Ik denk op de 3de, kamer 3 honderd zoveel.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:44 schreef johan555 het volgende:
Op welke verdieping zat Joran eigenlijk en konden de ramen daar ook open ?
Ik voel een nieuw TV-programma aankomen: "De IJzeren Kooi". Dan zetten ze Joran, Murat D en Volkert van der G bij elkaar in een kooi samen met nog wat negers en dan kun je 24/7 volgen hou ze elkaar anaal verkrachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:27 schreef Nadine26 het volgende:
Ik vind het iets anders als de beelden hard nieuws bevatten, maar dit is gewoon vermaak. Sterker nog, dit is de Peruaanse versie van Big Brother(Zou John de Mol in het complot zitten?)
Voor mij is het ook volstrekt logisch, dus waar in het verhaal wordt Joran er dan ingeluisd?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het kan voor hem volstrekt logisch zijn dat Joran de dader is. Hij is een invloedrijk persoon met banden met de politie.
wat een onzin! op het moment dat er een hele wigwam aan 'indiaantjes' aankomt dan heeft Joran echt geen schijn van kans. En net alsof iedere Peruaan 1.20 m is ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk dat Joran van der Sloot die indiaantjes wel snel onder zijn controle heeft. Ik denk ook dat hij niet het type is om verkracht te worden in een gevangenis. Dit komt toch al weinig voor en dat gebeurd vooral met mannen die vrouwelijk gedrag vertonen zag ik een keer in een documentaire over een Amerikaanse gevangenis. En mocht het gebeuren dan verweerd die Joran van der Sloot zich echt wel en zo'n klein indiaantje heeft dan natuurlijk geen schijn van kans.
Ben ik met je eens. Het komt op mij over alsof die de moord heeft gepleegd (om zijn geld terug te halen) op het moment dat Joran even weg was, verwacht had dat het lichaam snel ontdekt zou worden, maar toen dat niet gebeurde dit verhaal opdiste.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat verhaal met die andere pokeraar is toch wel heel erg raar. Er zou hier toch iets enorm smerigs kunnen spelen.
In dit geval is er een meisje vermoord uit Peru dat ligt dan even anders .quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk dat Joran van der Sloot die indiaantjes wel snel onder zijn controle heeft. Ik denk ook dat hij niet het type is om verkracht te worden in een gevangenis. Dit komt toch al weinig voor en dat gebeurd vooral met mannen die vrouwelijk gedrag vertonen zag ik een keer in een documentaire over een Amerikaanse gevangenis. En mocht het gebeuren dan verweerd die Joran van der Sloot zich echt wel en zo'n klein indiaantje heeft dan natuurlijk geen schijn van kans.
En als het niet zo is, dan komt Bea met een mooie brief om hem hier wasknijpers in elkaar te laten zetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef johan555 het volgende:
IK hoop wel dat hij een eerlijk proces krijgt als het daar van komt .
Als je de videobeelden bekijkt, zou je gaan denken van wel. Het zijn net hobbits man.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef krapula het volgende:
[..]
wat een onzin! op het moment dat er een hele wigwam aan 'indiaantjes' aankomt dan heeft Joran echt geen schijn van kans. En net alsof iedere Peruaan 1.20 m is ofzo.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het komt op mij over alsof die de moord heeft gepleegd (om zijn geld terug te halen) op het moment dat Joran even weg was, verwacht had dat het lichaam snel ontdekt zou worden, maar toen dat niet gebeurde dit verhaal opdiste.
Joran kán dan teruggekomen zijn met de koffie, vindt het lichaam en raakt in paniek. Snel nadenken en besluit te vluchten, omdat hij sowieso de schijn tegen heeft vanwege Natalee. Om een voorsprong te hebben, vertelt hij het personeel dat het meisje nog effe wil slapen. Daarom gaat niemand kijken/schoonmaken.
De dader (als dit waar zou zijn) had hier niet op gerekend, dus trekt aan de bel.
Ik vind dat inderdaad raar, omdat je je normaal gesproken toch niet druk maakt om iemand die je pas één keer gezien hebt.
Maar goed, dan moet wel met de camera geknoeid zijn. Doek erover of stekkertje eruit? Dan missen er dus zo'n minuut of 5 camerabeelden. Dat moet toch na te gaan zijn, lijkt me.
De logica is de wereld gelukkig nog niet uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef Jesine het volgende:
[..]
hahaha, met alle respect hoor, maar hier moet ik om lachen, stel dat het AL waar was, dan nog, die vlucht actie van Joran slaat dan helemaal nergens op, het maakt hem alleen maar verdachter. Juist heeft Joran geleerd dat je bij zoiets niet moet vluchten, maar juist gelijk alarm moet slaan als jij het niet bent. Dat heeft hij zelf eens verklaard bij de verdwijning van Natalee, dat hij er geen melding van heeft gemaakt, omdat hij bang was, en dat noohooiiit meer zou doen, yeah right!
Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het, kamertje in, kamertje uit, en er staat verder helemaal niemand op de camera beelden, en vandaag komen als het goed is de uitslagen van het bloedonderzoek van de shirts en op de kamer, en mijn verwachting is dat het daarmee zo goed als case closed is.
Daar moet ik dan weer om lachen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef Jesine het volgende:
Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het
Joehoe Johan555, ken jij Joran persoonlijk zoals Gia aangeeft?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk op de 3de, kamer 3 honderd zoveel.
Aan de voorkant van het hotel zijn in elk geval geen balkons.
Heb overigens bij jou het gevoel dat je hem persoonlijk kent....
Aangeklopt?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Felixa het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat die andere pokeraar het gedaan zou hebben. Hoe zou hij sowieso die kamer ingegaan moeten zijn zonder sleutel?
'zo simpel is het'quote:Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef Jesine het volgende:
[..]
hahaha, met alle respect hoor, maar hier moet ik om lachen, stel dat het AL waar was, dan nog, die vlucht actie van Joran slaat dan helemaal nergens op, het maakt hem alleen maar verdachter. Juist heeft Joran geleerd dat je bij zoiets niet moet vluchten, maar juist gelijk alarm moet slaan als jij het niet bent. Dat heeft hij zelf eens verklaard bij de verdwijning van Natalee, dat hij er geen melding van heeft gemaakt, omdat hij bang was, en dat noohooiiit meer zou doen, yeah right!
Die Joran heeft het gewoon gedaan, zo simpel is het, kamertje in, kamertje uit, en er staat verder helemaal niemand op de camera beelden, en vandaag komen als het goed is de uitslagen van het bloedonderzoek van de shirts en op de kamer, en mijn verwachting is dat het daarmee zo goed als case closed is.
Je hebt ook hele grote sterke indiaantjes hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Dat is toegevende nogal gechargeerd. Ik denk dat hij wilde zeggen dat het vele malen logischer is dat Joran het heeft gedaan dan alle andere complottheorieen die ik hier hoor.quote:
Juist! Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is toegevende nogal gechargeerd. Ik denk dat hij wilde zeggen dat het vele malen logischer is dat Joran het heeft gedaan dan alle andere complottheorieen die ik hier hoor.
Ach ja, de apriori kans dat de moord op exact de dag 5 jaar na dato wordt gepleegd is natuurlijk net zo groot als elke andere dag.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef Gia het volgende:
Overigens, als inderdaad iemand anders de dader is, dan is de datum wel een ongelooflijk toeval.
dank je, dat wist ik niet, heb ik nu gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je dat nou in je profiel zet, zien we dat ook aan het poppetje voor je naam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |