niet gedaan hebben. Dat het exact 5 jaar na de verdwijning van Holloway is, is té toevallig. We hebben geen andere verdachtes, maar we laten Joran toch lekker vrij'

Snap je hoe belachelijk dit overkomt? Elke andere gozer die op die video werd gezien, zou ook een verdachte zijn geweest.
Wat jij mist is de essentie van het woord verdachte en wat die status met zich meebrengt.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:42:29 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435022
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef krapula het volgende:

[..]

het mooie is dat de media vanuit het buitenland ook super objectief zijn! Als je kijkt hoe in Amerikaanse programma's over Joran gepraat wordt, daar is weinig objectiefs aan. Maar goed, de informatie die de media wereldkundig maakt is tot nu toe wel behoorlijk duidelijk. Gebaseerd op deze (selectieve) informatie lijkt het me sterk dat Joran helemaal niets met deze moord te maken heeft.
Ik zeg gisteren een stukje "He is the dutch Ted Bundy!"
  maandag 7 juni 2010 @ 11:43:14 #143
3542 Gia
User under construction
pi_82435050
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Draaikont

Die laptop was HP
Vreemd verhaal. Uit eerdere verklaringen bleek dat ze met ruzie het ouderlijk huis had verlaten en dan zou pa op dat moment haar nog duizend dollar toestoppen?

Maar goed, aan de hand van het serienummer kunnen ze toch wel achterhalen waar het ding gekocht is, denk ik. Als dat niet in Peru is, is het waarschijnlijk niet haar laptop.
pi_82435077
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:36 schreef Qwea het volgende:
En ik ben benieuwd waar Joran zijn moeder is
Weet iemand of ze nog op Aruba is, of is afgereisd naar Peru?
En heeft ze verder nog gereageerd, na haar eerste reactie " wat is dit nu weer"?
  maandag 7 juni 2010 @ 11:44:54 #145
3542 Gia
User under construction
pi_82435115
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef krapula het volgende:
Gebaseerd op deze (selectieve) informatie lijkt het me sterk dat Joran helemaal niets met deze moord te maken heeft.
Misschien heeft hij haar dood gevonden en niet de politie verwittigd.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 11:45:32 #146
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82435154
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:43 schreef Gia het volgende:

Uit eerdere verklaringen bleek dat ze met ruzie het ouderlijk huis had verlaten
Ow ? Was pappa daarna erg boos toen hij zijn dochter daarna aantrof in een hotelkamer van een wildvreemde kerel?

maandag 7 juni 2010 @ 11:45:33 #147
3542 Gia
User under construction
pi_82435155
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hij is al veroordeeld. Hij is als een buit getoond aan alle media waar ook ter wereld. Beelden van onbenullige momenten worden de wereld over gestuurd. Hij is een verdachte, nog geen schuldige. Hij zal geen eerlijk proces meer kunnen krijgen omdat er geen rechter is die het nu nog in zijn hoofd zal halen Joran vrij te spreken. Zelfs al zou hij onschuldig blijken, dan zou hij zich nergens ter wereld meer kunnen vertonen nu de Peruanen zo knullig zijn omgegaan met deze zaak. Een verdachte dient niet als een schuldige te worden behandeld. Dat is er mis gegaan.
Het is niet zo dat de hele wereld nog niet wist hoe hij eruit ziet.
pi_82435164
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef starla het volgende:

[..]

Ach ja, de apriori kans dat de moord op exact de dag 5 jaar na dato wordt gepleegd is natuurlijk net zo groot als elke andere dag.
Ja, precies.

Goed mogelijk dat Joran, net als destijds bij Nathalee, zijn steentje heeft bijgedragen aan de dronkenschap/gedrogeerdheid van dit meisje. Nathalee kreeg detijds een sterk alcoholisch drankje van 75% van hem, waarna ze volledig van de kaart raakte (ze had ervoor al aardig wat gedronken). Nu is er misschien weer zoiets gebeurd; best kans dat Joran vaak op deze manier opereert. En zoiets kan verkeerd aflopen, zoals is gebleken bij Nathalee.

Ik geloof niet zo in een geplande, koelbloedige moord, eerder in een bedrijfsongevalletje
pi_82435176
Aan de beelden te zien gingen ze wat drugs scoren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82435201
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef starla het volgende:

[..]

En als het niet zo is, dan komt Bea met een mooie brief om hem hier wasknijpers in elkaar te laten zetten.
Dat denk ik niet.
pi_82435208
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Gia het volgende:
Maar is dat bewijs?
Niet per se, maar voldoende circumstantial evidence kan genoeg zijn voor een rechter om hem schuldig te achten. Hij is daar gezien, heeft waarschijnlijk een motief (geld), heeft misschien bloed op z'n kleren en weefsel van haar onder nagels. Je kunt dan een spastisch scenario verzinnen als:

Hij ging met Stephany naar de hotelkamer, ging weg. Daarna kwam de echte dader die (voor wat voor een reden dan ook) uit de video is gemonteerd. Toen kwam Joran terug (wat ook uit de video is gemonteerd), trof haar half-dood aan, probeerde nog contact te krijgen waarbij zij hem krabte en hij bloed op z'n kleren kreeg waarna hij snel vluchtte (wat opnieuw uit de video is gemonteerd).

Ik denk dat de rechter een ander scenario in z'n hoofd heeft.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:47:02 #152
3542 Gia
User under construction
pi_82435209
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Prima. Dan ben ik benieuwd of er huid onder haar nagels zit, sperma in haar poesje en ik ben benieuwd of ze een drugstest hebben gedaan.
Sperma in haar poesje zal wel niet. Ze was openlijk lesbisch.

En dan nog, stel dat ze seks hebben gehad, dan wil dat toch niet zeggen dat Joran haar dan ook vermoord heeft. Ook huidschilfers onder haar nagels zouden dat niet bewijzen.

Hij heeft in elk geval geen schrammen op zijn lijf, volgens de berichtgeving.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:47:29 #153
163094 Ladidadida
pi_82435222
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

En dat is een reden om zo met hem om te gaan?
pi_82435234
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Behalve Nederland en de VS denk ik dat ze niet zo geinteresseerd waren in hem hoor (voor dit voorval).
  maandag 7 juni 2010 @ 11:49:40 #155
3542 Gia
User under construction
pi_82435302
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Behalve Nederland en de VS denk ik dat ze niet zo geinteresseerd waren in hem hoor (voor dit voorval).
Tja, misschien wil hij wel wereldfaam.
pi_82435327
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef starla het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus absoluut NIET mee eens!
  maandag 7 juni 2010 @ 11:52:14 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435392
Google translate van peru21.pe
quote:
Homicide Division has sent analyze the racket that was found in the room as they would be the weapon used by the criminal. "Apparently, she was not raped, but hit. He would have kicked in the legs and arms. A cerebral hemorrhage killed him, "said one expert.
quote:
When police squad moves to Joran van der Sloot was arrested in Lima on kilometer 35 of the South American vehicle for change, a group of villagers launched slaps and insulted the citizens Netherlands, said Canal N.

Then the agents contained people who expressed their outrage and continued insulting Van der Sloot, alleged murderer of the young Stephany Flores, who was found dead in a hotel in Miraflores.

After several minutes he calmed things down and be able to resume the transfer of citizens Dutchman, who has a history of other crimes in Aruba and Thailand, at Lima, where he must answer for the death of the daughter of Ricardo Flores racer.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 11:52:46 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82435413
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, precies.

Goed mogelijk dat Joran, net als destijds bij Nathalee, zijn steentje heeft bijgedragen aan de dronkenschap/gedrogeerdheid van dit meisje. Nathalee kreeg detijds een sterk alcoholisch drankje van 75% van hem, waarna ze volledig van de kaart raakte (ze had ervoor al aardig wat gedronken). =
Ik had begrepen dat Nathalie zelf niet echt vies was van drank en drugs, daar kun je Joran de schuld niet van geven lijkt mij.
pi_82435422
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:50 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hier ben ik het dus absoluut NIET mee eens!
LOL

Jij bent vast iemand die zelf een bom meeneemt aan boord van een vliegtuig, want hoe groot is de kans nou dat 2 mensen een bom bij zich hebben!? Iets met onafhankelijke kansen schatje
pi_82435430
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Joran___.html?p=3,1
LIMA - Stephany Flores heeft kort voordat ze werd vermoord in een hotel geen seksueel contact gehad. Ze is niet verkracht en ook niet gedrogeerd.
Dat heeft haar vader Ricardo Flores gezegd, aldus de Peruaanse krant El Comercio maandag. Flores liet weten dat hij zich baseert op de autopsie op het lichaam van Stephany.
De Nederlander Joran van der Sloot zit in de Peruaans hoofdstad Lima in de gevangenis. Justitie in het Zuid-Amerikaanse land verdenkt hem van de moord op Stephany.

Met dit nieuwe bericht ook weer nieuwe speculaties.
Ik denk
1. of ze ging naar de kamer om drugs te gebruiken
2. ze ging naar de kamer omdat ze bleef overnachten bij hem omdat ze niet naar huis wou
(waarvan ik deze optie de kleinste kans acht, gezien haar lichaamstaal, en anders zou ze mogelijk ook wel bij een kennis kunnen slapen)
3. of ze ging naar de kamer om financieel iets met hem af te handelen

In al mijn bovenstaande scenario's heeft Joran om onbekende reden een woede uitbarsting gekregen, helaas met de dood voor dat meisje als gevolg
  maandag 7 juni 2010 @ 11:54:27 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435472
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, precies.

Goed mogelijk dat Joran, net als destijds bij Nathalee, zijn steentje heeft bijgedragen aan de dronkenschap/gedrogeerdheid van dit meisje. Nathalee kreeg detijds een sterk alcoholisch drankje van 75% van hem, waarna ze volledig van de kaart raakte (ze had ervoor al aardig wat gedronken). Nu is er misschien weer zoiets gebeurd; best kans dat Joran vaak op deze manier opereert. En zoiets kan verkeerd aflopen, zoals is gebleken bij Nathalee.

Ik geloof niet zo in een geplande, koelbloedige moord, eerder in een bedrijfsongevalletje
75,5 procent. Overigens, ik heb dat afgelopen vrijdag lopen shotten met vrienden. Nadat ik een sloot bier op had. Niks van gemerkt... maar goed, het zal bij iedereen anders vallen. Al vraag ik me af of dat de "druppel" geweest is qua dronkenschap.
pi_82435497
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien heeft hij haar dood gevonden en niet de politie verwittigd.
Ja, of misschien heeft hij Alzheimer! Of hij dacht dat ze lekker lag te slapen Je weet het niet, hè? Ik begrijp dat jij probeert te redeneren vanuit het verknipte Joran-brein, maar ik vrees dat zijn verhaal iets sterker moet zijn, wil hij ermee wegkomen.
pi_82435523
Once Joran van der Sloot is released from police custody after a week, the media in Peru say he will be transferred to the Miguel Castro Castro prison on the outskirts of Lima. This is a maximum security jail for serious offenders, including murderers and rapists. It holds 4,000 prisoners. Those who can pay rent a cell for themselves, those who can't sleep in the corridors. Often several men have to share a bed.

A couple of years ago the Peruvian newspaper Correo described how a number of inmates convicted of raping minors were killed by their fellow convicts. A psychologist told the paper: "There is a pecking order in the world of violent criminals. Crimes against helpless women and children are considered cowardly and are punished."

Dutch daily De Telegraaf reports that Peruvian police think Stephany Flores may have been killed with a tennis racket. Apparently a great deal of blood was found both in the hotel bed and in the bathroom. Police are investigating skin found under the dead girl's fingernails and shoe prints found between the bed and the bathroom.

De Telegraaf also claims that the body of Stephany Flores was found as the result of a tip from 35-year-old poker player Elton Garcia. He was staying in the same hotel as Joran van der Sloot and played poker with him and Stephany Flores. According to Elton Garcia's police statement, when the Dutchman failed to appear for an appointment he began to worry and asked the hotel management if he could look in Joran's room.

© Radio Netherlands Worldwide
  maandag 7 juni 2010 @ 11:56:47 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435552
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Sperma in haar poesje zal wel niet. Ze was openlijk lesbisch.
Ja? Dus? Daar zal joran schijt aan hebben als die zin heeft
quote:
En dan nog, stel dat ze seks hebben gehad, dan wil dat toch niet zeggen dat Joran haar dan ook vermoord heeft. Ook huidschilfers onder haar nagels zouden dat niet bewijzen.

Hij heeft in elk geval geen schrammen op zijn lijf, volgens de berichtgeving.
Genoeg bewijs om tot een veroordeling te komen iig.
pi_82435583
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat Nathalie zelf niet echt vies was van drank en drugs, daar kun je Joran de schuld niet van geven lijkt mij.
Nee, daarom ook: bedrijfsongevalletje Als je omgaat met dopeheads, loop je het risico dat er één omvalt.
pi_82435602
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan de beelden te zien gingen ze wat drugs scoren
Ja, ze zagen er niet bepaald uit alsof ze hete sex op zijn hotelkamer wilden gaan hebben.
pi_82435607
Autopsie heeft al uitgewezen dat er geen sporen van seks of verkrachting zijn aangetroffen.

Bron
  maandag 7 juni 2010 @ 11:59:55 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435671
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef Jesine het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Joran___.html?p=3,1
LIMA - Stephany Flores heeft kort voordat ze werd vermoord in een hotel geen seksueel contact gehad. Ze is niet verkracht en ook niet gedrogeerd.
Dat heeft haar vader Ricardo Flores gezegd, aldus de Peruaanse krant El Comercio maandag. Flores liet weten dat hij zich baseert op de autopsie op het lichaam van Stephany.
De Nederlander Joran van der Sloot zit in de Peruaans hoofdstad Lima in de gevangenis. Justitie in het Zuid-Amerikaanse land verdenkt hem van de moord op Stephany.

Met dit nieuwe bericht ook weer nieuwe speculaties.
Ik denk
1. of ze ging naar de kamer om drugs te gebruiken
2. ze ging naar de kamer omdat ze bleef overnachten bij hem omdat ze niet naar huis wou
(waarvan ik deze optie de kleinste kans acht, gezien haar lichaamstaal, en anders zou ze mogelijk ook wel bij een kennis kunnen slapen)
3. of ze ging naar de kamer om financieel iets met hem af te handelen

In al mijn bovenstaande scenario's heeft Joran om onbekende reden een woede uitbarsting gekregen, helaas met de dood voor dat meisje als gevolg
En hoe zit het nou met die ghb in de auto?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:00:21 #169
163094 Ladidadida
pi_82435693
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:58 schreef Felixa het volgende:
Autopsie heeft al uitgewezen dat er geen sporen van seks of verkrachting zijn aangetroffen.

Bron
Daar zullen de Amerikanen wel flink van balen
pi_82435742
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef starla het volgende:
[..]
LOL
Jij bent vast iemand die zelf een bom meeneemt aan boord van een vliegtuig, want hoe groot is de kans nou dat 2 mensen een bom bij zich hebben!? Iets met onafhankelijke kansen schatje
LOL
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch? Dus ben ik het er niet mee eens. En maakt het ook de kans op toevallige roofmoord door iemand anders dan Joran een stukje kleiner lijkt mij.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:01:41 #171
3542 Gia
User under construction
pi_82435771
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef johan555 het volgende:
According to Elton Garcia's police statement, when the Dutchman failed to appear for an appointment he began to worry and asked the hotel management if he could look in Joran's room.

Komt op mij toch over alsof hij wist dat er een lijk lag en wilde dat dat gevonden werd.

Als deze figuur Joran wilde laten opdraaien voor die moord, dan mocht hij niet te veel voorsprong krijgen, natuurlijk.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:02:45 #172
3542 Gia
User under construction
pi_82435830
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:

[..]

LOL
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch?
Welke dodelijke verdwijning?
pi_82435880
quote:
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch?
Dat klopt, en hoe groot is die kans een dag later? Of nog een dag later? Of een maand later?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 12:03:58 #174
46149 __Saviour__
pi_82435886
quote:

[..]

LOL
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch? Dus ben ik het er niet mee eens. En maakt het ook de kans op toevallige roofmoord door iemand anders dan Joran een stukje kleiner lijkt mij.
Nee 50%, dus gewoon 1 op 2
Het is namelijk wel of niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_82435915
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Van Natalee
pi_82435934
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:00 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Daar zullen de Amerikanen wel flink van balen

Misschien kan CNN's Greta van Susteren er nog een draai aangeven: "They didn't have sexual intercourse, but most probably there was some heavy petting involved. Some very heavy petting, according to our correspondent in Lima."
  maandag 7 juni 2010 @ 12:05:26 #177
3542 Gia
User under construction
pi_82435956
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Mercer het volgende:

[..]

Van Natalee
Hoe weet je dat die dood is? Ze is niet gevonden en één van Joran's verklaringen was dat hij haar verhandeld heeft.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:05:33 #178
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82435957
Als ze geen sex hebben gehad, dan is het nog verdachter dat hij andere kleding heeft aangetrokken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82435973
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Mercer het volgende:

[..]

Van Natalee
Ze hebben niet eens een lijk, dus je kunt moeilijk over dodelijke verdwijning spreken.
pi_82435987
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef starla het volgende:

[..]

LOL

Het zijn geen onafhankelijke kansen als er sprake zou zijn van 1 dader.
pi_82436007
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef starla het volgende:
[..]
Dat klopt, en hoe groot is die kans een dag later? Of nog een dag later? Of een maand later?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:07:22 #182
3542 Gia
User under construction
pi_82436012
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:05 schreef mazaru het volgende:
Als ze geen sex hebben gehad, dan is het nog verdachter dat hij andere kleding heeft aangetrokken.
Hoezo? Hij vindt een lichaam op zijn kamer, probeert haar te helpen, krijgt bloed op zijn kleding, beseft dat hij als verdachte gezien zal worden en kleedt zich om.

Niks verdachts aan.

En anders is het nog normaal dat je na een avondje pokeren, je de volgende ochtend omkleedt.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:07:29 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82436018
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef Gia het volgende:

[..]

jij gaat er serieus van uit dat holloway nog leeft?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:08:40 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82436060
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo? Hij vindt een lichaam op zijn kamer, probeert haar te helpen, krijgt bloed op zijn kleding, beseft dat hij als verdachte gezien zal worden en kleedt zich om.

Niks verdachts aan.
Neuh.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:08:50 #185
3542 Gia
User under construction
pi_82436066
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Welnee, maar je kunt het niet zomaar over een dodelijke verdwijning hebben, als dat niet vaststaat.
pi_82436076
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef starla het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens een lijk, dus je kunt moeilijk over dodelijke verdwijning spreken.
Geen lichaam dat klopt, maar Natalee zal nergens meer rondlopen. Dus is ze dood.
pi_82436078
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:05 schreef mazaru het volgende:
Inderdaad ik loop ook elke dag in dezelfde kleding. Er is een nacht (een korte dat wel) overheen gegaan.

Of doe jij de volgende dag geen nieuwe kleren aan?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:09:35 #188
3542 Gia
User under construction
pi_82436107
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neuh.
Oh, dat hij als verdachte wordt gezien, tuurlijk, ja! Maar dat het als bewijs kan worden aangevoerd? Nee. Het bewijst niets.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 12:09:40 #189
46149 __Saviour__
pi_82436110
quote:

[..]

ja en ze heeft maddie mccain ontvoerd die ze nu opvoedt als haar eigen dochter
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_82436111
Volgens mij is Joran alleen nog maar verdachte .
Welke aanklacht er ligt weten we nog niet eens .
Er sluipen al aardig wat vorm foutjes binnen die later weleens in het voordeel van Joran zouden kunnen uitpakken .
Zo zie je bijvoorbeeld dat zijn spullen ingenomen worden door de politie zonder handschoenen aan ,de overdracht van Chili naar Peru,het showen van de "prooi"aan de pers . etc. etc .
Op het filmpje zie ik dat hij op een hele normale manier met dat meisje binnenkomt en later ook weer vertrekt . Wel vind ik dat hij nogal sluiperig het hotel verlaat
pi_82436129
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Mercer het volgende:
Geen lichaam dat klopt, maar Natalee zal nergens meer rondlopen. Dus is ze dood.
Dat is een foute conclusie. Wel heel waarschijnlijk, maar fout.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:10:48 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82436160
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Gia het volgende:

Oh, dat hij als verdachte wordt gezien, tuurlijk, ja! Maar dat het als bewijs kan worden aangevoerd? Nee. Het bewijst niets.
Ik heb zo het vermoeden dat de technische recherche over wat meer technologische snufjes beschikt om feiten en fabels van elkaar te onderscheiden, dan jij en ik in onze keukenkastjes hebben.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:10:48 #193
3542 Gia
User under construction
pi_82436161
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dus........(hypothetisch), als een meisje verkocht wordt aan een harem, ergens in Saoedie Arabië of zo, en niemand weet waar ze is, dan is ze dood.
pi_82436186
Als we Dave Holloway moeten geloven in dat audio interview ligt Natalee dus in dat vogelreservaat in een viskooi ondergedompeld. De 'getuige' verklaart dat hij Joran heeft gezien, lopend over de weg met 1 schoen aan en besmeurd met modder tot zijn middel. Hierna zag hij hem later nog een keer in de rode jeep met zijn vader die hem bij de McDonalds heeft opgehaald. Klinkt zeer aannemelijk.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:12:43 #195
3542 Gia
User under construction
pi_82436241
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef johan555 het volgende:
Wel vind ik dat hij nogal sluiperig het hotel verlaat
Dat lijkt maar zo. Vergelijk het lopen bij het binnenkomen, met het lopen bij het vertrek. Ligt waarschijnlijk aan de camera.
Daarbij, waarom zou je sluipen als er een personeelslid (of zo), vrouw in het wit op de achtergrond, je ziet gaan?
pi_82436356
quote:

[..]

In dat geval hebben we te maken met een levende verdwijing
pi_82436360
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat lijkt maar zo. Vergelijk het lopen bij het binnenkomen, met het lopen bij het vertrek. Ligt waarschijnlijk aan de camera.
Daarbij, waarom zou je sluipen als er een personeelslid (of zo), vrouw in het wit op de achtergrond, je ziet gaan?
Je ziet dat de vrouw die achter de receptie zit ligt te slapen en helemaal achterin zie je een werkster in een wit jurkje ,maar of Joran die gezien heeft weet ik niet
pi_82436371
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef starla het volgende:

Sterker nog, ik weet niet eens wat een "dodelijke verdwijning" is...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:16:46 #199
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_82436393
quote:
'Joran naar Castro Castro-gevangenis'

LIMA - Als Joran van der Sloot na een week uit de politiecel wordt vrijgelaten, wordt hij naar de Castro Castro-gevangenis in de Peruaanse hoofstad Lima overgeplaatst, aldus Peruaanse media. In Castro Castro zitten de zware criminelen, die schuldig zijn bevonden aan verkrachting en moord.

De beruchte Castro Castro gevangenis

De krant Correo (Post) beschreef een paar jaar geleden hoe een aantal verkrachters van minderjarigen in Castro Castro aan hun eind komen door toedoen van medegevangenen. Psychologen verklaarden aan de krant hoe dat te verklaren is: „Er bestaat een pikorde in de wereld van zware misdadigers. Misdrijven tegen kinderen en vrouwen die zich niet kunnen verweren zijn laf. Dat moet worden bestraft.”
De Castro Castro gevangenis ligt helemaal aan de rand van de stad, in een sloppenwijk, tegen een droge stoffige berg. Taxichauffeur Edgar waarschuwt om daar niet rond te gaan lopen. „Als jullie beroofd worden, komt de politie over twintig uur eens kijken.”
Foto's maken mag niet van de gevangenbewaarders, alleen een beetje bij de ingang waar een paar handjesvol mannen en jongens wacht om naar binnen te gaan. Zondag is bezoekdag voor mannen. Op woensdag en zaterdag mag het vrouwelijke bezoek naar binnen.
Binnen zitten vierduizend gevangenen. Zij die geld hebben, huren een eigen cel, zij die dat niet hebben, slapen op de gang. Vaak moeten meerdere mannen een bed delen.
Taxichauffeur Edgar is ervan overtuigd dat Joran van der Sloot twee straffen te wachten staan: „Die van justitie en die van de straat, dat wil zeggen van zijn medegevangenen. „Hij heeft een Peruaans meisje vermoord. Ze zullen het hem betaald zetten.”
  maandag 7 juni 2010 @ 12:16:51 #200
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82436397
Deze topicreeks is echt lachwekkend. Van die mensen die op grond van krantenberichtjes en twitter geruchten denken dat ze kunnen oordelen over schuld en onschuld en over vermeende complotten terwijl de autoriteiten 100x meer informatie hebben
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')