abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2010 @ 14:05:02 #176
3542 Gia
User under construction
pi_82393532
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Drumfire het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom Joran niet op maandag of dinsdag de eerste de beste vlucht uit zuid amerika heeft gepakt maar over land is gaan vluchten. Hij had op woensdag toen ze gevonden werd al bij mama in Arnhem kunnen zitten toch?

Het blijft een raar figuur
Hij kan niet weten hoe snel men dat lichaam vindt en naar hem op zoek gegaan wordt.
Een vliegveld is niet zo veilig dan. Vluchten naar het dichtsbijzijnde land en dan naar de Nederlandse ambassade is dan logischer.

Maar goed, er zijn ook mensen die niet geloven dat de moord heeft plaatsgevonden:
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Tarabass het volgende:
Er is geen enkel bewijs de wereld ingebracht dat er ook daadwerkelijk een moord heeft plaatsgevonden. en daarmee wil ik niets impliceren, puur informatieve vragen dus..
Dus zijn die beelden van die begrafenis ook allemaal nep!
pi_82393546
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Denk je dat ze 'm dan niet zouden vinden of zo
jawel, maar niet ieder land heeft een uitleveringsverdrag met Peru
pi_82393590
quote:
Wat ik niet begrijp is waarom Joran niet op maandag of dinsdag de eerste de beste vlucht uit zuid amerika heeft gepakt maar over land is gaan vluchten. Hij had op woensdag toen ze gevonden werd al bij mama in Arnhem kunnen zitten toch?

Misschien wordt er wel aangenomen dat hij op de vlucht was terwijl hij dat misschien
helemaal niet was.

Kijk dat het een klootzak is wisten we al, maar of hij deze moord heeft gepleegd is helemaal niet zeker,
dat hij alle schijn tegen zich heeft, dat is wel zeker...
pi_82393598
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Denk je dat ze 'm dan niet zouden vinden of zo
Dat doet er niet toe. Nederland levert geen onderdanen uit aan Peru.
pi_82393630
quote:

Daar gaan we weer, dit is al 100 keer uitgelegd
Als hij de eerste beste vlucht uit zuid amerika zou nemen, en hij moet een uur of 9 in het vliegtuig zitten, dan riskeert hij dat hij bij aankomst op schiphol gelijk wordt aangehouden, en hij was op de VLUCHT, weet je wel, vluchten, uit het zicht blijven van de politie, dan is het veel lucratiever om op het land te blijven, geen paspoorten af te geven enz., zodat men je niet zo makkelijk kan tracken, Joran wist natuurlijk niet wanneer ze dat meisje zouden vinden, zaak was om zo snel mogelijk onopgemerkt zo ver weg te komen, in het vliegtuig werkt zoiets niet, want dan word je al snel opgemerkt, is een kwestie van de passagirslijst checken
pi_82393669
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef Jesine het volgende:

[..]

Als hij de eerste beste vlucht uit zuid amerika zou nemen, en hij moet een uur of 9 in het vliegtuig zitten, dan riskeert hij dat hij bij aankomst op schiphol gelijk wordt aangehouden, en hij was op de VLUCHT, weet je wel, vluchten, uit het zicht blijven van de politie, dan is het veel lucratiever om op het land te blijven, geen paspoorten af te geven enz., zodat men je niet zo makkelijk kan tracken, Joran wist natuurlijk niet wanneer ze dat meisje zouden vinden, zaak was om zo snel mogelijk onopgemerkt zo ver weg te komen, in het vliegtuig werkt zoiets niet, want dan word je al snel opgemerkt, is een kwestie van de passagirslijst checken
Maar dan had hij wel in NL gezeten.
pi_82393726
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Misschien ben je niet altijd rationeel nadat je een moord pleegt. Dan denk je niet na over uitleveringsverdragen enzo.
pi_82393774
quote:

[..]

Die 'm dan vervolgens uitleveren aan de USA vanwege de afpersingszaak.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:11:09 #184
3542 Gia
User under construction
pi_82393794
quote:

[..]

Maarrrr, hij wilde helemaal niet zitten. Dus wilde hij niet opgepakt worden. Te voet naar Chili gaf hem nog een kans niet gevonden te worden.
pi_82393798
quote:

[..]

nee, en in NL is hij lekker veilig, vorige keer was hij hier in Arnhem met stenen bekogeld

in ieder geval was het zaak om 1. snel uit Peru te zien, wie weet, zou hij via Santiago wel verder gaan vliegen, who knows, of misschien was hij wel van plan even in de zuid amerikaanse jungle onder te duiken,wie zal het zeggen...Joran in ieder geval niet, tot nu toe niks gehoord, oevr een bekentenis, of een uitleg wat hij aan het doen was in Chili

Dames en heren, wie heeft er nog nieuwe info???????? ben al beetje moe, van steeds speculeren over de reeds bekende uit-gespeculeerde info
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 14:11:50 #186
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82393825
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:09 schreef nikk het volgende:

[..]

Misschien ben je niet altijd rationeel nadat je een moord pleegt. Dan denk je niet na over uitleveringsverdragen enzo.
Daarom mailde hij zijn advocaat.

Hallo, help, s.o.s., mayday mayday, ze zoeken me hier, waar kan ik het beste naartoe gaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 juni 2010 @ 14:12:02 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82393836
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:09 schreef nikk het volgende:

Hij weet natuurlijk op zijn duimpje met welke landen Peru een uitleveringsverdrag heeft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 6 juni 2010 @ 14:12:38 #188
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82393861
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef Jesine het volgende:

[..]

Volgens mij is je enige prioriteit op zo'n moment weg uit zo'n achtergesteld land; liever opgepakt worden op Schiphol dan in Peru of Chili blijven en het risico lopen daar gepakt te worden.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mańana O+
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 14:12:57 #189
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82393873
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij weet natuurlijk op zijn duimpje met welke landen Peru een uitleveringsverdrag heeft
Als je kan mailen dan kun je ook googlen hoor.
pi_82393897
quote:

[..]

Je bent niet in Nederland als je nog niet door de douane op Schiphol bent.
pi_82393898
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef krapula het volgende:

[..]

goed punt

Maargoed, ik heb het idee dat sommige mensen zichzelf iets te serieus nemen met het 'oplossen' van de moordzaak. Alle roddels die op internet circuleren worden door veel mensen aangegrepen om hun 'oplossing' te onderbouwen.
Ja, waarom dat zo is weet ik ook niet. Ik zit nu ook half m'n tentamen voor te bereiden en half elke post en website over Joran te lezen. Massahysterie, iedereen heeft het erover, iedereen wil er alles van weten, iedereen wil het oplossen, en iedereen wil de eerste zijn, vandaar dat elke kleine roddel direct overgenomen wordt (zie de roddels over zijn zelfmoord van afgelopen woensdag en donderdag).
Daarbij ging het al een week alleen over de verkiezingen en is dit een leuke afwisseling.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82393930
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Volgens mij is je enige prioriteit op zo'n moment weg uit zo'n achtergesteld land; liever opgepakt worden op Schiphol dan in Peru of Chili blijven en het risico lopen daar gepakt te worden.
Nou, dat ben ik niet met je eens, ik denk niet dat hij ergens opgepakt wilde worden, ik denk dat hij letterlijk op de vlucht was, en gewoon ergens zou onderduiken
  zondag 6 juni 2010 @ 14:14:13 #193
3542 Gia
User under construction
pi_82393935
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Daarom mailde hij zijn advocaat.

Hallo, help, s.o.s., mayday mayday, ze zoeken me hier, waar kan ik het beste naartoe gaan?
Dan ga je ervan uit dat ze is vermoord toen hij even koffie ging halen.
Dan kan ze niet vermoord zijn, nadat hij vertrokken was naar Chili, anders kan hij niet vermoeden dat hij gezocht wordt.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:15:01 #194
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82393971
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Ja, waarom dat zo is weet ik ook niet. Ik zit nu ook half m'n tentamen voor te bereiden en half elke post en website over Joran te lezen. Massahysterie, iedereen heeft het erover, iedereen wil er alles van weten, iedereen wil het oplossen, en iedereen wil de eerste zijn, vandaar dat elke kleine roddel direct overgenomen wordt (zie de roddels over zijn zelfmoord van afgelopen woensdag en donderdag).
Daarbij ging het al een week alleen over de verkiezingen en is dit een leuke afwisseling.
Waarom dat zo is? Omdat eigenlijk iedereen het wel weet dat hij het heeft gedaan, alleen hij het bij de hollyway zaak wel heel goed aan pakte en er geen genoeg bewijs is/was, en daarom iedereen hem nu wilt aanpakken
  zondag 6 juni 2010 @ 14:15:58 #195
3542 Gia
User under construction
pi_82394007
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef maickeltje het volgende:

en daarom iedereen hem nu wilt aanpakken
Niet iedereen, de Joran-fans blijven in hem geloven!!
pi_82394046
Wat doet een Nederlandse ambassade eigenlijk als je daar wil schuilen?
  zondag 6 juni 2010 @ 14:17:13 #197
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82394061
quote:
Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Jesine het volgende:
Dames en heren,

zijn er nog wat nieuwe berichten?
- nieuw aanvullend filmpje?
- moeder die is aangekomen in Peru?
- bebloede kleding die is onderzocht?
- wat er in de e-mail stond tussen Joran en advocaat Bert de Rooij?
- interview met de kofiie/breakfast zaak?

De info die we tot zover bespreken ken ik nu wel, ik wil aanvullende info
Iemand iets nieuws?
Jazeker! Hier de hotelbeelden!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 6 juni 2010 @ 14:17:33 #198
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82394077
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Niet iedereen, de Joran-fans blijven in hem geloven!!
Dat is waar, maar de mensen die de pest in hem hebben willen dat hij nu eindelijk eens gepakt word.
pi_82394101
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Waarom dat zo is? Omdat eigenlijk iedereen het wel weet dat hij het heeft gedaan, alleen hij het bij de hollyway zaak wel heel goed aan pakte en er geen genoeg bewijs is/was, en daarom iedereen hem nu wilt aanpakken
Nou, dan vallen we weer in herhaling, maar ik blijf erbij. Onschuldig tot tegendeel bewezen. Geen lijk, geen zaak. De meningen over Natalee zijn gebaseerd op zijn eigen uitspraken (die hij tachtig keer heeft veranderd), die weer door subjectieve media zijn opgeschreven...

En wb deze zaak weten we ook nog niet genoeg.

Hij is dus nog onschuldig en ik ben er noch van overtuigd dat hij schuldig is aan de dood van Natalee; noch van zijn Thaise-pimpacties; noch van de moord op deze Flores.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82394111
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef Jesine het volgende:

[..]

nee, en in NL is hij lekker veilig, vorige keer was hij hier in Arnhem met stenen bekogeld

in ieder geval was het zaak om 1. snel uit Peru te zien, wie weet, zou hij via Santiago wel verder gaan vliegen, who knows, of misschien was hij wel van plan even in de zuid amerikaanse jungle onder te duiken,wie zal het zeggen...Joran in ieder geval niet, tot nu toe niks gehoord, oevr een bekentenis, of een uitleg wat hij aan het doen was in Chili

Dames en heren, wie heeft er nog nieuwe info???????? ben al beetje moe, van steeds speculeren over de reeds bekende uit-gespeculeerde info
Nieuwe info zal er nog niet zijn, het is daar 7.15u nu.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')