*mental imagequote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.Ik zie je al helemaal zitten. Jij op zo'n tijgerprint bank, met D en Benny aan 2 van die hondenkettingen. En overal lopen toyboys aan de lijn en papagaaien vliegen rond en overal cocaine.
nee, dat ging lekker...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je moet het gewoon RL gaan zoeken.
Bwehehehequote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff kwijlen over die jonge vent uit de film die ik nu aan het kijken ben ja.
Nu ga ik weer verder kijken
(en zie je MSN)
Ja maar da's toch nie voor het eggiequote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll is toch ook al jongerDas toch je bekkie
Ben jij bicurieus?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker dan
[..]
En dat is? Mag ook per pm?![]()
[..]
Oh fuck, ik dacht dat jij dat dan ook was
Jij wilt mij dan?
Die dates waren niet goed afgelopen? Niet eens sex?quote:
Oh...quote:
Ik ben niet van de tijgerprintquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.Ik zie je al helemaal zitten. Jij op zo'n tijgerprint bank, met D en Benny aan 2 van die hondenkettingen. En overal lopen toyboys aan de lijn en papagaaien vliegen rond en overal cocaine.
Ik haat het dat jij nog wel blauw bentquote:
Nee, ik ben lam vrees ikquote:
huwelijk gaat al niet meer door geloof ik. ik ben weer helemaal vrijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker dan
[..]
En dat is? Mag ook per pm?![]()
[..]
Jij wilt mij dan?
I'm a laaaaaaaady!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt mij dan?
Voor mij? ZEG JE LEEFTIJD DAN?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
huwelijk gaat al niet meer door geloof ik. ik ben weer helemaal vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |