quote:
quote:
quote:
Zoetermeer mis je ook niet veel aan hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom nooit in Zoetermeer, maar Scheveningen ben je zo, althans ik wel
Schiedam is ook 1 grote ellendequote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoetermeer mis je ook niet veel aan hoor
Scheviningen is iets van 25 min rijden, zit in 12 min in Den Haag
Topics zijn er nog wel trouwens, worden alleen weer uit diversen gemikt om een of andere reden
Rotterdam mag ik hopenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Schiedam is ook 1 grote ellende![]()
Ik verhuis voor de leuke dingen altijd een stad verder
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje mistig ofzo, ik kan heul die Kerk uit jouw stadje niet meer zien
Maar natuurlijkquote:
Op zich wel begrijpelijk als het bewust is, uiteraard is dit een crea oplossing geweestquote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Koen66 het volgende:
Topics zijn er nog wel trouwens, worden alleen weer uit diversen gemikt om een of andere reden
Delft?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Schiedam is ook 1 grote ellende![]()
Ik verhuis voor de leuke dingen altijd een stad verder
Ja lummel dat bedoel ik tochquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Koen66 het volgende:
Pisces, ben jij qua sterrenbeeld soms vissen?
Oh, zeg ff wanneer, kan ik terugzwaaienquote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lummel dat bedoel ik toch
Ik zal even zwaaien als de mist weggetrokken is
Dan voel je de volgende vraag al aankomenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee m'n dochter, ik ben een echte tweeling
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, zeg ff wanneer, kan ik terugzwaaien
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan voel je de volgende vraag al aankomen
Slaat 29 dan ook op je dochter
Dertigerrrrrrquote:Op zondag 6 juni 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehad.
Nee ik ben 29 30
Nope, Zoetermeer, dus wel redelijk dichtbij!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zit jij in Delft Koen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef Kally het volgende:
Hoe oud is je dochter Pisces?
Owwwquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wordt het 15 graden, dan kan ik de sjaal weer om in de ochtend zeker![]()
[..]
15 maanden
Ach wat schattigquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wordt het 15 graden, dan kan ik de sjaal weer om in de ochtend zeker![]()
[..]
15 maanden
Welnee, leeftijd doet er niet toequote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach wat schattig
Al bijna te jong voor mijn jongens straks (5 en 7)
Rauzquote:
quote:
Mijn jongens zitten al vrij ruim in de meidenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, leeftijd doet er niet toe![]()
Ik wou mijn jongste al aanbieden
Alhoewel, dat is nogal een vreselijke boef dus ik weet niet of ze daar nu blij mee is, hij heeft wel mooie blauwe ogen en een vreselijk ondeugend smoeltjequote:
Oudste is nu van meisjes bleghhhhhhhhhquote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn jongens zitten al vrij ruim in de meiden
Echt een meidenbuurt hier wat dat betreft....
Is qua spelen weer wat minder, maar ze hebben elkaar gelukkig
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel, dat is nogal een vreselijke boef dus ik weet niet of ze daar nu blij mee is, hij heeft wel mooie blauwe ogen en een vreselijk ondeugend smoeltje
Jongeste vind meisjes een beetje raar, al had ie er wel 2 op z'n verjaardagsfeestje.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste is nu van de meisjes bleghhhhhhhhh![]()
Jongste heeft een hoop vriendinnetjes op school, de player
Hehequote:
Nou ze hebben bij hun vader net een zusje gekregen, nu vinden ze het nog leuk, maar ben benieuwdquote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er hier een paar lopen in de buurt van zo rond de 5, en die kunnen er ook wat van, echte kleuterleeftijd, "hey kijk nou een baby, wat STOM!!!!!!!!!!ECHT STOM!!!!"
5 minuten later dingetjes aangeven enzo
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jongeste vind meisjes een beetje raar, al had ie er wel 2 op z'n verjaardagsfeestje.
Oudste zit vaak stoer te doen bij de meisjes, gisteren op het strakd liep ie er ook weer 2 te stalken.
Dat heeft ie absoluut niet van z'n pa, ikke zeker geen playertype...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |