quote:
quote:
quote:
Zoetermeer mis je ook niet veel aan hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom nooit in Zoetermeer, maar Scheveningen ben je zo, althans ik wel
Schiedam is ook 1 grote ellendequote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoetermeer mis je ook niet veel aan hoor
Scheviningen is iets van 25 min rijden, zit in 12 min in Den Haag
Topics zijn er nog wel trouwens, worden alleen weer uit diversen gemikt om een of andere reden
Rotterdam mag ik hopenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Schiedam is ook 1 grote ellende![]()
Ik verhuis voor de leuke dingen altijd een stad verder
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje mistig ofzo, ik kan heul die Kerk uit jouw stadje niet meer zien
Maar natuurlijkquote:
Op zich wel begrijpelijk als het bewust is, uiteraard is dit een crea oplossing geweestquote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Koen66 het volgende:
Topics zijn er nog wel trouwens, worden alleen weer uit diversen gemikt om een of andere reden
Delft?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Schiedam is ook 1 grote ellende![]()
Ik verhuis voor de leuke dingen altijd een stad verder
Ja lummel dat bedoel ik tochquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Koen66 het volgende:
Pisces, ben jij qua sterrenbeeld soms vissen?
Oh, zeg ff wanneer, kan ik terugzwaaienquote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lummel dat bedoel ik toch
Ik zal even zwaaien als de mist weggetrokken is
Dan voel je de volgende vraag al aankomenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee m'n dochter, ik ben een echte tweeling
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, zeg ff wanneer, kan ik terugzwaaien
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan voel je de volgende vraag al aankomen
Slaat 29 dan ook op je dochter
Dertigerrrrrrquote:Op zondag 6 juni 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehad.
Nee ik ben 29 30
Nope, Zoetermeer, dus wel redelijk dichtbij!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zit jij in Delft Koen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef Kally het volgende:
Hoe oud is je dochter Pisces?
Owwwquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wordt het 15 graden, dan kan ik de sjaal weer om in de ochtend zeker![]()
[..]
15 maanden
Ach wat schattigquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wordt het 15 graden, dan kan ik de sjaal weer om in de ochtend zeker![]()
[..]
15 maanden
Welnee, leeftijd doet er niet toequote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach wat schattig
Al bijna te jong voor mijn jongens straks (5 en 7)
Rauzquote:
quote:
Mijn jongens zitten al vrij ruim in de meidenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, leeftijd doet er niet toe![]()
Ik wou mijn jongste al aanbieden
Alhoewel, dat is nogal een vreselijke boef dus ik weet niet of ze daar nu blij mee is, hij heeft wel mooie blauwe ogen en een vreselijk ondeugend smoeltjequote:
Oudste is nu van meisjes bleghhhhhhhhhquote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn jongens zitten al vrij ruim in de meiden
Echt een meidenbuurt hier wat dat betreft....
Is qua spelen weer wat minder, maar ze hebben elkaar gelukkig
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel, dat is nogal een vreselijke boef dus ik weet niet of ze daar nu blij mee is, hij heeft wel mooie blauwe ogen en een vreselijk ondeugend smoeltje
Jongeste vind meisjes een beetje raar, al had ie er wel 2 op z'n verjaardagsfeestje.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste is nu van de meisjes bleghhhhhhhhh![]()
Jongste heeft een hoop vriendinnetjes op school, de player
Hehequote:
Nou ze hebben bij hun vader net een zusje gekregen, nu vinden ze het nog leuk, maar ben benieuwdquote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er hier een paar lopen in de buurt van zo rond de 5, en die kunnen er ook wat van, echte kleuterleeftijd, "hey kijk nou een baby, wat STOM!!!!!!!!!!ECHT STOM!!!!"
5 minuten later dingetjes aangeven enzo
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jongeste vind meisjes een beetje raar, al had ie er wel 2 op z'n verjaardagsfeestje.
Oudste zit vaak stoer te doen bij de meisjes, gisteren op het strakd liep ie er ook weer 2 te stalken.
Dat heeft ie absoluut niet van z'n pa, ikke zeker geen playertype...
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ze hebben bij hun vader net een zusje gekregen, nu vinden ze het nog leuk, maar ben benieuwd
quote:
Vanaf een bepaalde leeftijd doe je als ouder toch niet veel meer goed....quote:Op zondag 6 juni 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat komt en gaat in fasesNet als mama die misschien soms ook gewoon STOM is
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:52 schreef Koen66 het volgende:
Denk vandaag maar een beetje relaxed in en om het huis te blijven hangen.
Strand, buitenzwembad etc is vragen om ellende
Ik weet wel dat de overburen een feestje in de tuin hadden toenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk als het ineens gaat donderen en je moet je snel uit de voeten maken.![]()
Was het nou vorige week Zondag, of de week ervoor, ik kon zelfs geluid van de laptop niet meer horen, zo hard was het aan het donderen.
Beetje thuis opruimen, zo even wat boodschappen halen en dat ist ook welquote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef iBenny het volgende:
Ik ben neit echt wat van plan... ik zie wel wat de dag me brengt
jij?
Klopt.... er zijn de laatste tijd wat problemen met de server ofzo.quote:
Hier is het op dit moment wel te doen... misschien wel geen zonnetje, maar de temperatuur is zeker niet misquote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
En het weer kan nu geen excuus zijn zou je denken
\quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier is het op dit moment wel te doen... misschien wel geen zonnetje, maar de temperatuur is zeker niet mis
laat ook maarquote:Op zondag 6 juni 2010 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
hoezo:?
Als je er langer over doet ben je lui
Bij ons is alles dicht qua supersquote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje thuis opruimen, zo even wat boodschappen halen en dat ist ook wel
Ja dat moet ik hier ook, met dit weer verliest mn kat pakken met haarquote:Op zondag 6 juni 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij ons is alles dicht qua supersMaar opruimen in huis vond ik ook wel een goed plan
Vooral stofzuigen
Die van mij ookquote:Op zondag 6 juni 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik hier ook, met dit weer verliest mn kat pakken met haar
Ja goed plan, ik doe het ook gewoon op m'n gemakquote:Op zondag 6 juni 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ookEn ik heb echt zoveel stof nu in huis
Ik schaam me er bijna voor
Maar het is hier zo warm... dus heb geen zin... lekker rustig aan vandaag
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het damesaanbod hier wordt groter.
Goedemiddag allemaal!
Ik moet dus ook stofzuigen, nu heeft oudste van de week een spiderman masker opgezogenquote:
Ach, als het werkt, waarom niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[GEZ] Gratis AH Beesies!
Wat een schooier.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[GEZ] Gratis AH Beesies!
Wat een schooier.
Des te gezelliger toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Was dat de bedoeling dan? Ik had niet door dat hier zoveel kerels zaten! Het leek me hier gewoon wel gezellig
![]()
En goedemiddag!
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
... nu heeft oudste van de week een spiderman masker opgezogen![]()
Da's balen ja! Heb je geen dweilstok? Dan steek je die de buis in (wel even alles demonterenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet dus ook stofzuigen, nu heeft oudste van de week een spiderman masker opgezogen![]()
En die zit nu vast in de slang, het beweegbare gedeelte en nu ben ik dus op zoek naar iets om het eruit te duwen, maar kan natuurlijk niks vinden
Ik kan er niet om lachen eigenlijkquote:
whehehequote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[GEZ] Gratis AH Beesies!
Wat een schooier.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's balen ja! Heb je geen dweilstok? Dan steek je die de buis in (wel even alles demonteren) en dan kun je em er vast zo uithalen
Een heel Spiderman masker opgezogen?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet dus ook stofzuigen, nu heeft oudste van de week een spiderman masker opgezogen![]()
En die zit nu vast in de slang, het beweegbare gedeelte en nu ben ik dus op zoek naar iets om het eruit te duwen, maar kan natuurlijk niks vinden
Dank je.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Was dat de bedoeling dan? Ik had niet door dat hier zoveel kerels zaten! Het leek me hier gewoon wel gezellig
![]()
En goedemiddag!
quote:
Woah, zijn er ook grote dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Gister bij de Arena stonden ze die grote beessies gratis uit te delen
Vinnik ookquote:
Ja van stof hoorquote:
Een grote oranje. Metertje lang ofzo, en je kan je hand dan in het koppie steken, heb je zo'n soort buikspreekpopquote:Op zondag 6 juni 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, zijn er ook grote dan?Ik vind ze stiekem wel schattig
Dus een grote witte zou wel leuk zijn
![]()
[..]
Vinnik ook
Hihihiquote:
Dankje! Ik zag dit topic al een paar keer voorbij schieten en vond het nu tijd om te postenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je.
De verhouding is wel aardig gelijk denk ik. Misschien tijd voor een onderzoekje.
En welkom hier!
Ik denk niet dat je dat wilt als de zak er ook nog in zitquote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt de stofzuiger toch ook laten blazen ofzo?
Mmhhh... oranje... da's dan wel weer jammerquote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een grote oranje. Metertje lang ofzo, en je kan je hand dan in het koppie steken, heb je zo'n soort buikspreekpop
O sorry.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wilt als de zak er ook nog in zit![]()
Trouwens, wat zit jij allemaal voor 'n polls te openen?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
Heel ff naar de wc en het is hier meteen druk
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
Heel ff naar de wc en het is hier meteen druk
Ja ik bedoelde het niet slecht.quote:
Later!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:15 schreef D. het volgende:
[..]
Trouwens, wat zit jij allemaal voor 'n polls te openen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei het vannacht nog tegen Kally: volgens mij viel het op
Ja maar hij zat muurvast, maar met de stok en brute kracht is het geluktquote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt de stofzuiger toch ook laten blazen ofzo?
Ik hang in de halterbankquote:Op zondag 6 juni 2010 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat 'trainen' bij D. dan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij zat muurvast, maar met de stok en brute kracht is het gelukt![]()
Stofzuigen
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei het vannacht nog tegen Kally: volgens mij viel het op
Mooi zo, en ik bedoelde het echt niet verkeerd, moest gewoon lachen. Ik lach altijd om de verkeerde dingenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij zat muurvast, maar met de stok en brute kracht is het gelukt![]()
Stofzuigen
Does niet zo gek, ik moest ook lachen, ik bedoel dat kind heel lief zijn kamer doenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi zo, en ik bedoelde het echt niet verkeerd, moest gewoon lachen. Ik lach altijd om de verkeerde dingen![]()
Ons he, onsquote:Op zondag 6 juni 2010 13:24 schreef Kally het volgende:
Maar ik vind jullie wel lief, een dochtertje voor mij
Ow....waaromquote:
quote:
zit je Titanic te kijken?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit hier te snotteren, ook even 20x niet normaal.
Ben je The Notebook aan het kijken.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit hier te snotteren, ook even 20x niet normaal.
Meteen dingen eigenen?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:24 schreef Kally het volgende:
Maar ik vind jullie wel lief, een dochtertje voor mij
Dat is een filmquote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat een film of refereer je aan m'n computer?
Als het een Apple is, dat ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat een film of refereer je aan m'n computer?
kunstmatige inseminatiequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het niet.![]()
En ik ben anti-filmkenner.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef D. het volgende:
Ow, ik ben al overbodig
nou, dan ga ik maar douchen![]()
quote:
Ach, ergens moet de sperma vandaan komen.. \quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef D. het volgende:
Ow, ik ben al overbodig
nou, dan ga ik maar douchen![]()
quote:
Wel?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik ooit meedoe aan Weekend Miljonairs, dan haal ik hier ook een aantal hulplijnen vandaan.
lol.quote:
Zou een vierde keuze meoten zijn...quote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik ooit meedoe aan Weekend Miljonairs, dan haal ik hier ook een aantal hulplijnen vandaan.
En dan zo'n ONZ of KLB klapmongool aan de lijn krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou een vierde keuze meoten zijn...
50/50, publiek, bellen en Fok!
Hier zit zoveel specifieke kennis.quote:
Het grappige is, ik zet de lay out op new. En dan heb ik nog steeds de baggerlayout.quote:
Het publiek is vaak toch dom.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier zit zoveel specifieke kennis.Maar als je hulplijn bent kun je niet voor mij in het publiek zitten.
Ik bedoel een topic openenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan zo'n ONZ of KLB klapmongool aan de lijn krijgen.
"'Ja hallo ik vroeg me af wanneer de slag van Nieuwpoort was''
''hehehehehe hendig sjiej kut jemoeder![]()
slotje, IBTL NEUKUH!''
Gewoon hier blijven.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt mijn dag niet![]()
De kat ging ervandoor met de krentenbollen![]()
Het is duidelijk, ik moet dus niks meer doen, gewoon gaan zitten
Jij bent dan ook geen crewquote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het grappige is, ik zet de lay out op new. En dan heb ik nog steeds de baggerlayout.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het grappige is, ik zet de lay out op new. En dan heb ik nog steeds de baggerlayout.
Oooooo, ok.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen crewDat schijnt nog even te duren.
Wat een onzin eigenlijk, dat de abbohouders het later krijgen. Die betalen gewoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst de crew, dan abo-houders en daarna pas de overige leden
quote:
Wij zijn next dus. Vond hem erg mooi wat ik er van heb gezien dus ben benieuwdquote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst de crew, dan abo-houders en daarna pas de overige leden
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk, dat de abbohouders het later krijgen. Die betalen gewoon.
precies, ik ook... kan niet wachtenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zijn next dus. Vond hem erg mooi wat ik er van heb gezien dus ben benieuwd
Doen, al is het alleen maar om van de ads af te zijn en evt. eigen headers in te kunnen stellenquote:
Ik vraag me af waarom er 60.000 euro nodig is.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doen, al is het alleen maar om van de ads af te zijn en evt. eigen headers in te kunnen stellen
Op 2 plekken toch? sport en FPquote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
O vandaar, Rauzer is nog crew. Nu snap ik het pas.
Ik wilde net gaan vragen of jij 'm al ingesteld hadquote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
O vandaar, Rauzer is nog crew. Nu snap ik het pas.
Hier in het zuiden nog nietquote:
De crew is betatestingquote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk, dat de abbohouders het later krijgen. Die betalen gewoon.
Oo ik dacht dat ie klaar was.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De crew is betatestingWil jij betalen om te betatesten? Danny wil gewoon zoveel mogelijk foutjes er nog uithalen voordat het naar het grotere publiek gaat, iets wat logisch is. Anders krijgen we weer tig KLB/FB topics met gezeur. Want het is toch nooit goed
Zullen sowieso wel tig KLB-topics worden geopend over de nieuwe layoutquote:Op zondag 6 juni 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De crew is betatestingWil jij betalen om te betatesten? Danny wil gewoon zoveel mogelijk foutjes er nog uithalen voordat het naar het grotere publiek gaat, iets wat logisch is. Anders krijgen we weer tig KLB/FB topics met gezeur. Want het is toch nooit goed
Inderdaad, het blijft KLB.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zullen sowieso wel tig KLB-topics worden geopend over de nieuwe layout
Nee ik wil wel de lol van een kindje maken natuurlijkquote:
What's in a namequote:Op zondag 6 juni 2010 13:48 schreef Rauzer het volgende:
Alphatesting, Pheno. Beta wordt wel gedaan door abo denk ik.
En daarna word ik afgedankt?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik wil wel de lol van een kindje maken natuurlijk
Met D?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik wil wel de lol van een kindje maken natuurlijk
*mental image*quote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even wat doen. Liggen in de tuin bijvoorbeeld. Nakend.
Meen je niet.quote:
Bron?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef Rauzer het volgende:
ROBBEN DRIE MAANDEN AAN DE KANT!
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef Rauzer het volgende:
ROBBEN DRIE MAANDEN AAN DE KANT!
quote:
Ik sprak in zijn algemeenheidquote:
Dacht ik al jaquote:
O jaquote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het ging over de baby van jou en D.
Ik zeg niets meerquote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij en kally die een dochtertje gaan maken
jij bent algemeen... dat weet je toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, je zei 'voor mij' toen het over ons ging, da's niet algemeen
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, je zei 'voor mij' toen het over ons ging, da's niet algemeen
Ik heb lapo gepost, het was alleen geen lapo.quote:
De poging strandde in schoonheid.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb lapo gepost, het was alleen geen lapo.![]()
Net nu ik achter in de tuin zit en net wel/net geen bereik heb op mijn wifi...quote:
We kennen het.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de FA's lagen op het strand ofzo, vrijdag was eigenlijk de bedoeling
Het gaat toch regenen zoquote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Net nu ik achter in de tuin zit en net wel/net geen bereik heb op mijn wifi...
Refresh duurt dan veel te lang om dit te volgen
Hier is het alquote:
quote:
Kijk niet zo naar mij, ik heb het niet besteldquote:Op zondag 6 juni 2010 14:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar we hebben een mooie overkapping, dus als de temperatuur goed blijft, kan ik blijven zitten/liggen...
(zal we niet, maar goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Die hadden wij net, het gaat nu iets harder, ik stuur het naar je toequote:
Huh hoe kan datquote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Die hadden wij net, het gaat nu iets harder, ik stuur het naar je toe
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga me even klaar maken, visite komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh hoe kan dat![]()
Het komt vanuit het Zuiden, dus ik zou het eerder moeten hebben
quote:
Wie dan wel?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk niet zo naar mij, ik heb het niet besteld![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat je dan de stofzuigerslang door kon spoelen ermee?
Hoeveelste is ze al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |