hij heeft het gedaan, het is simpel, nu alleen nog de juridische onderbouwing, dat wil zeggen, zijn DNA onder haar nagels, haar DNA van krassende nagels in zijn huid, harde vingerafdrukken in haar nek enz.enz, en de case is closed, maar het zit er wel aan te komen, laten we wel wezen, zeeeeer grote kans dat hij haar vermoord heeft voor of nadat hij koffie is gaan halen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ze is vermoord toen hij even koffie ging halen.
Dan kan ze niet vermoord zijn, nadat hij vertrokken was naar Chili, anders kan hij niet vermoeden dat hij gezocht wordt.
dit is toch oude info van gisteren, dat kennen we alquote:
dat is waar, het is wel een leuke afwisselingquote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja, waarom dat zo is weet ik ook niet. Ik zit nu ook half m'n tentamen voor te bereiden en half elke post en website over Joran te lezen. Massahysterie, iedereen heeft het erover, iedereen wil er alles van weten, iedereen wil het oplossen, en iedereen wil de eerste zijn, vandaar dat elke kleine roddel direct overgenomen wordt (zie de roddels over zijn zelfmoord van afgelopen woensdag en donderdag).
Daarbij ging het al een week alleen over de verkiezingen en is dit een leuke afwisseling.
quote:
Goddank is er ook nog een groep niet-Joran-fans die niet aan de primitieve heksenjacht meedoet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet iedereen, de Joran-fans blijven in hem geloven!!
Oke dat respecteer, je hebt 3 groepen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Nou, dan vallen we weer in herhaling, maar ik blijf erbij. Onschuldig tot tegendeel bewezen. Geen lijk, geen zaak. De meningen over Natalee zijn gebaseerd op zijn eigen uitspraken (die hij tachtig keer heeft veranderd), die weer door subjectieve media zijn opgeschreven...
En wb deze zaak weten we ook nog niet genoeg.
Hij is dus nog onschuldig en ik ben er noch van overtuigd dat hij schuldig is aan de dood van Natalee; noch van zijn Thaise-pimpacties; noch van de moord op deze Flores.
Ik denk na het koffie halen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Jesine het volgende:
[..]
hij heeft het gedaan, het is simpel, nu alleen nog de juridische onderbouwing, dat wil zeggen, zijn DNA onder haar nagels, haar DNA van krassende nagels in zijn huid, harde vingerafdrukken in haar nek enz.enz, en de case is closed, maar het zit er wel aan te komen, laten we wel wezen, zeeeeer grote kans dat hij haar vermoord heeft voor of nadat hij koffie is gaan halen.
Ik wil - voor degene die geloven in zijn schuld - wel graag even de meningen horen of hij haar voor of na het koffie halen heeft vermoord en waar jullie dat uit afleiden
Ervoor, dat koffiehalen was dekmantel om spullen in de auto te leggen en taxi te regelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Jesine het volgende:
Ik wil - voor degene die geloven in zijn schuld - wel graag even de meningen horen of hij haar voor of na het koffie halen heeft vermoord en waar jullie dat uit afleiden
Iedereen heeft het over 'koffie halen', zijn daar ook beelden van? Die kan ik namelijk niet vinden.quote:
ja, en de media baseren zich weer op subjectieve opmerkingen van het publiekquote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef krapula het volgende:
[..]
dat is waar, het is wel een leuke afwisseling![]()
Toch is het ook wel triest, dat we in een land leven waarin iedereen pretendeert te weten hoe de rechtsgang in elkaar zit, hoe met bewijzen om moet worden gegaan etc. En dat terwijl 'het publiek' de meningen baseert op de subjectieve informatie die de media ons doet toekomen. En het ergste van dit alles is dat ik hier net zo hard aan meedoe
ok, zou goed kunnen hoor, er schijnt ook koffie te zijn gevonden op de grond in de hotelkamerquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik denk na het koffie halen.
Ik vind het nl. te ver gezocht om te denken dat hij opzettelijk twee kopjes zou gaan halen als 'alibi' of afleidingsmaneuver voor het hotelpersoneel. Volgens mij was ze toen nog gewoon in leven.
Geen beelden maar verklaringen zijn daarvan.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over 'koffie halen', zijn daar ook beelden van? Die kan ik namelijk niet vinden.
Op deze beelden heeft hij duidelijk zijn heel hebben en houden bij zich. Een grote tas én een rugzak.
Nee, vermoeden dat Joran schuldig is. Vandaar ook alle theorieën.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef maickeltje het volgende:
Groep 1 : Die vinden dat Joran schuldig is ( de meeste mensen )
.
groep 3 hier. Iets voor een poll misschien.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Oke dat respecteer, je hebt 3 groepen.
Groep 2 : Zij die Joran aanbidden en hij is heilig. De kleinste groep mensen )
Groep 3 : Zij die vinden dat er moet bewezen worden dat hij schuldig is ( gemiddelde groep mensen )
Jij behoort dus tot groep 3, maar er zijn meer mensen over deze hele wereld die tot groep 1 behoren en daarom krijg je al die roddel etc, iedereen wil hem zwart maken en iedereen wil hem schuldig maken door roddels op te zetten etc.
Naquote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Jesine het volgende:
[..]
hij heeft het gedaan, het is simpel, nu alleen nog de juridische onderbouwing, dat wil zeggen, zijn DNA onder haar nagels, haar DNA van krassende nagels in zijn huid, harde vingerafdrukken in haar nek enz.enz, en de case is closed, maar het zit er wel aan te komen, laten we wel wezen, zeeeeer grote kans dat hij haar vermoord heeft voor of nadat hij koffie is gaan halen.
nee, die heb je inderdaad ook nog (al is dat misschien een subgroep van 3.) Er zijn genoeg mensen die zeker denken te weten dat hij schuldig is, en hem een vreselijke tijd toewensen in de gevangenis.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, vermoeden dat Joran schuldig is. Vandaar ook alle theorieën.
Natuurlijk besef ik ook wel dat een rechtszaak anders werkt en uit gaat van het vermoeden van onschuld, maar dat wil niet zeggen dat iemand die buiten die rechtszaak daar niet anders over kan denken.
ja, ik ga wel mee met deze redenatie, ik denk dit toch ook hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ervoor, dat koffiehalen was dekmantel om spullen in de auto te leggen en taxi te regelen.
Kort na de verdwijning van Natalee was er ook een verklaring van een pompbediende die ze zou hebben gezien... Later ingetrokkenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen beelden maar verklaringen zijn daarvan.
Ik denk ook wel dat hij het gedaan heeft. Mensen die denken dat moeder Beth hier achter zit....quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Oke dat respecteer, je hebt 3 groepen.
Groep 2 : Zij die Joran aanbidden en hij is heilig. De kleinste groep mensen )
Groep 3 : Zij die vinden dat er moet bewezen worden dat hij schuldig is ( gemiddelde groep mensen )
Jij behoort dus tot groep 3, maar er zijn meer mensen over deze hele wereld die tot groep 1 behoren en daarom krijg je al die roddel etc, iedereen wil hem zwart maken en iedereen wil hem schuldig maken door roddels op te zetten etc.
De tijden van de 2 verschillende camera's verschillen al 10 minuten, welke liep er goed?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Na![]()
Ergens stond de timetable die bij de hotelbeelden hoort (of 'zou horen', laten we het daar even op houden). Hij verliet het hotel om 8.15 om koffie te gaan halen, en de moord zou gepleegd zijn tussen 8.10 en 9.30. Vijf minuten om te recupereren van een zojuist gepleegde moord, lijkt me weinig. Los daarvan lijkt het me logisch om die twee koppen koffie te koppelen aan twee mensen (hij en zij).
Groep 1 : Die vinden dat Joran schuldig is ( de meeste mensen )quote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
nee, die heb je inderdaad ook nog (al is dat misschien een subgroep van 3.) Er zijn genoeg mensen die zeker denken te weten dat hij schuldig is, en hem een vreselijke tijd toewensen in de gevangenis.
Dat zal wel, aangezien ze is doodgeslagen. Jij wilde toch beelden van het tafereel in die kamer?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef johan555 het volgende:
Jij begint over Bloederige details Copycat ,dat is stemmingmakerij
Zijn er bloederige details dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |