Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch

true.quote:

Er zitten zat fokkers in Zwolle.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()

Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch

Okee, nog een verlaat welkom danquote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu

ik denk niet dat we dit eeuwig vol zullen houden hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.

Dat je het maar weet.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu met iets anders het bed in duik, zet Cat er een streep door denk ik.

Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet? ik vind het eigenlijk nog meevallen hoor

Badderen.quote:

het is patatquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed , ik ga de frietronde twee voor de kinderen uit de oven halen, dus tot over een topic of twee

Dankjequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zitten zat fokkers in Zwolle.
Zuid is 5 minuutjes lopen als ik de Hortensiatunnel doorloop. :y

ik heb nog geen topic gemistquote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.

Lush!quote:

Danny woont toch ook in Zwollequote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Nog sushi gemaakt de laatste tijd?
[..]Ik zou niet weten wie eigenlijk
En ik woon in Ittersummerlanden, dus da's daar redelijk dichtbij

dat zegt meer over jouw levenquote:

quote:

Over Geer gesproken. Geeft de Yokomatic ook cursussen vliegen vangen? Zojuist kiepelde Geer met kussen en al van de bank af omdat ze de boel niet helemaal goed uitgemikt had. het is wel grappig, maar de vliegen gaan er niet weg van...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat je het maar weet.![]()
De enige uitzondering is Geer.

http://www.lush.nl/quote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
het zegt me zo niets, maar ben wel nieuwsgierig nu

Nog niet. Ik denk volgende week. maar met dit weer is goede vis (of goed houden voordat je thuis bent) wat lastiger. Ik heb ze graag diepgevroren, dan kan ik bepalen hoe ik het beest ga mollenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]

Als je fok zo wil noemenquote:

Ja! Dat is een andere dimensie van badderen. Ze hebben briljante produkten voor douche en bad. Schuim, olie, bruisbal... you name it! En allemaal diervriendelijk geproduceerd.quote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een abo op het postaantaltopic, dus nu niet zo onschuldig he

Laatst weer in Tokio ingeslagenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat is een andere dimensie van badderen. Ze hebben briljante produkten voor douche en bad. Schuim, olie, bruisbal... you name it! En allemaal diervriendelijk geproduceerd.![]()
Kijk hier es: Lush #173 Dat zijn geen 173 topics over niks.

Daar ken ik je van denk ik.quote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Ik denk volgende week. maar met dit weer is goede vis (of goed houden voordat je thuis bent) wat lastiger. Ik heb ze graag diepgevroren, dan kan ik bepalen hoe ik het beest ga mollen

Al die buurten en wijkjes in Zuid, ik moest het ff opzoeken. Dat is toch bij het nieuwe winkelcentrum om de hoek?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]Ik zou niet weten wie eigenlijk
En ik woon in Ittersummerlanden, dus da's daar redelijk dichtbij

oh die...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een abo op het postaantaltopic, dus nu niet zo onschuldig he

Volgens mij heb ik ooit iets van Lush van jou gekocht voor die veiling of wat was het? Ik had er een heel leuk kaartje bij, dat weet ik nogquote:Op zondag 6 juni 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ken ik je van denk ik.Van de Lush reeks.

Toe maar!quote:

173 topics over zeep, ed.?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Kijk hier es: Lush #173 Dat zijn geen 173 topics over niks.

Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh die...
nee joh... daar haal ik je echt niet bij in

Ja, dat gerenoveerde wkc inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Al die buurten en wijkjes in Zuid, ik moest het ff opzoeken. Dat is toch bij het nieuwe winkelcentrum om de hoek?

Als ik er weer eens ben, ik zal aan je denkenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toe maar!![]()
Het enige uit Tokio wat ik heb zijn 2 japanse solid perfumes die ik in Londen heb gekregen. Ik ben nog steeds aan het raden welke geuren het zijn.

Mango?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Ben ik weer, kinderen op bed, ijs op, en nu krijg ik wel trek

Dat zou best kunnen ja. Toen we hier allemaal kraampjes hadden voor stichting Dierenthuis? Toen had ik idd pakketjes voor een tientje of zo. Met gebruiksaanwijzing.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit iets van Lush van jou gekocht voor die veiling of wat was het? Ik had er een heel leuk kaartje bij, dat weet ik nog

oeh...oeh...dannuh...ovenfrietjes ofzoquote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:

Lush is meer dan zeep.quote:

patatje?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:

Denken hoeft niet, koop me maar wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik er weer eens ben, ik zal aan je denken

Ja, met die kraampjes, en ik heb wat stukjes Lush zeep toen gekocht.... Ik heb nooit in de Lush reeks gepost, omdat we er niet eentje in Zwolle hebben kom ik helaas niet vaak in de winkelsquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Toen we hier allemaal kraampjes hadden voor stichting Dierenthuis? Toen had ik idd pakketjes voor een tientje of zo. Met gebruiksaanwijzing.

Jaquote:

Ow ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat gerenoveerde wkc inderdaadIk woon zelf in het kleine wkc met een C1000 vlakbij dat grote wkc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Offe een kapsalonquote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
IJs.Ik heb nog 2 pints Ben&Jerry liggen.
![]()
(not thanks to JJH)

Dat zou ik ook doenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kotttter liep hier een kraai... en die kan niet vliegen, nu heeft m'n moeder hem gevangen! nu gaat ze de dierenambulance bellen

Dat is wel liefquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kotttter liep hier een kraai... en die kan niet vliegen, nu heeft m'n moeder hem gevangen! nu gaat ze de dierenambulance bellen

Eigenlijk wel ja. Nieuwe produkten, online verkoop acties, onderling ruilen, uitleg over produkten, tips uitwisselen etc. De reeks loopt wel al een paar jaar dus dan telt het ook op.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
alsnog... dat kan toch niet alleen maar over die dingen zijn gegaan?

quote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja.
Dan weet ik het precies.Ja, maar de wijk heet IttersumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom, ik weet het niet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
En ik maar denken dat jij zo'n braaf meisje was

Dan doe ik het wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik blijf jullie ongeletterden niet verbeteren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Oeh, B&Jquote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
![]()
(not thanks to JJH)

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
![]()
(not thanks to JJH)

okequote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Nieuwe produkten, online verkoop acties, onderling ruilen, uitleg over produkten, tips uitwisselen etc. De reeks loopt wel al een paar jaar dus dan telt het ook op.

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel.![]()
FRIET! Het is FRIET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Dat lijkt me dus echt helemaal niks, als ik de beschrijving zo lees.quote:

En nu moet je er van schreeuwen?quote:

waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg echt trek![]()
Had ik maar mee moeten eten

Een mercedes benz voor honden?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu staat dat beest onder mijn slaapkamerraam in een hondenbenz te kraaien

Ik kan me voorstellen dat JIJ daar niets bij kan voorstellen :dquote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke
daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen

GMTAquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
En nu moet je er van schreeuwen?![]()
Kapsalon op een broodje?

Vind het echt ranzigquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt helemaal niks, als ik de beschrijving zo lees.![]()
Goddank verkopen ze die hier niet. [/provinciaaltje]

Gezelligquote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:

Benz?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:

Boven de rivieren heet het spul patat!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik blijf jullie ongeletterden niet verbeteren he

Omdat ik toen geen trek hadquote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:Ligt er net aan waar ik op dat moment ben heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik mijn laatste frietjes in Blerick gegeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |