abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 10:56:21 #101
3542 Gia
User under construction
pi_82433249
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:44 schreef johan555 het volgende:

Op welke verdieping zat Joran eigenlijk en konden de ramen daar ook open ?
Ik denk op de 3de, kamer 3 honderd zoveel.
Aan de voorkant van het hotel zijn in elk geval geen balkons.

Heb overigens bij jou het gevoel dat je hem persoonlijk kent....
  maandag 7 juni 2010 @ 10:58:54 #102
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82433350
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:27 schreef Nadine26 het volgende:

Ik vind het iets anders als de beelden hard nieuws bevatten, maar dit is gewoon vermaak. Sterker nog, dit is de Peruaanse versie van Big Brother (Zou John de Mol in het complot zitten?)
Ik voel een nieuw TV-programma aankomen: "De IJzeren Kooi". Dan zetten ze Joran, Murat D en Volkert van der G bij elkaar in een kooi samen met nog wat negers en dan kun je 24/7 volgen hou ze elkaar anaal verkrachten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82433455
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het kan voor hem volstrekt logisch zijn dat Joran de dader is. Hij is een invloedrijk persoon met banden met de politie.
Voor mij is het ook volstrekt logisch, dus waar in het verhaal wordt Joran er dan ingeluisd?

Je zegt eigenlijk: Joran heeft het niet gedaan. Hij wordt erin geluisd door de papa omdat hij het logisch vindt dat Joran het heeft gedaan, terwijl het ook logisch is dat hij het heeft gedaan aangezien hij aanwezig was op het plaats delict. Er is dus helemaal geen sprake van erin luizen, althans niet door die papa.
I feel kinda Locrian today
pi_82433497
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Ik denk dat Joran van der Sloot die indiaantjes wel snel onder zijn controle heeft. Ik denk ook dat hij niet het type is om verkracht te worden in een gevangenis. Dit komt toch al weinig voor en dat gebeurd vooral met mannen die vrouwelijk gedrag vertonen zag ik een keer in een documentaire over een Amerikaanse gevangenis. En mocht het gebeuren dan verweerd die Joran van der Sloot zich echt wel en zo'n klein indiaantje heeft dan natuurlijk geen schijn van kans.
wat een onzin! op het moment dat er een hele wigwam aan 'indiaantjes' aankomt dan heeft Joran echt geen schijn van kans. En net alsof iedere Peruaan 1.20 m is ofzo.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:04:05 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82433535
Sterke witman overheerst domme roodhuid. Ugh!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 juni 2010 @ 11:06:26 #106
3542 Gia
User under construction
pi_82433607
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat verhaal met die andere pokeraar is toch wel heel erg raar. Er zou hier toch iets enorm smerigs kunnen spelen.
Ben ik met je eens. Het komt op mij over alsof die de moord heeft gepleegd (om zijn geld terug te halen) op het moment dat Joran even weg was, verwacht had dat het lichaam snel ontdekt zou worden, maar toen dat niet gebeurde dit verhaal opdiste.
Joran kán dan teruggekomen zijn met de koffie, vindt het lichaam en raakt in paniek. Snel nadenken en besluit te vluchten, omdat hij sowieso de schijn tegen heeft vanwege Natalee. Om een voorsprong te hebben, vertelt hij het personeel dat het meisje nog effe wil slapen. Daarom gaat niemand kijken/schoonmaken.

De dader (als dit waar zou zijn) had hier niet op gerekend, dus trekt aan de bel.

Ik vind dat inderdaad raar, omdat je je normaal gesproken toch niet druk maakt om iemand die je pas één keer gezien hebt.

Maar goed, dan moet wel met de camera geknoeid zijn. Doek erover of stekkertje eruit? Dan missen er dus zo'n minuut of 5 camerabeelden. Dat moet toch na te gaan zijn, lijkt me.
pi_82433615
quote:

[..]

Ik denk dat Joran van der Sloot die indiaantjes wel snel onder zijn controle heeft. Ik denk ook dat hij niet het type is om verkracht te worden in een gevangenis. Dit komt toch al weinig voor en dat gebeurd vooral met mannen die vrouwelijk gedrag vertonen zag ik een keer in een documentaire over een Amerikaanse gevangenis. En mocht het gebeuren dan verweerd die Joran van der Sloot zich echt wel en zo'n klein indiaantje heeft dan natuurlijk geen schijn van kans.
In dit geval is er een meisje vermoord uit Peru dat ligt dan even anders .
Veel bescherming is daar niet want er zijn maar 40 bewakers op 6000 gevangenen
Vaak weten ze niet eens hoeveel gevangenen er zijn
Denk je nou echt dat hij daar met z'n laptoppie kan gaan zitten pokeren ?
Ik denk dat je daar als buitenlander echt geen voorkeurs behandeling krijgt .
IK hoop wel dat hij een eerlijk proces krijgt als het daar van komt .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82433666
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef johan555 het volgende:
IK hoop wel dat hij een eerlijk proces krijgt als het daar van komt .
En als het niet zo is, dan komt Bea met een mooie brief om hem hier wasknijpers in elkaar te laten zetten.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 11:08:50 #109
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82433695
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef krapula het volgende:

[..]

wat een onzin! op het moment dat er een hele wigwam aan 'indiaantjes' aankomt dan heeft Joran echt geen schijn van kans. En net alsof iedere Peruaan 1.20 m is ofzo.
Als je de videobeelden bekijkt, zou je gaan denken van wel. Het zijn net hobbits man.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82433844
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Het komt op mij over alsof die de moord heeft gepleegd (om zijn geld terug te halen) op het moment dat Joran even weg was, verwacht had dat het lichaam snel ontdekt zou worden, maar toen dat niet gebeurde dit verhaal opdiste.
Joran kán dan teruggekomen zijn met de koffie, vindt het lichaam en raakt in paniek. Snel nadenken en besluit te vluchten, omdat hij sowieso de schijn tegen heeft vanwege Natalee. Om een voorsprong te hebben, vertelt hij het personeel dat het meisje nog effe wil slapen. Daarom gaat niemand kijken/schoonmaken.

De dader (als dit waar zou zijn) had hier niet op gerekend, dus trekt aan de bel.

Ik vind dat inderdaad raar, omdat je je normaal gesproken toch niet druk maakt om iemand die je pas één keer gezien hebt.

Maar goed, dan moet wel met de camera geknoeid zijn. Doek erover of stekkertje eruit? Dan missen er dus zo'n minuut of 5 camerabeelden. Dat moet toch na te gaan zijn, lijkt me.

hahaha, met alle respect hoor, maar hier moet ik om lachen, stel dat het AL waar was, dan nog, die vlucht actie van Joran slaat dan helemaal nergens op, het maakt hem alleen maar verdachter. Juist heeft Joran geleerd dat je bij zoiets niet moet vluchten, maar juist gelijk alarm moet slaan als jij het niet bent. Dat heeft hij zelf eens verklaard bij de verdwijning van Natalee, dat hij er geen melding van heeft gemaakt, omdat hij bang was, en dat noohooiiit meer zou doen, yeah right!
Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het, kamertje in, kamertje uit, en er staat verder helemaal niemand op de camera beelden, en vandaag komen als het goed is de uitslagen van het bloedonderzoek van de shirts en op de kamer, en mijn verwachting is dat het daarmee zo goed als case closed is.
pi_82433895
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef Jesine het volgende:

[..]

hahaha, met alle respect hoor, maar hier moet ik om lachen, stel dat het AL waar was, dan nog, die vlucht actie van Joran slaat dan helemaal nergens op, het maakt hem alleen maar verdachter. Juist heeft Joran geleerd dat je bij zoiets niet moet vluchten, maar juist gelijk alarm moet slaan als jij het niet bent. Dat heeft hij zelf eens verklaard bij de verdwijning van Natalee, dat hij er geen melding van heeft gemaakt, omdat hij bang was, en dat noohooiiit meer zou doen, yeah right!
Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het, kamertje in, kamertje uit, en er staat verder helemaal niemand op de camera beelden, en vandaag komen als het goed is de uitslagen van het bloedonderzoek van de shirts en op de kamer, en mijn verwachting is dat het daarmee zo goed als case closed is.
De logica is de wereld gelukkig nog niet uit.
pi_82433916
quote:

Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het
Daar moet ik dan weer om lachen.

De kans is levensgroot aanwezig dat het zo is, maar we weten het gewoon niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82433918
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk op de 3de, kamer 3 honderd zoveel.
Aan de voorkant van het hotel zijn in elk geval geen balkons.

Heb overigens bij jou het gevoel dat je hem persoonlijk kent....
Joehoe Johan555, ken jij Joran persoonlijk zoals Gia aangeeft?
pi_82433956
Ik geloof er ook niks van dat die andere pokeraar het gedaan zou hebben. Hoe zou hij sowieso die kamer ingegaan moeten zijn zonder sleutel?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:18:11 #115
3542 Gia
User under construction
pi_82434055
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Felixa het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat die andere pokeraar het gedaan zou hebben. Hoe zou hij sowieso die kamer ingegaan moeten zijn zonder sleutel?
Aangeklopt?
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 11:19:11 #116
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82434081
quote:

[..]

'zo simpel is het'
Jij bent een tekenend voorbeeld van velen hier. Verblind door de voorgeschiedenis van Joran. Een zaak waarin het nooit tot een veroordeling is gekomen trouwens.
Ik zeg absoluut niet dat hij het niet gedaan heeft. Ik hecht wel groot belang aan een goede uitvoering van de rechtsstaat en een open en eerlijk proces waarbij zonder vooroordelen naar de zaak gekeken wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82434099
quote:

[..]

Je hebt ook hele grote sterke indiaantjes hoor.
woef
pi_82434162
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef __Saviour__ het volgende:

'zo simpel is het'
Dat is toegevende nogal gechargeerd. Ik denk dat hij wilde zeggen dat het vele malen logischer is dat Joran het heeft gedaan dan alle andere complottheorieen die ik hier hoor.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:23:03 #119
269465 Stiggie
Plankgas
pi_82434225
tvp
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82434232
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef starla het volgende:

[..]

Dat is toegevende nogal gechargeerd. Ik denk dat hij wilde zeggen dat het vele malen logischer is dat Joran het heeft gedaan dan alle andere complottheorieen die ik hier hoor.
Juist! Helemaal mee eens.
En uiteraard ben ik het ermee eens dat er ook gewoon een goed onderzoek komt
P.s. ik ben een "zij"
  maandag 7 juni 2010 @ 11:27:52 #121
3542 Gia
User under construction
pi_82434429
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef Jesine het volgende:
P.s. ik ben een "zij"
Als je dat nou in je profiel zet, zien we dat ook aan het poppetje voor je naam!
  maandag 7 juni 2010 @ 11:29:43 #122
3542 Gia
User under construction
pi_82434496
Overigens, als inderdaad iemand anders de dader is, dan is de datum wel een ongelooflijk toeval.

Maar goed, het zou kunnen, theoretisch.

Ben erg benieuwd naar de uitkomsten van het forensisch onderzoek.
pi_82434504
Joran isn't getting any special help from the Netherlands...cause what he did has nothing to do with the Netherlands. The Netherlands aren't paying for his lawyer. He's getting consulaire assistance...which means information like the list of possible lawyers, contact with family, ¤30 (around $35) a month for stuff in prison like toiletries, a possible loan.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82434577
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef Gia het volgende:
Overigens, als inderdaad iemand anders de dader is, dan is de datum wel een ongelooflijk toeval.
Ach ja, de apriori kans dat de moord op exact de dag 5 jaar na dato wordt gepleegd is natuurlijk net zo groot als elke andere dag.
pi_82434596
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je dat nou in je profiel zet, zien we dat ook aan het poppetje voor je naam!
dank je, dat wist ik niet, heb ik nu gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')