Ze zegt net dat het een burgerfeest is, dikkequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten de vlootbalen al zo vroeg in bed liggen dan!?
matigquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wolter Kroes![]()
, nick en Simon
en ik ken Peter Beense niet.. maar klink matig.
Wij krijgen Beethoven als band
1/3e zal ongeveer militair zijn gok ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze zegt net dat het een burgerfeest is, dikke
Damn, volgens mij leeft die Beethoven band van het optreden bij defensiefeestjes...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wolter Kroes![]()
, nick en Simon
en ik ken Peter Beense niet.. maar klink matig.
Wij krijgen Beethoven als band
Ik wil wel komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Niets maar
ik noem een feestavond, een Wolter kroes, een Nick & Simon, een Peter beense, heul veul bier, mariniers (dus geen roestige CBRN-vent met een nafta-klus...
Haha dat zou natuurlijk goed kunnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Damn, volgens mij leeft die Beethoven band van het optreden bij defensiefeestjes...
-Goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha dat zou natuurlijk goed kunnen
Grrr!! Hoor net dat een zooi luitjes niet meer blijft overnachten (niet meer daarna gaan stappen)![]()
![]()
en waarom maak mij altijd veel te veel zorgen over de praktische kant van zaken
- hoe zit het met sleutel ophalen/inleveren
- moet ik een jas meenemen
- moet ik een tas met kleding meenemen
- wat moet ik allemaal in m'n kleine tasje stoppen..
Wat ben ik soms ook een vrouw![]()
![]()
Oplossing:quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:01 schreef Laydina het volgende:
Maar tot hoe laat kan je evt weer een sleutel inleveren als je niet blijft slapen?
Wat doe ik met m'n tas.. als ik niet biljf slapen (is er tijd om die op tehalen en alles voordat de bus vertrekt)
waar laat ik m'n jas als die niet nodig is. (wil hem ook niet kwijtraken)
wat doe ik evt met m'n makeup.. met een handtas rondlopen is ook niet altijd wat
JajaTis allemaal niet zo makkelijk
Gehehe.. hier vanaaf taart en proscecco..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Ow wat zijn blij, ow wat zijn we blij. Niet omdat ze geslaagd is maar om de zuiperij.![]()
![]()
![]()
Toch Feli
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:36 schreef Maitje het volgende:
GESLAAGD!!!!!
Trek de champagne maar open!!![]()
Het scheelt dat het haast niet beroerder kan..quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat mij nummer 12 SC aanmaken, ik heb een leuke TT
Snel volbaggeren dan!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat mij nummer 12 SC aanmaken, ik heb een leuke TT
Alweer uit de schoolbanken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het scheelt dat het haast niet beroerder kan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |