Omgeving Bredaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
TS, waar woon je? Dan weet ik waar ik ze moet bezorgen
Ook bij de bananenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:39 schreef LightLuke het volgende:
Ik heb ze al!Gewoon een keer bij de AH wat halen wat in de bonus is, je krijgt ze volgende week bij de calve pindakaas
Dat weet ik nou onderhand ook welquote:Op maandag 7 juni 2010 10:42 schreef Zondaar313 het volgende:
Simpelweg een keertje shoppen bij de ah lijkt mij de makkelijkste oplossing..
ik doe ook nooit boodschappen bij de AH, maar toch ga ik een keer boodschapjes halenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet ik nou onderhand ook wel![]()
Ik zou dit topic hier niet plaatsen als ik bij Ah boodschappen zou gaan doen...
Ik had je topic gezien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe ook nooit boodschappen bij de AH, maar toch ga ik een keer boodschapjes halen
Heb je juichbandjes? Ik wil ze wel ruilen
[GEZ] Juichbandjes van de Plus
die wuppies heb ik ooit gespaard 4 jaar geleden.quote:
Wat heb je nu precies?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef T42 het volgende:
[..]
die wuppies heb ik ooit gespaard 4 jaar geleden.
en die beestjes heb ik gebruikt voor een foto. (reclame auto ah)
dus nu over. niks handel... ik heb ze gratis gekregen van de ah en ze mogen ook voor weining weg.
owjah foto is niet gebruikt bij de ah3dagen aan plakken geweest
heb een doos met 500 van die beestjes staan (plakkertjes zijn wel al gebruikt)quote:
Okquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef T42 het volgende:
[..]
heb een doos met 500 van die beestjes staan (plakkertjes zijn wel al gebruikt)
maar iemand is je al voor effe kijke of die ze wil
had er wat bied je bij staan toen en dat mag dus bijv een kratfustje bier ofzo zijn
.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb er ook wel een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |