Maar bij jezelf welquote:
Het is me nog nooit gelukt een complete aflevering van The Phone te kijken vanwege te veel ergernis over de domheid van mensen.quote:
Popje, Loveless is mannelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij gay was, maar die topscore bij het ESF had dat natuurlijk weg moeten geven
Echt vreselijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
dat wijf bij the phone is echt dom!
M.I.A.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Was bij haar moeder eten en daarna niet meer gezien
Sinds wanneer is Greys nou weer gay? Ll= man en Greys= vrouw, what's gay about that?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij gay was, maar die topscore bij het ESF had dat natuurlijk weg moeten geven
Of het is een verschrikkelijje maleshe.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, Loveless is mannelijk.
Tenminste, dat heb ik altijd gedacht
Maar het is niet de eerste keer, vorige week was het Symph die ons 'gezelschap' hieldquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wil ik niet perse, kreeg gewoon ineens deze mental image in mijn hoofd.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
GMTA!quote:
mmmmmm.... SATC kijkende mannen????quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Greys nou weer gay? Ll= man en Greys= vrouw, what's gay about that?
Mar!quote:
En dan nog eens niet de echte Cora.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Die Cora van Mora reclame slaat echt nergens op. Staat ze daar tussen een zingende Nick en Simon met een pak diepgevroren frikandellen. wtf
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Greys nou weer gay? Ll= man en Greys= vrouw, what's gay about that?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom vind je als iemand van 24 19 te jong?
Nou ok schat, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar het is niet de eerste keer, vorige week was het Symph die ons 'gezelschap' hield
Nu ben ik het helemaal kwijt hierquote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was niet mijn keuze he, die drong C_A me opquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar het is niet de eerste keer, vorige week was het Symph die ons 'gezelschap' hield
zelfsquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mar!![]()
Probeer Gomi weer in het gareel te krijgen, hij was zelfs aan het flirten met Bel.
Is dat net zo desperate als het kllinkt?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik maar een kloon ga maken en met mezelf ga flirten
Niet zo jaloers doen, mevrouw-corrigerend-ondergoed.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, mevrouw-corrigerend-ondergoed.
kipcorns hequote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Die Cora van Mora reclame slaat echt nergens op. Staat ze daar tussen een zingende Nick en Simon met een pak diepgevroren frikandellen. wtf
Dat was de druppelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mar!![]()
Probeer Gomi weer in het gareel te krijgen, hij was zelfs aan het flirten met Bel.
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mar!![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
Tha_Erik en Patrique zoeken allebei toch een man?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was toch niet serieus. serieus ben ik alleen met jou
als het met deze zin lukt... drink ik een heel pak koffiemelk op achter elkaarquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was toch niet serieus. serieus ben ik alleen met jou
Lach maar... Op de zondagochtend corrigerend ondergoed aangeraden krijgen door een of andere esf-nicht...quote:
Zelfs klinkt idd wel heel kut.quote:
Geef toe, je hebt gewoon zin in koffiemelkquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
als het met deze zin lukt... drink ik een heel pak koffiemelk op achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |