abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82435208
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Gia het volgende:
Maar is dat bewijs?
Niet per se, maar voldoende circumstantial evidence kan genoeg zijn voor een rechter om hem schuldig te achten. Hij is daar gezien, heeft waarschijnlijk een motief (geld), heeft misschien bloed op z'n kleren en weefsel van haar onder nagels. Je kunt dan een spastisch scenario verzinnen als:

Hij ging met Stephany naar de hotelkamer, ging weg. Daarna kwam de echte dader die (voor wat voor een reden dan ook) uit de video is gemonteerd. Toen kwam Joran terug (wat ook uit de video is gemonteerd), trof haar half-dood aan, probeerde nog contact te krijgen waarbij zij hem krabte en hij bloed op z'n kleren kreeg waarna hij snel vluchtte (wat opnieuw uit de video is gemonteerd).

Ik denk dat de rechter een ander scenario in z'n hoofd heeft.
I feel kinda Locrian today
  maandag 7 juni 2010 @ 11:47:02 #152
3542 Gia
User under construction
pi_82435209
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Prima. Dan ben ik benieuwd of er huid onder haar nagels zit, sperma in haar poesje en ik ben benieuwd of ze een drugstest hebben gedaan.
Sperma in haar poesje zal wel niet. Ze was openlijk lesbisch.

En dan nog, stel dat ze seks hebben gehad, dan wil dat toch niet zeggen dat Joran haar dan ook vermoord heeft. Ook huidschilfers onder haar nagels zouden dat niet bewijzen.

Hij heeft in elk geval geen schrammen op zijn lijf, volgens de berichtgeving.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:47:29 #153
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82435222
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is niet zo dat de hele wereld nog niet wist hoe hij eruit ziet.
En dat is een reden om zo met hem om te gaan?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82435234
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is niet zo dat de hele wereld nog niet wist hoe hij eruit ziet.
Behalve Nederland en de VS denk ik dat ze niet zo geinteresseerd waren in hem hoor (voor dit voorval).
  maandag 7 juni 2010 @ 11:49:40 #155
3542 Gia
User under construction
pi_82435302
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Behalve Nederland en de VS denk ik dat ze niet zo geinteresseerd waren in hem hoor (voor dit voorval).
Tja, misschien wil hij wel wereldfaam.
pi_82435327
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ach ja, de apriori kans dat de moord op exact de dag 5 jaar na dato wordt gepleegd is natuurlijk net zo groot als elke andere dag.
Hier ben ik het dus absoluut NIET mee eens!
  maandag 7 juni 2010 @ 11:52:14 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435392
Google translate van peru21.pe
quote:
Homicide Division has sent analyze the racket that was found in the room as they would be the weapon used by the criminal. "Apparently, she was not raped, but hit. He would have kicked in the legs and arms. A cerebral hemorrhage killed him, "said one expert.
quote:
When police squad moves to Joran van der Sloot was arrested in Lima on kilometer 35 of the South American vehicle for change, a group of villagers launched slaps and insulted the citizens Netherlands, said Canal N.

Then the agents contained people who expressed their outrage and continued insulting Van der Sloot, alleged murderer of the young Stephany Flores, who was found dead in a hotel in Miraflores.

After several minutes he calmed things down and be able to resume the transfer of citizens Dutchman, who has a history of other crimes in Aruba and Thailand, at Lima, where he must answer for the death of the daughter of Ricardo Flores racer.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 11:52:46 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82435413
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, precies.

Goed mogelijk dat Joran, net als destijds bij Nathalee, zijn steentje heeft bijgedragen aan de dronkenschap/gedrogeerdheid van dit meisje. Nathalee kreeg detijds een sterk alcoholisch drankje van 75% van hem, waarna ze volledig van de kaart raakte (ze had ervoor al aardig wat gedronken). =
Ik had begrepen dat Nathalie zelf niet echt vies was van drank en drugs, daar kun je Joran de schuld niet van geven lijkt mij.
pi_82435422
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:50 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hier ben ik het dus absoluut NIET mee eens!
LOL

Jij bent vast iemand die zelf een bom meeneemt aan boord van een vliegtuig, want hoe groot is de kans nou dat 2 mensen een bom bij zich hebben!? Iets met onafhankelijke kansen schatje
pi_82435430
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Joran___.html?p=3,1
LIMA - Stephany Flores heeft kort voordat ze werd vermoord in een hotel geen seksueel contact gehad. Ze is niet verkracht en ook niet gedrogeerd.
Dat heeft haar vader Ricardo Flores gezegd, aldus de Peruaanse krant El Comercio maandag. Flores liet weten dat hij zich baseert op de autopsie op het lichaam van Stephany.
De Nederlander Joran van der Sloot zit in de Peruaans hoofdstad Lima in de gevangenis. Justitie in het Zuid-Amerikaanse land verdenkt hem van de moord op Stephany.

Met dit nieuwe bericht ook weer nieuwe speculaties.
Ik denk
1. of ze ging naar de kamer om drugs te gebruiken
2. ze ging naar de kamer omdat ze bleef overnachten bij hem omdat ze niet naar huis wou
(waarvan ik deze optie de kleinste kans acht, gezien haar lichaamstaal, en anders zou ze mogelijk ook wel bij een kennis kunnen slapen)
3. of ze ging naar de kamer om financieel iets met hem af te handelen

In al mijn bovenstaande scenario's heeft Joran om onbekende reden een woede uitbarsting gekregen, helaas met de dood voor dat meisje als gevolg
  maandag 7 juni 2010 @ 11:54:27 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435472
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, precies.

Goed mogelijk dat Joran, net als destijds bij Nathalee, zijn steentje heeft bijgedragen aan de dronkenschap/gedrogeerdheid van dit meisje. Nathalee kreeg detijds een sterk alcoholisch drankje van 75% van hem, waarna ze volledig van de kaart raakte (ze had ervoor al aardig wat gedronken). Nu is er misschien weer zoiets gebeurd; best kans dat Joran vaak op deze manier opereert. En zoiets kan verkeerd aflopen, zoals is gebleken bij Nathalee.

Ik geloof niet zo in een geplande, koelbloedige moord, eerder in een bedrijfsongevalletje
75,5 procent. Overigens, ik heb dat afgelopen vrijdag lopen shotten met vrienden. Nadat ik een sloot bier op had. Niks van gemerkt... maar goed, het zal bij iedereen anders vallen. Al vraag ik me af of dat de "druppel" geweest is qua dronkenschap.
pi_82435497
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien heeft hij haar dood gevonden en niet de politie verwittigd.
Ja, of misschien heeft hij Alzheimer! Of hij dacht dat ze lekker lag te slapen Je weet het niet, hè? Ik begrijp dat jij probeert te redeneren vanuit het verknipte Joran-brein, maar ik vrees dat zijn verhaal iets sterker moet zijn, wil hij ermee wegkomen.
pi_82435523
Once Joran van der Sloot is released from police custody after a week, the media in Peru say he will be transferred to the Miguel Castro Castro prison on the outskirts of Lima. This is a maximum security jail for serious offenders, including murderers and rapists. It holds 4,000 prisoners. Those who can pay rent a cell for themselves, those who can't sleep in the corridors. Often several men have to share a bed.

A couple of years ago the Peruvian newspaper Correo described how a number of inmates convicted of raping minors were killed by their fellow convicts. A psychologist told the paper: "There is a pecking order in the world of violent criminals. Crimes against helpless women and children are considered cowardly and are punished."

Dutch daily De Telegraaf reports that Peruvian police think Stephany Flores may have been killed with a tennis racket. Apparently a great deal of blood was found both in the hotel bed and in the bathroom. Police are investigating skin found under the dead girl's fingernails and shoe prints found between the bed and the bathroom.

De Telegraaf also claims that the body of Stephany Flores was found as the result of a tip from 35-year-old poker player Elton Garcia. He was staying in the same hotel as Joran van der Sloot and played poker with him and Stephany Flores. According to Elton Garcia's police statement, when the Dutchman failed to appear for an appointment he began to worry and asked the hotel management if he could look in Joran's room.

© Radio Netherlands Worldwide
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:56:47 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435552
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Sperma in haar poesje zal wel niet. Ze was openlijk lesbisch.
Ja? Dus? Daar zal joran schijt aan hebben als die zin heeft
quote:
En dan nog, stel dat ze seks hebben gehad, dan wil dat toch niet zeggen dat Joran haar dan ook vermoord heeft. Ook huidschilfers onder haar nagels zouden dat niet bewijzen.

Hij heeft in elk geval geen schrammen op zijn lijf, volgens de berichtgeving.
Genoeg bewijs om tot een veroordeling te komen iig.
pi_82435583
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat Nathalie zelf niet echt vies was van drank en drugs, daar kun je Joran de schuld niet van geven lijkt mij.
Nee, daarom ook: bedrijfsongevalletje Als je omgaat met dopeheads, loop je het risico dat er één omvalt.
pi_82435602
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan de beelden te zien gingen ze wat drugs scoren
Ja, ze zagen er niet bepaald uit alsof ze hete sex op zijn hotelkamer wilden gaan hebben.
pi_82435607
Autopsie heeft al uitgewezen dat er geen sporen van seks of verkrachting zijn aangetroffen.

Bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:59:55 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82435671
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef Jesine het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Joran___.html?p=3,1
LIMA - Stephany Flores heeft kort voordat ze werd vermoord in een hotel geen seksueel contact gehad. Ze is niet verkracht en ook niet gedrogeerd.
Dat heeft haar vader Ricardo Flores gezegd, aldus de Peruaanse krant El Comercio maandag. Flores liet weten dat hij zich baseert op de autopsie op het lichaam van Stephany.
De Nederlander Joran van der Sloot zit in de Peruaans hoofdstad Lima in de gevangenis. Justitie in het Zuid-Amerikaanse land verdenkt hem van de moord op Stephany.

Met dit nieuwe bericht ook weer nieuwe speculaties.
Ik denk
1. of ze ging naar de kamer om drugs te gebruiken
2. ze ging naar de kamer omdat ze bleef overnachten bij hem omdat ze niet naar huis wou
(waarvan ik deze optie de kleinste kans acht, gezien haar lichaamstaal, en anders zou ze mogelijk ook wel bij een kennis kunnen slapen)
3. of ze ging naar de kamer om financieel iets met hem af te handelen

In al mijn bovenstaande scenario's heeft Joran om onbekende reden een woede uitbarsting gekregen, helaas met de dood voor dat meisje als gevolg
En hoe zit het nou met die ghb in de auto?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:00:21 #169
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82435693
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:58 schreef Felixa het volgende:
Autopsie heeft al uitgewezen dat er geen sporen van seks of verkrachting zijn aangetroffen.

Bron
Daar zullen de Amerikanen wel flink van balen
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82435742
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef starla het volgende:
[..]
LOL
Jij bent vast iemand die zelf een bom meeneemt aan boord van een vliegtuig, want hoe groot is de kans nou dat 2 mensen een bom bij zich hebben!? Iets met onafhankelijke kansen schatje
LOL
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch? Dus ben ik het er niet mee eens. En maakt het ook de kans op toevallige roofmoord door iemand anders dan Joran een stukje kleiner lijkt mij.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:01:41 #171
3542 Gia
User under construction
pi_82435771
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef johan555 het volgende:
According to Elton Garcia's police statement, when the Dutchman failed to appear for an appointment he began to worry and asked the hotel management if he could look in Joran's room.

Komt op mij toch over alsof hij wist dat er een lijk lag en wilde dat dat gevonden werd.

Als deze figuur Joran wilde laten opdraaien voor die moord, dan mocht hij niet te veel voorsprong krijgen, natuurlijk.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:02:45 #172
3542 Gia
User under construction
pi_82435830
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:

[..]

LOL
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch?
Welke dodelijke verdwijning?
pi_82435880
quote:
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch?
Dat klopt, en hoe groot is die kans een dag later? Of nog een dag later? Of een maand later?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 12:03:58 #174
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82435886
quote:

[..]

LOL
De kans dat iemand die eerder betrokken is bij een dodelijke verdwijning, op exact dezelfde datum betrokken raakt bij een moord, is 1 op 365! Toch? Dus ben ik het er niet mee eens. En maakt het ook de kans op toevallige roofmoord door iemand anders dan Joran een stukje kleiner lijkt mij.
Nee 50%, dus gewoon 1 op 2
Het is namelijk wel of niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82435915
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke dodelijke verdwijning?
Van Natalee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo