quote:
En dat maakt iemand tot sletjequote:
We vissen toch niet in dezelfde poelquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wie van de mannen er hier allemaal op mannen vallen![]()
En sowieso begin ik dan bij mezelf, want ik ben al veul ouder dan jij
ok ik weet me weer te gedragen nu mijn liefste marlalala, vrouw van mijn dromen en de enige met wie ik oot zlefs zou willen huwenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
op jou heeft het géén invloed in ieder geval
Ah, jij wil Erik wel?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dring even voor, a.u.b.
* Cee elleboogt zich naar voren
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bitchfight?!
verkapte tvp... (te lui om die knop te gebruiken)
Been het niet bijquote:
ouder dan jijquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik wil dat je zo oud bent als je bent.
En dat is????
Erik is toch niet-hetero?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, jij wil Erik wel?![]()
ERIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Look what I found you!
Nee...quote:
Oh neeequote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ok ik weet me weer te gedragen nu mijn liefste marlalala, vrouw van mijn dromen en de enige met wie ik oot zlefs zou willen huwen
Ze heeft geen piemel hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Look what I found you!
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben ik de grootste slet hierzo... zo eentje die ze niet eens in Thailand willen hebben
Een vrouw. Way to go Tomboquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Look what I found you!
Oe, da's best ernstig dan!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben ik de grootste slet hierzo... zo eentje die ze niet eens in Thailand willen hebben
Nee, je moet het gewoon RL gaan zoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 afwijzingen op 1 dag... best zielig (figuur) vind je niet
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ok ik weet me weer te gedragen nu mijn liefste marlalala, vrouw van mijn dromen en de enige met wie ik oot zlefs zou willen huwen
En dat is? Mag ook per pm?quote:
Oh fuck, ik dacht dat jij dat dan ook wasquote:
*mental imagequote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.Ik zie je al helemaal zitten. Jij op zo'n tijgerprint bank, met D en Benny aan 2 van die hondenkettingen. En overal lopen toyboys aan de lijn en papagaaien vliegen rond en overal cocaine.
nee, dat ging lekker...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je moet het gewoon RL gaan zoeken.
Bwehehehequote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ff kwijlen over die jonge vent uit de film die ik nu aan het kijken ben ja.
Nu ga ik weer verder kijken
(en zie je MSN)
Ja maar da's toch nie voor het eggiequote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll is toch ook al jongerDas toch je bekkie
Ben jij bicurieus?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker dan
[..]
En dat is? Mag ook per pm?![]()
[..]
Oh fuck, ik dacht dat jij dat dan ook was
Jij wilt mij dan?
Die dates waren niet goed afgelopen? Niet eens sex?quote:
Oh...quote:
Ik ben niet van de tijgerprintquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat maakt je tot een uitgekiend tof wijf.Ik zie je al helemaal zitten. Jij op zo'n tijgerprint bank, met D en Benny aan 2 van die hondenkettingen. En overal lopen toyboys aan de lijn en papagaaien vliegen rond en overal cocaine.
Ik haat het dat jij nog wel blauw bentquote:
Nee, ik ben lam vrees ikquote:
huwelijk gaat al niet meer door geloof ik. ik ben weer helemaal vrijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker dan
[..]
En dat is? Mag ook per pm?![]()
[..]
Jij wilt mij dan?
I'm a laaaaaaaady!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt mij dan?
Voor mij? ZEG JE LEEFTIJD DAN?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
huwelijk gaat al niet meer door geloof ik. ik ben weer helemaal vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |