Lag niet aan de poezen hoor.quote:
Ik heb een kinderslot op de koelkast. Ze konden de deur openmakenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier is niks veilig![]()
Als ze de kans krijgen pakken ze het, stelletje donderstenen
Ja, jij bent het winderige katje met de vinger in de kontquote:
ik zeg toch naast de lay-outquote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lay-out. Duh, het is niet voor niets een nieuwe lay-out.
Nee, ik zat braaf thuis in mn jurkjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
fapfapfapfapfap ik zie iemand in een oranje jurkje.
Was je gister ook naar de voetbal Tombola?
Tnx. Alle lof voor Greys hoorquote:
whut!quote:
Ja.quote:
Het kan natuurlijk dat er nog een winderige kat hier is.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, was jij dat, dan was het dus niet iBenny
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een kinderslot op de koelkast. Ze konden de deur openmaken
Uhuh.quote:
Er is voor de rest toch niets geupdate dan de lay-outquote:
laat maarquote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is voor de rest toch niets geupdate dan de lay-out
Ja, nieuwe functies, maar dat zijn ook lay-outdingetjesAutorefresh etc, wat je in dat sneaktopic kan zien
En nu heb je weer een hele nieuwe SC vol mannenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ hebt me verraden aan Cat lees ik net
Hoezo? Ik kon het teruglezen dus dan is het niet roddelen en mag iedereen het weten. En ik dus ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ hebt me verraden aan Cat lees ik net
hahaa ja stiekem wel. Schaamteloos ook! Eerst een pond kipfilet naar binnen werken en dan nog miauwen om brokjesquote:
Jij hebt andere info?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.Teleurstellend he. Die moeten we echt aan de man helpen want dit gaat niet lang meer goed zo.
Hier is ie een stuk langzamer juist.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En het forum is echt super super supersnel
Dat ze dus maar van die van mij afblijft.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu heb je weer een hele nieuwe SC vol mannen
Klonk een beetje alsof ze nat was geworden. Hup, snel opdrogen anders zet ze uitquote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoezo klonk dat gek dan iBenny??
(dat ik mn moeder ging fohnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |