Wat is nou de grootste verandering buiten/naast de lay-out?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke
Ik ben nog steeds mijn ogen uit aan het kijken.
Het is nog wel even wennen, maar er zitten hele gave knopjes in
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke
Ik ben nog steeds mijn ogen uit aan het kijken.
Het is nog wel even wennen, maar er zitten hele gave knopjes in
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
Wat veel 'dieren' hier trouwens, een kuiken, een mol, een konijn, een vogel, een, big, een winderige kat, een kattenoog...
Nee nou hequote:
De lay-out. Duh, het is niet voor niets een nieuwe lay-out.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is nou de grootste verandering buiten/naast de lay-out?
Hier is niks veiligquote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jááá dei van mij zijn er ook gek op!
Toen ik ooit nog op kamers zat en ik een nieuwe huisgenote kreeg vraten ze altijd haar krentenbollen op. Ze verdacht mij er altijd vanTot ik een keer een weekendje weg was en mijn katten de krentenbollen onder uit haar tas hadden gepikt
![]()
Avocado, komkommer en bladspinazie doen het ook goed hier in huis...
teveel om op te noemen, en ik mag ze ook nog niet opnoemen )quote:Op zondag 6 juni 2010 15:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is nou de grootste verandering buiten/naast de lay-out?
Pinguins rule!quote:
En een pinguin!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lay-out. Duh, het is niet voor niets een nieuwe lay-out.
Ik ga naar Brighton en naar Hove. Vrienden opzoeken en leuke strandfeestjesquote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof, ik vind Engeland een erg mooi landGa je rondtrekken of blijf je op 1 plek?
Ik stond er al bij hoor.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En het forum is echt super super supersnel
Lag niet aan de poezen hoor.quote:
Ik heb een kinderslot op de koelkast. Ze konden de deur openmakenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier is niks veilig![]()
Als ze de kans krijgen pakken ze het, stelletje donderstenen
Ja, jij bent het winderige katje met de vinger in de kontquote:
ik zeg toch naast de lay-outquote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lay-out. Duh, het is niet voor niets een nieuwe lay-out.
Nee, ik zat braaf thuis in mn jurkjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
fapfapfapfapfap ik zie iemand in een oranje jurkje.
Was je gister ook naar de voetbal Tombola?
Tnx. Alle lof voor Greys hoorquote:
whut!quote:
Ja.quote:
Het kan natuurlijk dat er nog een winderige kat hier is.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, was jij dat, dan was het dus niet iBenny
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een kinderslot op de koelkast. Ze konden de deur openmaken
Uhuh.quote:
Er is voor de rest toch niets geupdate dan de lay-outquote:
laat maarquote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is voor de rest toch niets geupdate dan de lay-out
Ja, nieuwe functies, maar dat zijn ook lay-outdingetjesAutorefresh etc, wat je in dat sneaktopic kan zien
En nu heb je weer een hele nieuwe SC vol mannenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ hebt me verraden aan Cat lees ik net
Hoezo? Ik kon het teruglezen dus dan is het niet roddelen en mag iedereen het weten. En ik dus ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ hebt me verraden aan Cat lees ik net
hahaa ja stiekem wel. Schaamteloos ook! Eerst een pond kipfilet naar binnen werken en dan nog miauwen om brokjesquote:
Jij hebt andere info?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.Teleurstellend he. Die moeten we echt aan de man helpen want dit gaat niet lang meer goed zo.
Hier is ie een stuk langzamer juist.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En het forum is echt super super supersnel
Dat ze dus maar van die van mij afblijft.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu heb je weer een hele nieuwe SC vol mannen
Klonk een beetje alsof ze nat was geworden. Hup, snel opdrogen anders zet ze uitquote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoezo klonk dat gek dan iBenny??
(dat ik mn moeder ging fohnen)
Ik bedoelde dus qua functiesquote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
Dus ik ga gewoon iet quoten, dan gaat het wel snel.
[..]
Jij hebt andere info?
Als ik 's morgens uit bed kom, zijn ze niet bij me weg te slaan, ze bijten zelfs in mijn voeten totdat ze eten hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaa ja stiekem wel. Schaamteloos ook! Eerst een pond kipfilet naar binnen werken en dan nog miauwen om brokjes
Die afbeeldingencheck is traag. Die moet je dus constant handmatig uitzetten.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dit dusquote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klonk een beetje alsof ze nat was geworden. Hup, snel opdrogen anders zet ze uit
quote:
ze was ook nat..quote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klonk een beetje alsof ze nat was geworden. Hup, snel opdrogen anders zet ze uit
hahaaha dat ken ik. Dan ben je de liefste mens op aardequote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik 's morgens uit bed kom, zijn ze niet bij me weg te slaan, ze bijten zelfs in mijn voeten totdat ze eten hebben
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar HIJ heeft je erop gewezenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kon het teruglezen dus dan is het niet roddelen en mag iedereen het weten. En ik dus ook.
Die JJH deed anders ernstig enthousiast mee heurquote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ze dus maar van die van mij afblijft.
Bij mij ligt het vooral aan de usertimeout-functie.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die afbeeldingencheck is traag. Die moet je dus constant handmatig uitzetten.
zoiets moet je hier dus niet zeggen als je serieus genomen wilt worden hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten die ook in de boekeetjuhs verwerkt?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Jammer dat er ook nog een paar oude bekenden tussen zitten...
Ik ben toch al bezet. Dus bij mij hoeft ze niets te proberenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
lapo doet een nieuw topic... ook hierquote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Is de regel lapo-nieuw-topic-openen hier overigens niet geldig? Want dan weet ik dat alvast voor ooit
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
lapo doet een nieuw topic... ook hier
Alleen Rauzer doet het niet
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ammai ja ammai. Laten we het maar stil houden.
denk dan toch dat het aan jouw configuratie ligt.quote:
Jij maakt toch altijd een nieuwe?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
lapo doet een nieuw topic... ook hier
Alleen Rauzer doet het niet
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Natte types worden hier dus serieus genomen?
dat was idd door het slotje heenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Symph deed het ook niet net, of was hij door het slotje heen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef D. het volgende:
Kleine is weer opgedoken. Ze komt de rest ff opeten
ik was zoals gewoonlijk weer eens door het slotje heenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ll?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zitten die ook in de boekeetjuhs verwerkt?
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was zoals gewoonlijk weer eens door het slotje heen
Ik denk dat het aan de afbeeldingenchecker ligt, als ik die steeds uitzet werkt het primaquote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk dan toch dat het aan jouw configuratie ligt.
Bij mijn vriendin op de computer is het goed te doen, maar hier thui op mijn eigen computer laadt een topic van 6 pagina's binnen een fractie van een seconde.
quote:
Indeed, maar...quote:
Ondanks alle beweringen hier ben ik een heel keurig meisje hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben toch al bezet. Dus bij mij hoeft ze niets te proberen
Wat een mooi contrast deze post tussen het genomen worden doorquote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de afbeeldingenchecker ligt, als ik die steeds uitzet werkt het prima
Safari is al tijden HTML 5 ready, dus dat zal het niet zijn
Twee macs, twee keer traag.
Ik zal het wel niet snappenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hè, niet die verhalen over paars en knellerig.
Ik ben bang dat jouw eigen mening er weinig mee te maken gaat hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben toch al bezet. Dus bij mij hoeft ze niets te proberen
Kan ik je lenen?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Indeed, maar...
ik ben gewoon een topkapper, een topstylist..dus ik ben het verplicht bij mn moeder
dat was ff een testdingetje wat failkant misgingquote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste
En hij deed het trouwens wel, tenminste, een soort poging
quote:
ja maar, Ll is de oude bekendequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ondanks alle beweringen hier ben ik een heel keurig meisje hoor
'Boef' maakt idd geen indrukquote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is een boef, heb ik haar gezegd, maar ze trekt zich er niets van aan
Net nog geneukt hoor, en even gedouchedquote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooi contrast deze post tussen het genomen worden door![]()
Dit belooft veel goeds deze reeks
Nou!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw eigen mening er weinig mee te maken gaat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |