quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[GEZ] Gratis AH Beesies!
Wat een schooier.

Des te gezelliger toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Was dat de bedoeling dan? Ik had niet door dat hier zoveel kerels zaten! Het leek me hier gewoon wel gezellig
![]()
En goedemiddag!

quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
... nu heeft oudste van de week een spiderman masker opgezogen![]()

Da's balen ja! Heb je geen dweilstok? Dan steek je die de buis in (wel even alles demonterenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet dus ook stofzuigen, nu heeft oudste van de week een spiderman masker opgezogen![]()
En die zit nu vast in de slang, het beweegbare gedeelte en nu ben ik dus op zoek naar iets om het eruit te duwen, maar kan natuurlijk niks vinden

Ik kan er niet om lachen eigenlijkquote:

whehehequote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[GEZ] Gratis AH Beesies!
Wat een schooier.

quote:Op zondag 6 juni 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's balen ja! Heb je geen dweilstok? Dan steek je die de buis in (wel even alles demonteren) en dan kun je em er vast zo uithalen

Een heel Spiderman masker opgezogen?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet dus ook stofzuigen, nu heeft oudste van de week een spiderman masker opgezogen![]()
En die zit nu vast in de slang, het beweegbare gedeelte en nu ben ik dus op zoek naar iets om het eruit te duwen, maar kan natuurlijk niks vinden

Dank je.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Was dat de bedoeling dan? Ik had niet door dat hier zoveel kerels zaten! Het leek me hier gewoon wel gezellig
![]()
En goedemiddag!

quote:

Woah, zijn er ook grote dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Gister bij de Arena stonden ze die grote beessies gratis uit te delen
Vinnik ookquote:

Ja van stof hoorquote:

Een grote oranje. Metertje lang ofzo, en je kan je hand dan in het koppie steken, heb je zo'n soort buikspreekpopquote:Op zondag 6 juni 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, zijn er ook grote dan?Ik vind ze stiekem wel schattig
Dus een grote witte zou wel leuk zijn
![]()
[..]
Vinnik ook

Hihihiquote:
Dankje! Ik zag dit topic al een paar keer voorbij schieten en vond het nu tijd om te postenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je.
De verhouding is wel aardig gelijk denk ik. Misschien tijd voor een onderzoekje.
En welkom hier!

Ik denk niet dat je dat wilt als de zak er ook nog in zitquote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt de stofzuiger toch ook laten blazen ofzo?

Mmhhh... oranje... da's dan wel weer jammerquote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een grote oranje. Metertje lang ofzo, en je kan je hand dan in het koppie steken, heb je zo'n soort buikspreekpop

O sorry.quote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wilt als de zak er ook nog in zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |