Heb je dit als veteraan wel eens eerder gehoord trouwens?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, je zult nu niet opeens het vak gehaald hebben.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Heb je dit als veteraan wel eens eerder gehoord trouwens?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Complexiteit het volgende:
Vraagje!
Hoe ervaren jullie een vak dat uit enkel hoorcolleges bestaat? Ik vind werkcolleges best wel fijn, en zeker bij vakken die me ook écht interesseren, wat er maar weinig zijn. Dan kan je net wat meer doen en vind het leuk om enigzins discussie te kunnen voeren en interactie met een docent over toffe onderwerpen.
Maar nu zie ik dat rechtsfilosofie A en B, uit jaar 2 en 3, allebei uit enkel HC's bestaan, wat zonde zeg
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef pickup52 het volgende:
Het enige waar het voor uitgemaakt zou hebben is de 120 punten grens voor de bachelorthesis, maar daar ziti k gelukkig nu toch al net overheen, maar dan nog heb ik geen zin om dit vak nog eens lekker te gaan doen. Maarja ze zullen me die 4.5 punt natuurlijk ook niet gaan schenken vrees ik.
Oh, hmm ik had me meer van die vakken voorgesteld.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
A is saai leerwerk. B is één betoog, elke week een uurtje hoorcollege om weer een stapje verder te zetten. Enige dat je hoeft te doen is zorgen dat je het volgt en mee kunt redeneren. Beide vakken lenen zich niet voor werkcolleges.
In de master heb ik wel veel vakken gehad zonder werkcolleges, dan moet je gewoon zelf in staat zijn om de boel toe te passen.
Briljante opmerkingquote:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier misschien weer te makkelijk over denk ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja dat denk ik dus ook, maar ik wilde even wat meningen erover horen...
Dat is wel een goede jaquote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef GlowMouse het volgende:
Kun je via Google Books niet een stukje inzien?
Dat dus idd. Het lijkt me allemaal vrij onwaarschijnlijk dat je hierop gepakt gaat worden hoor. Snap je angst ervoor zeker wel trouwens. Maar als je dat stuk van Wikipedia parafraseert (in je eigen woorden zet dus) en daarbij refereert naar het oorspronkelijke werk lijkt mij er niks aan de hand. Je moet alleen de bron checken om zeker te weten dat het ook precies klopt.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef GlowMouse het volgende:
Geciteerd of geparafraseerd? Als het zo'n algemeen bekende theorie is, en je zeker weet dat de opvatting in wikipedia de juiste is, kun je gewoon aan het oorspronkelijke werk refereren. Kun je via Google Books niet een stukje inzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |