Jep mensen zeggen dat ze iets gezien hebben. Ontvangen hun beloning en zijn met de noorderzon vertrokken.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Kort na de verdwijning van Natalee was er ook een verklaring van een pompbediende die ze zou hebben gezien... Later ingetrokken.
Want...... toen stond de camera uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen beelden maar verklaringen zijn daarvan.
Ik ben van groep 1 : ik heb genoeg gezien en gehoord, alles bij elkaar opgeteld ben ik voor 99,99999999% overtuigd dat Joran de dader isquote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef kadeya het volgende:
[..]
groep 3 hier. Iets voor een poll misschien.
1. Ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van of dat wel de beelden zijn van toen hij koffie ging halen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef Jesine het volgende:
[..]
ok, zou goed kunnen hoor, er schijnt ook koffie te zijn gevonden op de grond in de hotelkamer
maar dan nog een aanvullend vraagje ana jou, waarom is hij dan met die sporttas naar buiten gegaan...dat doe je toch ook weer niet, als je even koffie gaat halen?
Ja maar hij kan toch niet zomaar de cel in als er nog niks bewezen is. Mensen zeggen, ja dit heeft er mee te maken en dat en dat leid tot Joran. Oké hij is de dader.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:30 schreef Jesine het volgende:
[..]
Ik ben van groep 1 : ik heb genoeg gezien en gehoord, alles bij elkaar opgeteld ben ik voor 99,99999999% overtuigd dat Joran de dader is
Hij is verdachte in een zware zaak die voorlopig nog wel in voorarrest zit hangende het onderzoek.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja maar hij kan toch niet zomaar de cel in als er nog niks bewezen is. Mensen zeggen, ja dit heeft er mee te maken en dat en dat leid tot Joran. Oké hij is de dader.
Dat kan toch niet
Ja oké en ik hoorde dat dat onderzoek wel 3 tot 4 jaar kan duren.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is verdachte in een zware zaak die voorlopig nog wel in voorarrest zit hangende het onderzoek.
Nee, daarom komt er ook een proces.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja maar hij kan toch niet zomaar de cel in als er nog niks bewezen is. Mensen zeggen, ja dit heeft er mee te maken en dat en dat leid tot Joran. Oké hij is de dader.
Dat kan toch niet
Ik denk dat groep 4 een subgroep is van groep 3.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Groep 1 : Die vinden dat Joran schuldig is ( de meeste mensen )
Groep 2 : Zij die Joran aanbidden en hij is heilig. De kleinste groep mensen )
Groep 3 : Zij die vinden dat er moet bewezen worden dat hij schuldig is ( gemiddelde groep mensen )
Groep 4 : Zij die vermoeden dat Joran schuldig is.
Zat die vader van Flores niet in een of andere politiecomité / vakbond...? Dat was toch ook op CNN of Fox of weet ik wat?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Skwish het volgende:
[..]
... maar dat is niet te verwachten als je de beelden van zijn arrestatie ziet in Peru. Omg wat een heksenjacht. Peru = corrupt latin nikker land ....
Er is gezegd dat er beelden van zijn, maar als ze er ook daadwerkelijk zijn, dan zijn de beelden (jammergenoeg nog) niet vrijgegeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee of daar beelden van zijn? Zijn in ieder geval niet vrijgegeven.
Ik vroeg om 1 bewijs, jij maakt ervan dat dat dan meteen ïets "bloederigs"moet zijn .quote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal wel, aangezien ze is doodgeslagen. Jij wilde toch beelden van het tafereel in die kamer?
Bloederig of niet, sowieso vind ik het enorm misplaatst om in dit stadium te gaan roepen om bewijs waar het publiek recht op heeft.
Die kans is er inderdaad als hij blijft ontkennen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja oké en ik hoorde dat dat onderzoek wel 3 tot 4 jaar kan duren.
Jep, en omdat ze niet zo snel zijn in Peru.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kans is er inderdaad als hij blijft ontkennen.
Je hebt gelijk, ik was een groep vergetenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat groep 4 een subgroep is van groep 3.
Groep 3 : Zij die vinden dat er moet bewezen worden dat hij schuldig is ( gemiddelde groep mensen )
3.1: Zij die vermoeden dat Joran schuldig is.
3.2: ZIj die vermoeden dat Joran onschuldig is.
Ik ben overigens groep 3.
CNNquote:The Dutch Consulate has told Peruvian authorities that it is not comfortable with the way van der Sloot has been presented to the media, Neyra said. The Peruvian Minister of the Interior is asking authorities not to talk about the case without his authorization.
Ja ... een meisje wordt doodgeslagen en er is geen druppeltje bloed ...quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef johan555 het volgende:
Misplaatst vind ik het om hier over iets bloederigs te beginnen als je enige bron de telegraaf is
Vanwege alle zorgvuldigheid gaat het voorarrest extra lang duren.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef vipergts het volgende:
De Dirincri werkt in het onderzoek samen met het Openbaar Ministerie en de Nederlandse ambassade in Lima om de rechten van Van der Sloot te garanderen. Peru garandeert Joran van der Sloot een eerlijk proces. Dat heeft de Peruaanse minister van Binnenlandse Zaken, Octavio Salazar, zaterdag gezegd.
Het proces zal wel eerlijk snel en goed zijn omdat Peru nu wereldwijd onder de aandacht is. maar als hij veroordeeld wordt dan zijn zijn dagen geteld
Neen, daar is ze inmiddels mee gestopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Jesine het volgende:
drinkt ze uberhaupt koffie?
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen, daar is ze inmiddels mee gestopt.
Ik hoor bij groep 3 en 3.1quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat groep 4 een subgroep is van groep 3.
3.1: Zij die vermoeden dat Joran schuldig is.
3.2: ZIj die vermoeden dat Joran onschuldig is.
Ik ben overigens groep 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |