ik hoop het voor hem. maar met de werktennis van hem kan het nooit lang duren denk ik. maar goed, we zullen zien inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Laten we nog even wachten, misschien dat Rafa er iets van heeft geleerd. We weten niet hoe hij op dit moment traint e.d. Daarnaast lijkt het (zoals dat hij Barcelona oversloeg) dat hij iets meer rust pakt tussen de toernooien door).
Ik vind het niet spannend als iemand er in 3 sets word afgeslagen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, die was wel heel spannend. Fed kon toen voor het eerst (voor de statistieken) RG op z'n naam schrijven omdat Rafa geblesseerd was.
omdat nadal zijn spel niks is voor federer. onderlinge confrontaties vind ik nooit een echte graadmeter eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef jojomen4 het volgende:
Fed word jaarlijks 4 keer verslagen door Rafa. Waarom zouden we dan nog 9 jaar wachten om een conclusie te trekken?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef Floris_Roos het volgende:
Jongens laten we niet zo moeilijk doen. Federer is gewoon de beste allertijden. Nadal is gewoon een goede allrounder en onklopbaar op gravel die goed mee kan met Federer en hem voor de tweede keer van de troon gaat stoten. Maar de beste allertijden daarvoor moet hij meer GS's gaan pakken en de US Open winnen.
whut?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:34 schreef TheArt het volgende:
Terechte toernooiwinst natuurlijk.
[..]
Is je tv-scherm al wit?
Het is al vele keren gezegd, maar nog maar een keer:quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef jojomen4 het volgende:
Fed word jaarlijks 4 keer verslagen door Rafa. Waarom zouden we dan nog 9 jaar wachten om een conclusie te trekken?
Ok, ik wist niet dat jij in de 1koppige commissie zat om dat te bepalen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is al vele keren gezegd, maar nog maar een keer:
Bij de vraag wie de beste speler aller tijden is, gaat het om het aantal GS'en dat je hebt gewonnen, niet om de H2H tegen je grootste rivaal.
quote:
Ja..ik vind het "lullig" voor Federer....maar het is natuurlijk niet te ontkennen dat in die periode grandslams winnen een stuk makkelijker was......moeilijk wat je hier mee zou moeten doen....wellicht zoiets zeggen als, het was toen 30% makkelijker om grandslams te winnen:P dus al die titels delen door 1.3 ofzowquote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zo kun je bezig blijven. Wacht gewoon tot hun carriers voor bij zijn en vergelijk dan het aantal GS'en. Zo moeilijk is dat toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |