Haha dat is echt een rotkeuze. Als je een beetje je klasgenoten kent weet je dat meer kans maakt met herkansenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:14 schreef TNA het volgende:
Dit is trouwens ook een keer gebeurd bij een vriend van me (was een computertentamen wat de PC niet had opgeslagen), hij kreeg toen de keuze: óf herkansen óf het gemiddelde cijfer nemen.
Ik wilde hetzelfde niveau als TS zijn tentamen aanhouden, zodat TS zich kon inleven in zijn docent.quote:
Het was een vrij simpel computertentamen, het gemiddelde was iets van een 7.5, hij nam het dan ook gretig aanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha dat is echt een rotkeuze. Als je een beetje je klasgenoten kent weet je dat meer kans maakt met herkansen
en pintoe uiteraard, want dat is viiiiiieeeeessssss!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:57 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik zou echt een focking dikke schadevergoeding eisen, coño.
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:03 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
en pintoe uiteraard, want dat is viiiiiieeeeessssss!!!
Nederlands is moeilijk hè?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Och zo werkt het nu eenmaal op die bagger UvT. Hun Zij doen iets fout, jij wordt genaaid. Heerlijk.
hmm daar doen ze bij ons niet zo heel moeilijk over dat gaat alla middelbare schoolstijl als hun fout zitten wordt dat gewoon in het voordeel van jou bepaaldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef simmu het volgende:
ik heb het een keer gehad dat ik inzage vroeg bij een tentamen waar ik een 5 voor had, en al binnen 5 minuten zag dat er bij het nakijken fouten gemaakt waren: dingen fout gerekend die gewoon goed waren. mooi dat ik het desondanks nogmaals over moest doen.
Brabantsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Brabants.
Nog mieren geneukt? Internethero..
Lekker eerlijk tegenover je medestudenten die wél op hun werk beoordeeld zijn, zo werkt het niet bij fatsoenlijk academisch onderwijs.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef zuiderbuur het volgende:
Dan krijg je toch gewoon het maximum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |