Ik krijg een stijve van haar inkijk, omdat ik Anita een prachtvrouw vind. Zo geil, ik wil haar tieten wel eens zien op de webcam.quote:
owja shitquote:
ook gewoon 20 viewsquote:
HMMM KOM MAAR OP MET JE CENTEBAK!quote:
Okee ik ben HEEL snel afgehaakt toen ik dat zeg.quote:
Nee joh dat is heel hip en cool en iedereen wil dan met je praten want denken dan OOOOH WAT EEN KOEL PERSOON en niet de special effect vergeten hé!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee ik ben HEEL snel afgehaakt toen ik dat zeg.
Echt extreem zwaar over de top met haar zogenaamde cassetterecorder, Jostimuziek en slome uitstraling.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Nee joh dat is heel hip en cool en iedereen wil dan met je praten want denken dan OOOOH WAT EEN KOEL PERSOON en niet de special effect vergeten hé!
Volgens mij verwart ze het met pijp bewegingen...quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef sciter het volgende:
Cool Fok! heeft een eigen filmpje!
Anita speelt mooi mee
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Waarom ? Alsof dit hele topic al niet ver genoeg is gegaan.
En Floortje heeft een probleem Whoehaahahahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Smight het volgende:
[..]
Volgens mij verwart ze het met pijp bewegingen...
Ja, wel onder een spoiler publiceren.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef porsche1 het volgende:
Zou ik haar op msn toevoegen en naakt pics proberen te verkrijgen?
Haha, hoe diep kunnen mensen zinken.quote:
Ze is gewoon (bijna) 41 jaar met drie lagen make-up.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Bij het filmpje "hoofdje schudden" lijkt het wel alsof haar voorhoofd zo strak is als een ballon (en zo rond ook) . Volgens mij is het gewoon een typetje a la ushi en dushi maar dan anders
Dat noem je een trollquote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Bij het filmpje "hoofdje schudden" lijkt het wel alsof haar voorhoofd zo strak is als een ballon (en zo rond ook) . Volgens mij is het gewoon een typetje a la ushi en dushi maar dan anders
Iemand van (bijna) 41 jaar die dit al twee jaar doet, is moeilijk een troll te noemen, ook al voeden wij de troll massaal.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:20 schreef Tocadisco het volgende:
Geen idee of hij al eerder in het topic is geplaatst, maar deze is te leuk om hier niet gepost te worden:
"Dat dit kan in Nederland"
Anita vind dit niet leuk, ik eis dat je oprecht je excuses aanbiedt!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Anita vind dit niet leuk, ik eis dat je oprecht je excuses aanbiedt!
quote:Ik ga dinsdag een video maken over het gekke kaartje wat wezens op fok hebben getkend. Ik sal iedereen op t kaartje opnoemen en dit is goed bespreken. Wel heb mn manager al gezeg dat er ook wat leife berichten opstaan dus ook daar sal ik fans hebben denk ik. Dinsdag gaat mn manager de kaart van die site halen en sal ik hem bespreken in een video @ Love Anita!
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef porsche1 het volgende:
Graseter wilt mij niet leren hoe ik zoeen foto moet hakken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:20 schreef Tocadisco het volgende:
Geen idee of hij al eerder in het topic is geplaatst, maar deze is te leuk om hier niet gepost te worden:
"Dat dit kan in Nederland"
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:01 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige topics:
Ik wil Anita neuken !
Anita, Bjoetie goeroe #2
Anita, Bjoetie goeroe #3.
Anita, Bjoetie goeroe #4.
Anita, Bjoetie goeroe #5.
Boodschap aan ons:
Topics van haar:
Fokkers die pesten en plagen
Anita wil rectificatie
Originele OP:
[..]
Wat van mijn (porsche1) YouTube reacties:
[ afbeelding ]
(Volgorde klopt niet, ik heb gewoon wat onder elkaar geplakt.)
Leuk filmpje van een FOK!ker.
Kaart voor haar verjaardag:
[ afbeelding ]
Reactie op mijn berichtje:
[ afbeelding ]
Haters.![]()
Natuurlijk, heb je ooit zulke mooie make-up gezien. Ze word een wereldberoemd styliste.quote:
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef stef040 het volgende:
Heb op hyves respect gekregen van Anita op m'n Alexander McQueen gadget wtf
Klopt, heb het gecheckt... ze heeft trouwens de die foto met het Goofypetje ook gerespecteerdquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, heb het gecheckt... ze heeft trouwens de die foto met het Goofypetje ook gerespecteerd
Ja ik zie het, dik fantastischquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Flashbag het volgende:
-geedit-
Ze respect haar "wat haters mij aandoen" foto's.
Ik heb al contact opgenomen met mn advocaat en ik ga Anita aanklagen vanwege stalken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef LeaderRoel het volgende:
We moeten die verjaardagskaart nog even naar haar sturen!!!
Oh nee dat hoeft niet, want ze stalkt ons steeds op dit forum
k was al benieuwt wanneer mijn grap ontdekt zou wordenquote:
hoezo?quote:
Ik weet niet of ik dat hier moet zeggenquote:
Jij weet ook niet wat je wiltquote:
Ik ben lekker gekquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |