quote:
Ja goffer Benny, ben ik 234e keus?quote:
Benny wil welquote:Op zondag 6 juni 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon omdat je het zielig vond en het hem gunt omdat je klaarblijkelijk aardig bent![]()
Ik zit echt een mega foute (maar lekkere) film te kijken op RTL4.
Alle tv films deze maand gaan over oudere vrouwen met een stuk jongere kerel.
Ik moet ook maar eens op zoek naar een jonger exemplaar
En we zijn al zo divers!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
Vorige topic stond trouwens niet in Diversen
Ja DIE is wel jammie, maar die andere, die oude kale man, zat ook in Clueless, die bedoelde ik.quote:
Kom maar in de diversen hoekje staan, daar ben ik ook al.quote:
Ik dacht al.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja DIE is wel jammie, maar die andere, die oude kale man, zat ook in Clueless, die bedoelde ik.
(Cee wil even rechtzetten dat ze met 'ouwe sauwelaar' niet Paul Rudd bedoelt)/
Deze ook nietquote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
Vorige topic stond trouwens niet in Diversen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:quote:[..]
Benny wil wel![]()
quote:
Ik krijg jou dochter, je bent jonger dan ik, dus ben jij mijn toyboyquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
Nee??? Je wacht nog op antwoord van Kally, hebt Bella vanmorgen gevraagd en probeert tegelijk bij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
nee
[..]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja die is echt leukquote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja DIE is wel jammie, maar die andere, die oude kale man, zat ook in Clueless, die bedoelde ik.
(Cee wil even rechtzetten dat ze met 'ouwe sauwelaar' niet Paul Rudd bedoelt)/
oehquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg jou dochter, je bent jonger dan ik, dus ben jij mijn toyboy
O ik zeg nee hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee??? Je wacht nog op antwoord van Kally, hebt Bella vanmorgen gevraagd en probeert tegelijk bij mij?
Heul niet.quote:
Wat is de jobsomschrijving?quote:
hele hoop spelen. jij en ikquote:
In een diep, triest gatquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, we zitten in een verkeerde spiraal ben ik idd bang
Ik hang graag iets aan je haakjequote:
Die doet het bij 1 iemandquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
Zeg... ik word dan wel telkens aangewezen, maar Gomi kan er ook wat van![]()
[..]
Ik ookquote:
Oh dat klinkt eh... spannend...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hele hoop spelen. jij en ik
en verder onze fantasie gebruiken in t spel. zoveel mogelijkheden. we raken nooit uitgespeeld
Ik had nog zo gezegd, ik wil mijn foto niet online zien!quote:
Je hebt er zelf voor gezorgd dat ik al een andere toyboy hebquote:
Ja sorry schat, maar je eerste indruk was al niet goed, en dan hoor ik ook nog dat ik nummer zoveel voor je benquote:
En deze dan, geïnspireerd door de Scarlett/Keira fotoquote:
precies, ik weet te kiezen hequote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die doet het bij 1 iemand![]()
[..]
Ik ook
Daar zit ik al overheenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
We hoeven ook allemaal maar 3 posts te maken in een topic.
wacht ff... wie is die andere toyboy dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt er zelf voor gezorgd dat ik al een andere toyboy heb
Jammer van de spiegel, maarre...quote:
Dquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
wacht ff... wie is die andere toyboy dan?
ik ben zou oud als u wilt dat ik benquote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat klinkt eh... spannend...![]()
En hoe oud bent u dan wel?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
Gomi, ik kom op les bij jou... ik snap het niet meer
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Kally, ik durf het bijna niet te vragen, maar ben jij een sletje.
quote:
Ja hallo...quote:
Jaquote:
die van dat kindje van vannacht gok ikquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
wacht ff... wie is die andere toyboy dan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook weer binnen.
Collega had wel de auto voor de deur staan, maar niet de sleutels, die had ik.
Verslondenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar jij hebt er ondertussen ook wat verslind
en zonder dat je bent gedumpt
Ik moest ff kwijlen over die jonge vent uit de film die ik nu aan het kijken ben ja.quote:
Koppel liever eerste mensen die niemand hebben!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hallo...![]()
[..]
Ja![]()
En ik koppel dr aan Benny, want ze wil een (nog) jongere man!
Wat is dat nu weer voor een domme vraagquote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Kally, ik durf het bijna niet te vragen, maar ben jij een sletje.
't Is een Boerenbondhamster geworden!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé Cee! Heo is het met de Hornbachhamster?
hoiquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hallo...![]()
[..]
Ja![]()
Als je jezelf geen homo of playgirl vindt welquote:
Nee jij bent een toyboxquote:
Je ziet er gek uit, zo zonder blauw.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koppel liever eerste mensen die niemand hebben!
Nog jonger dan....? Mijn samenwonert is even oudals ikquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hallo...![]()
[..]
Ja![]()
Benny én D?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een domme vraag![]()
Nee!!
je bent een trouwe hond. heb je eerder al weleens gezegd toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee!!
Bitchfight?!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee!!
Oh wat kijkt ie leuk!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is een Boerenbondhamster geworden!
[ afbeelding ]
DAt is dan toch een compliment?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je jezelf geen homo of playgirl vindt wel
En je bent een jaar of 10 jonger dan Cat, dus dan val je zeker wel in die categorie
Ik weet nog niet zo goed wie van de mannen er hier allemaal op mannen vallenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koppel liever eerste mensen die niemand hebben!
Die kende ik ook nog.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee jij bent een toybox
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ll is toch ook al jongerquote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog jonger dan....? Mijn samenwonert is even oudals ik![]()
Dat past toch niet in dat thema?
Nee, Kally weet dat ik een grapje maak.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bitchfight?!
verkapte tvp... (te lui om die knop te gebruiken)
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
maar nu jij er weer bent is de gang omhoog weer ingezet he
Ik dring even voor, a.u.b.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wie van de mannen er hier allemaal op mannen vallen![]()
En sowieso begin ik dan bij mezelf, want ik ben al veul ouder dan jij
Als dat nog niet is opgevallenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wie van de mannen er hier allemaal op mannen vallen![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft mijn aanbod anders afgewezen hoor
Dan is Ll ook een toiboi.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll is toch ook al jongerDas toch je bekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En dat maakt iemand tot sletjequote:
We vissen toch niet in dezelfde poelquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok ik weet me weer te gedragen nu mijn liefste marlalala, vrouw van mijn dromen en de enige met wie ik oot zlefs zou willen huwenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
op jou heeft het géén invloed in ieder geval
Ah, jij wil Erik wel?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dring even voor, a.u.b.
* Cee elleboogt zich naar voren
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bitchfight?!
verkapte tvp... (te lui om die knop te gebruiken)
Been het niet bijquote:
ouder dan jijquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik wil dat je zo oud bent als je bent.
En dat is????
Erik is toch niet-hetero?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, jij wil Erik wel?![]()
ERIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Look what I found you!
Nee...quote:
Oh neeequote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ok ik weet me weer te gedragen nu mijn liefste marlalala, vrouw van mijn dromen en de enige met wie ik oot zlefs zou willen huwen
Ze heeft geen piemel hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Look what I found you!
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben ik de grootste slet hierzo... zo eentje die ze niet eens in Thailand willen hebben
Een vrouw. Way to go Tomboquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Look what I found you!
Oe, da's best ernstig dan!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben ik de grootste slet hierzo... zo eentje die ze niet eens in Thailand willen hebben
Nee, je moet het gewoon RL gaan zoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 afwijzingen op 1 dag... best zielig (figuur) vind je niet
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ok ik weet me weer te gedragen nu mijn liefste marlalala, vrouw van mijn dromen en de enige met wie ik oot zlefs zou willen huwen
En dat is? Mag ook per pm?quote:
Oh fuck, ik dacht dat jij dat dan ook wasquote:
*mental imagequote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.Ik zie je al helemaal zitten. Jij op zo'n tijgerprint bank, met D en Benny aan 2 van die hondenkettingen. En overal lopen toyboys aan de lijn en papagaaien vliegen rond en overal cocaine.
nee, dat ging lekker...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je moet het gewoon RL gaan zoeken.
Bwehehehequote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff kwijlen over die jonge vent uit de film die ik nu aan het kijken ben ja.
Nu ga ik weer verder kijken
(en zie je MSN)
Ja maar da's toch nie voor het eggiequote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll is toch ook al jongerDas toch je bekkie
Ben jij bicurieus?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker dan
[..]
En dat is? Mag ook per pm?![]()
[..]
Oh fuck, ik dacht dat jij dat dan ook was
Jij wilt mij dan?
Die dates waren niet goed afgelopen? Niet eens sex?quote:
Oh...quote:
Ik ben niet van de tijgerprintquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.Ik zie je al helemaal zitten. Jij op zo'n tijgerprint bank, met D en Benny aan 2 van die hondenkettingen. En overal lopen toyboys aan de lijn en papagaaien vliegen rond en overal cocaine.
Ik haat het dat jij nog wel blauw bentquote:
Nee, ik ben lam vrees ikquote:
huwelijk gaat al niet meer door geloof ik. ik ben weer helemaal vrijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker dan
[..]
En dat is? Mag ook per pm?![]()
[..]
Jij wilt mij dan?
I'm a laaaaaaaady!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt mij dan?
Voor mij? ZEG JE LEEFTIJD DAN?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
huwelijk gaat al niet meer door geloof ik. ik ben weer helemaal vrij
LAM LAM? ZIT JIJ STIEKEM AAN DE BOOOOZZE?!quote:
Er loopt daar vast zo'n dikke Duitser rond die jou wel ziet zittenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ze heeft al die maanden in ESF niet echt op zitten letten
ach, maak ik toch ergens kansquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Er loopt daar vast zo'n dikke Duitser rond die jou wel ziet zitten
Ik ga zo maar weerquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JIj kunt niet zo goed tegen dit he?quote:
NOG jonger dan jij bent!quote:
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, opnieuw:
Erik is man en zoekt een man
Cee is vrouw en zoekt een man
Gomi is man en zoekt een vrouw
Benny is man en krijgt op deze manier nooit meer een vrouw
Ik ben vrouw en zoek een man
Klopt het zo?
En jij rammelt.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, opnieuw:
Klopt het zo?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
ik ook nooit hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
SOA? Nee, nooit gehad.
Dus ik weet niet van wie jij zulke dingen hebt opgelopen
Ik vind het uitermate teleurstellend dat er voor hetero's al vanalles mogelijk is in dit topic, qua "uitwisselen" en zulks, maar voor de manminnende man nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, opnieuw:
Klopt het zo?
nee, gomi zoekt nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, opnieuw:
Klopt het zo?
Jouw icon trouwens.quote:
Toch even fijn om dan te weten waar je mee besmet bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook nooit hoor
maar ik was ineens besmet dus ik vroeg t me gewoon af
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, opnieuw:
Klopt het zo?
Misschien lopen er wel meer manminnende mannen rond hier, maar die heb ik gewoon nog niet gespotquote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate teleurstellend dat er voor hetero's al vanalles mogelijk is in dit topic, qua "uitwisselen" en zulks, maar voor de manminnende man niet!
ik moest m aanpassenquote:
quote:
Oh nee sorry, ik trek (quote:
Met gekoppeld aan Kally zijn heb ik geen problemenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee sorry, ik trek () de grens bij eh....
Hoe oud was je nou ook alweer?
Ik heb altijd al vibes gevoeld bij JJH... En natuurlijk bij Ll.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien lopen er wel meer manminnende mannen rond hier, maar die heb ik gewoon nog niet gespot
Heuj, dat hoor je te weten! '85 is een heel goed bouwjaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dat weten ze hier nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
LAM LAM? ZIT JIJ STIEKEM AAN DE BOOOOZZE?!
Dat wil ik niet perse, kreeg gewoon ineens deze mental image in mijn hoofd.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Met gekoppeld aan Kally zijn heb ik geen problemen, maar waarom jullie er telkens voor haar een ander 'man' bij willen zetten snap ik niet, maar dan houdt het voor mij op hoor
Ik wist niet dat jij gay was, maar die topscore bij het ESF had dat natuurlijk weg moeten gevenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Was bij haar moeder eten en daarna niet meer gezienquote:
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Met gekoppeld aan Kally zijn heb ik geen problemen, maar waarom jullie er telkens voor haar een ander 'man' bij willen zetten snap ik niet, maar dan houdt het voor mij op hoor
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd al vibes gevoeld bij JJH... En natuurlijk bij Ll.
Is 't ook.quote:
Geen idee.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee sorry, ik trek () de grens bij eh.... 24!
Waarom vind je als iemand van 24 19 te jongquote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
TOMBOLAFAN IS GEHEELONTHOUDER MENSEN!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar dat weten ze hier niet![]()
Dus dan heb ik een reden
Rondkijken mag altijd toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
nee jij hoefde toch niet meer te zoeken?
wij hadden elkaar toch gevonden
Was dat in Landal??????quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd al vibes gevoeld bij JJH...
Ll is van Greys he...quote:En natuurlijk bij Ll.
Maar bij jezelf welquote:
Het is me nog nooit gelukt een complete aflevering van The Phone te kijken vanwege te veel ergernis over de domheid van mensen.quote:
Popje, Loveless is mannelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij gay was, maar die topscore bij het ESF had dat natuurlijk weg moeten geven
Echt vreselijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
dat wijf bij the phone is echt dom!
M.I.A.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Was bij haar moeder eten en daarna niet meer gezien
Sinds wanneer is Greys nou weer gay? Ll= man en Greys= vrouw, what's gay about that?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij gay was, maar die topscore bij het ESF had dat natuurlijk weg moeten geven
Of het is een verschrikkelijje maleshe.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, Loveless is mannelijk.
Tenminste, dat heb ik altijd gedacht
Maar het is niet de eerste keer, vorige week was het Symph die ons 'gezelschap' hieldquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wil ik niet perse, kreeg gewoon ineens deze mental image in mijn hoofd.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
GMTA!quote:
mmmmmm.... SATC kijkende mannen????quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Greys nou weer gay? Ll= man en Greys= vrouw, what's gay about that?
Mar!quote:
En dan nog eens niet de echte Cora.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Die Cora van Mora reclame slaat echt nergens op. Staat ze daar tussen een zingende Nick en Simon met een pak diepgevroren frikandellen. wtf
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Greys nou weer gay? Ll= man en Greys= vrouw, what's gay about that?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom vind je als iemand van 24 19 te jong?
Nou ok schat, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar het is niet de eerste keer, vorige week was het Symph die ons 'gezelschap' hield
Nu ben ik het helemaal kwijt hierquote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was niet mijn keuze he, die drong C_A me opquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar het is niet de eerste keer, vorige week was het Symph die ons 'gezelschap' hield
zelfsquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mar!![]()
Probeer Gomi weer in het gareel te krijgen, hij was zelfs aan het flirten met Bel.
Is dat net zo desperate als het kllinkt?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik maar een kloon ga maken en met mezelf ga flirten
Niet zo jaloers doen, mevrouw-corrigerend-ondergoed.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, mevrouw-corrigerend-ondergoed.
kipcorns hequote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Die Cora van Mora reclame slaat echt nergens op. Staat ze daar tussen een zingende Nick en Simon met een pak diepgevroren frikandellen. wtf
Dat was de druppelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mar!![]()
Probeer Gomi weer in het gareel te krijgen, hij was zelfs aan het flirten met Bel.
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mar!![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
Tha_Erik en Patrique zoeken allebei toch een man?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was toch niet serieus. serieus ben ik alleen met jou
als het met deze zin lukt... drink ik een heel pak koffiemelk op achter elkaarquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was toch niet serieus. serieus ben ik alleen met jou
Lach maar... Op de zondagochtend corrigerend ondergoed aangeraden krijgen door een of andere esf-nicht...quote:
Zelfs klinkt idd wel heel kut.quote:
Geef toe, je hebt gewoon zin in koffiemelkquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
als het met deze zin lukt... drink ik een heel pak koffiemelk op achter elkaar
Nou laat dat pak koffiemelk maar staanquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
als het met deze zin lukt... drink ik een heel pak koffiemelk op achter elkaar
Hihiquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lach maar... Op de zondagochtend corrigerend ondergoed aangeraden krijgen door een of andere esf-nicht...
Dat vind ze ook lekker.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
My knight in shiny armour.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus niet. Gomi moet rekening houden met mij.
Dat doet toch zeer na een poosje?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ze ook lekker.
"Jouw lippen op de mijne".
Net zo lekker als die bevroren frikandellen...
Nou, ik zou het wel weten
Ik ga mooi niet meer op zoek voor jouquote:
Ja ja...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
commentaar op mijn hoerige-gedrag hebben, maar ondertussen![]()
we zijn voor elkaar gemaakt
Als je moet kiezen tussen Nick, Simon en de frikandellen???? Dan???quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ze ook lekker.
"Jouw lippen op de mijne".
Net zo lekker als die bevroren frikandellen...
Nou, ik zou het wel weten
ik vraag vergiffenis.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou laat dat pak koffiemelk maar staan
*Komt naast JJH zittenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Don't fool around with me!
Cat zie je dat!?
*Gaat een heul end bij Tombo vandaan zitten.
Ah, je hebt ervaring met frikadellenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vraag vergiffenis.
hoe diep wil je dat ik door t stof ga en zo diep zal ik gaan
Die frikandellen tussen je lippen bedoel je?quote:
Hoef ik tenminste die vrouwen ook niet steeds af te wijzen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet meer op zoek voor jou![]()
Vraag maar raakquote:
Scheelt een boel moeite.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste die vrouwen ook niet steeds af te wijzen!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste die vrouwen ook niet steeds af te wijzen!
Oeh, ik hou van mannen die boos kijkenquote:
Dit zie ik toch als een (kleine) kansquote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja...
Voorlopig ben ik nog niet overtuigd en ben je me iets te jong![]()
Ik lees altijd terug en kan daarom bijna alles terugvindenquote:
quote:
* arm om JJH heenslaat *quote:
Ik ben nooit voor je op zoek geweestquote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik deed mn best tenminste voor je...
Wat heb jij voor mij gevonden?![]()
Dat deed ik in XFA ook altijd (en hier ookquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lees altijd terug en kan daarom bijna alles terugvinden
Leer hem niet teveel van die kutgeintjes hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor Gomi
Wat een baas
Nou, das helemaal ergquote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor je op zoek geweest..
Ik in FF en ESF ookquote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat deed ik in XFA ook altijd (en hier ook)
Ik ook, maar dit is bijna niet meer te doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lees altijd terug en kan daarom bijna alles terugvinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leer hem niet teveel van die kutgeintjes hoor.
hoe moet ik kutgeintjes opvatten?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leer hem niet teveel van die kutgeintjes hoor.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom weer net op tijd binnen, zie ik.
TOMBO!Laat JJH met rust!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry cat, maar ik voelde me zo eenzaam...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoe moet ik kutgeintjes opvatten?
ik moet van Gomi leren... hij niet van mij
Oh nee joh, doe niet zo gek! Het is best fijn om forumvrijgezel te zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vraag vergiffenis.
hoe diep wil je dat ik door t stof ga en zo diep zal ik gaan
Sowieso heb jij een hele specifieke en veeleisende smaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |