quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
.
Onderop naast het invoeren knopje.
In de bagger layout
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=2+tot+3+maanden+revalideren.quote:
Op deze pagina, onderop, rechts van het reageren vak staat Plaats TVP.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
Preview en invoeren ? meer niet ?![]()
En ja ik heb de bagger layout
Dju, bij mij niet ...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Op deze pagina, onderop, rechts van het reageren vak staat Plaats TVP.
rechtsbovenaan iets onder de banner!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dju, bij mij niet ...![]()
Ff bij me instellingen kijken dan![]()
Maar toch bedankt !
Als de Coach zo'n uitspraak durft te doen voor de pers, zal het in ieder geval niet HEEL ernstig zijn...quote:De bondscoach was tevreden over de reis. ‘We hebben een prima vlucht gehad, en om zo ontvangen te worden is wel leuk. We hebben nog niets gehoord van Robben, hopelijk valt het mee. Ik hoop vandaag wat te horen’, zei Bert van Marwijk tegenover de NOS.
Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst was te spreken over de aankomst. ‘Deze ontvangst is mooi, zeker weten. We hebben gesmst met Arjen Robben en als het goed is wordt hij nu gescand. We hopen dat het meevalt. Het doel voor het WK verandert niet.
Inderdaad daar dacht ik ook aan..als het er echt slecht uit ziet dan had ie wel meteen iets gezegd om de hoop te temperen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als de Coach zo'n uitspraak durft te doen voor de pers, zal het in ieder geval niet HEEL ernstig zijn...![]()
Er zal dus ook wel snel bericht komen!
BRON: http://www.voetbalcentraa(...)n-sandton-hotel-list
Dan rollen we Italie met 5-1 op.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef HaagsPietje het volgende:
waar blijft &*^&%$R^%(*&(*& nou dat nieuws over robben dan!!!!!!!! ik blijf achter mn pc zitten tot het ergens staat!
kutzooi!
hoop nog steeds op een scenario "fit na de poulewedstrijden" dat zou zelfs ideaal zijn!
Jeps.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef HaagsPietje het volgende:
waar blijft &*^&%$R^%(*&(*& nou dat nieuws over robben dan!!!!!!!! ik blijf achter mn pc zitten tot het ergens staat!
kutzooi!
hoop nog steeds op een scenario "fit na de poulewedstrijden" dat zou zelfs ideaal zijn!
Als je die zelf verzonnen hebt, issie geniaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef jpjedi het volgende:
Van marwijk roept van der Sloot op! Geen risico met Robben en heeft een afmaker nodig
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef jpjedi het volgende:
Van marwijk roept van der Sloot op! Geen risico met Robben en heeft een afmaker nodig
Nop nergensquote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
rechtsbovenaan iets onder de banner!
Ik moest lachen, dat kietelen heeft wel effect.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef jpjedi het volgende:
Vooral het onschuldig lijken tegenover de scheidsrechter is een goede eigenschap van spits van der slootquote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef jpjedi het volgende:
ja robben gewoon hier en daar een helftje laten schitteren tot en met de finale!!!!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef Ferdii het volgende:
fit na de poule is mogelijk nog beter nieuws dat fit daarvoor
Poule moet lukken, ook zonder Robben en als hij terugkomt is de stemming bij Nederland super doordat Robben iedereen zelfvertrouwen geeft
zelfquote:Op zondag 6 juni 2010 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je die zelf verzonnen hebt, issie geniaal.
Anders lijkt het me een Giel Beelen.
Moeten we dan niet tegen Paraguay? Dan zou ik Robben overigens ook niet laten starten, die Zuid-Amerikaanse scherrmessen zijn levensgevaarlijk.quote:
Tegen Chili spelen we een thuiswedstrijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral het onschuldig lijken tegenover de scheidsrechter is een goede eigenschap van spits van der sloot
Wat een goeie woordgrap!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral het onschuldig lijken tegenover de scheidsrechter is een goede eigenschap van spits van der sloot
Top.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zelf
las ergens in het spaans een tweet met die twee namen en er schoot me dit te binnen.
Ik zie Italie wel 2e worden en Holland 1e.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moeten we dan niet tegen Paraguay? Dan zou ik Robben overigens ook niet laten starten, die Zuid-Amerikaanse scherrmessen zijn levensgevaarlijk.
Valt af te wachten. De Italianen zouden best wel eens een slow start kunnen hebben om vervolgens tweede te worden. Trouwens, wie zegt er dat Nederland eerste in de poule gaat worden?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moeten we dan niet tegen Paraguay? Dan zou ik Robben overigens ook niet laten starten, die Zuid-Amerikaanse scherrmessen zijn levensgevaarlijk.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef jpjedi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Jij hebt geen vrouw of je bent een vrouw?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef Torrio het volgende:
Ik ga maar afwassen, geen zin om hier nog uren te wachten..
Dat eerste. Ben 23 dus ben blij dat ik nog niet getrouwd ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrouw of je bent een vrouw?²
Onze huismoslim weer aan het woord hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrouw of je bent een vrouw?²
Jij bent dus een slecht Gristen!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:38 schreef Torrio het volgende:
Ben 23 dus ben blij dat ik nog niet getrouwd ben.
Afwasmachine kapot?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef Torrio het volgende:
Ik ga maar afwassen, geen zin om hier nog uren te wachten..
Een Thais werkstertje kost tegenwoordig nog maar 3 strippenkaarten en een sixpackje Breezer.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat eerste. Ben 23 dus ben blij dat ik nog niet getrouwd ben.
Oh, dan heb je nog een jaartje. Ik was met 24 jaar getrouwd.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat eerste. Ben 23 dus ben blij dat ik nog niet getrouwd ben.
Toen werd je nichtje 18?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog een jaartje. Ik was met 24 jaar getrouwd.²
Thaise werksters gebruik ik liever ergens anders voor.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Thais werkstertje kost tegenwoordig nog maar 3 strippenkaarten en een sixpackje Breezer.
Zelfs dat kan er nog af bij Plasterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |