abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82435934
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:00 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Daar zullen de Amerikanen wel flink van balen

Misschien kan CNN's Greta van Susteren er nog een draai aangeven: "They didn't have sexual intercourse, but most probably there was some heavy petting involved. Some very heavy petting, according to our correspondent in Lima."
  maandag 7 juni 2010 @ 12:05:26 #177
3542 Gia
User under construction
pi_82435956
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Mercer het volgende:

[..]

Van Natalee
Hoe weet je dat die dood is? Ze is niet gevonden en één van Joran's verklaringen was dat hij haar verhandeld heeft.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:05:33 #178
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82435957
Als ze geen sex hebben gehad, dan is het nog verdachter dat hij andere kleding heeft aangetrokken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82435973
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef Mercer het volgende:

[..]

Van Natalee
Ze hebben niet eens een lijk, dus je kunt moeilijk over dodelijke verdwijning spreken.
I feel kinda Locrian today
pi_82435987
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef starla het volgende:

[..]

LOL

Jij bent vast iemand die zelf een bom meeneemt aan boord van een vliegtuig, want hoe groot is de kans nou dat 2 mensen een bom bij zich hebben!? Iets met onafhankelijke kansen schatje
Het zijn geen onafhankelijke kansen als er sprake zou zijn van 1 dader.
pi_82436007
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef starla het volgende:
[..]
Dat klopt, en hoe groot is die kans een dag later? Of nog een dag later? Of een maand later?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:07:22 #182
3542 Gia
User under construction
pi_82436012
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:05 schreef mazaru het volgende:
Als ze geen sex hebben gehad, dan is het nog verdachter dat hij andere kleding heeft aangetrokken.
Hoezo? Hij vindt een lichaam op zijn kamer, probeert haar te helpen, krijgt bloed op zijn kleding, beseft dat hij als verdachte gezien zal worden en kleedt zich om.

Niks verdachts aan.

En anders is het nog normaal dat je na een avondje pokeren, je de volgende ochtend omkleedt.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:07:29 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82436018
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Welke dodelijke verdwijning?
jij gaat er serieus van uit dat holloway nog leeft?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 7 juni 2010 @ 12:08:40 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82436060
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo? Hij vindt een lichaam op zijn kamer, probeert haar te helpen, krijgt bloed op zijn kleding, beseft dat hij als verdachte gezien zal worden en kleedt zich om.

Niks verdachts aan.
Neuh.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:08:50 #185
3542 Gia
User under construction
pi_82436066
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Welnee, maar je kunt het niet zomaar over een dodelijke verdwijning hebben, als dat niet vaststaat.
pi_82436076
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef starla het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens een lijk, dus je kunt moeilijk over dodelijke verdwijning spreken.
Geen lichaam dat klopt, maar Natalee zal nergens meer rondlopen. Dus is ze dood.
pi_82436078
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:05 schreef mazaru het volgende:
Inderdaad ik loop ook elke dag in dezelfde kleding. Er is een nacht (een korte dat wel) overheen gegaan.

Of doe jij de volgende dag geen nieuwe kleren aan?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:09:35 #188
3542 Gia
User under construction
pi_82436107
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neuh.
Oh, dat hij als verdachte wordt gezien, tuurlijk, ja! Maar dat het als bewijs kan worden aangevoerd? Nee. Het bewijst niets.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 12:09:40 #189
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82436110
quote:

[..]

ja en ze heeft maddie mccain ontvoerd die ze nu opvoedt als haar eigen dochter
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82436111
Volgens mij is Joran alleen nog maar verdachte .
Welke aanklacht er ligt weten we nog niet eens .
Er sluipen al aardig wat vorm foutjes binnen die later weleens in het voordeel van Joran zouden kunnen uitpakken .
Zo zie je bijvoorbeeld dat zijn spullen ingenomen worden door de politie zonder handschoenen aan ,de overdracht van Chili naar Peru,het showen van de "prooi"aan de pers . etc. etc .
Op het filmpje zie ik dat hij op een hele normale manier met dat meisje binnenkomt en later ook weer vertrekt . Wel vind ik dat hij nogal sluiperig het hotel verlaat
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82436129
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Mercer het volgende:
Geen lichaam dat klopt, maar Natalee zal nergens meer rondlopen. Dus is ze dood.
Dat is een foute conclusie. Wel heel waarschijnlijk, maar fout.
I feel kinda Locrian today
  maandag 7 juni 2010 @ 12:10:48 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82436160
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Gia het volgende:

Oh, dat hij als verdachte wordt gezien, tuurlijk, ja! Maar dat het als bewijs kan worden aangevoerd? Nee. Het bewijst niets.
Ik heb zo het vermoeden dat de technische recherche over wat meer technologische snufjes beschikt om feiten en fabels van elkaar te onderscheiden, dan jij en ik in onze keukenkastjes hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:10:48 #193
3542 Gia
User under construction
pi_82436161
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dus........(hypothetisch), als een meisje verkocht wordt aan een harem, ergens in Saoedie Arabië of zo, en niemand weet waar ze is, dan is ze dood.
pi_82436186
Als we Dave Holloway moeten geloven in dat audio interview ligt Natalee dus in dat vogelreservaat in een viskooi ondergedompeld. De 'getuige' verklaart dat hij Joran heeft gezien, lopend over de weg met 1 schoen aan en besmeurd met modder tot zijn middel. Hierna zag hij hem later nog een keer in de rode jeep met zijn vader die hem bij de McDonalds heeft opgehaald. Klinkt zeer aannemelijk.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:12:43 #195
3542 Gia
User under construction
pi_82436241
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef johan555 het volgende:
Wel vind ik dat hij nogal sluiperig het hotel verlaat
Dat lijkt maar zo. Vergelijk het lopen bij het binnenkomen, met het lopen bij het vertrek. Ligt waarschijnlijk aan de camera.
Daarbij, waarom zou je sluipen als er een personeelslid (of zo), vrouw in het wit op de achtergrond, je ziet gaan?
pi_82436356
quote:

[..]

In dat geval hebben we te maken met een levende verdwijing
pi_82436360
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat lijkt maar zo. Vergelijk het lopen bij het binnenkomen, met het lopen bij het vertrek. Ligt waarschijnlijk aan de camera.
Daarbij, waarom zou je sluipen als er een personeelslid (of zo), vrouw in het wit op de achtergrond, je ziet gaan?
Je ziet dat de vrouw die achter de receptie zit ligt te slapen en helemaal achterin zie je een werkster in een wit jurkje ,maar of Joran die gezien heeft weet ik niet
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82436371
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef starla het volgende:

Sterker nog, ik weet niet eens wat een "dodelijke verdwijning" is...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:16:46 #199
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_82436393
quote:
'Joran naar Castro Castro-gevangenis'

LIMA - Als Joran van der Sloot na een week uit de politiecel wordt vrijgelaten, wordt hij naar de Castro Castro-gevangenis in de Peruaanse hoofstad Lima overgeplaatst, aldus Peruaanse media. In Castro Castro zitten de zware criminelen, die schuldig zijn bevonden aan verkrachting en moord.

De beruchte Castro Castro gevangenis

De krant Correo (Post) beschreef een paar jaar geleden hoe een aantal verkrachters van minderjarigen in Castro Castro aan hun eind komen door toedoen van medegevangenen. Psychologen verklaarden aan de krant hoe dat te verklaren is: „Er bestaat een pikorde in de wereld van zware misdadigers. Misdrijven tegen kinderen en vrouwen die zich niet kunnen verweren zijn laf. Dat moet worden bestraft.”
De Castro Castro gevangenis ligt helemaal aan de rand van de stad, in een sloppenwijk, tegen een droge stoffige berg. Taxichauffeur Edgar waarschuwt om daar niet rond te gaan lopen. „Als jullie beroofd worden, komt de politie over twintig uur eens kijken.”
Foto's maken mag niet van de gevangenbewaarders, alleen een beetje bij de ingang waar een paar handjesvol mannen en jongens wacht om naar binnen te gaan. Zondag is bezoekdag voor mannen. Op woensdag en zaterdag mag het vrouwelijke bezoek naar binnen.
Binnen zitten vierduizend gevangenen. Zij die geld hebben, huren een eigen cel, zij die dat niet hebben, slapen op de gang. Vaak moeten meerdere mannen een bed delen.
Taxichauffeur Edgar is ervan overtuigd dat Joran van der Sloot twee straffen te wachten staan: „Die van justitie en die van de straat, dat wil zeggen van zijn medegevangenen. „Hij heeft een Peruaans meisje vermoord. Ze zullen het hem betaald zetten.”
  maandag 7 juni 2010 @ 12:16:51 #200
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82436397
Deze topicreeks is echt lachwekkend. Van die mensen die op grond van krantenberichtjes en twitter geruchten denken dat ze kunnen oordelen over schuld en onschuld en over vermeende complotten terwijl de autoriteiten 100x meer informatie hebben
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')